abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53171013
Ik vind het gratis artikel echt enorm lelijk. Goed voor mijn portemonnee....
pi_53171277
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Nouhou, z ehebben een nieuw gratis artikel wat ik graag bij mn bestelling wil doen, maar steeds als ik tegen het einde kom annuleert ie automatisch. Moet ik nu echt eerst 40 euro aan artikelen erbij doen, om die straks terug te sturen??
Bij mij doet ie het wel? Of tenminste, voorlopig blijft het staan, terwijl mijn bestelling al eerder geplaatst is
pi_53172352
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Bij mij doet ie het wel? Of tenminste, voorlopig blijft het staan, terwijl mijn bestelling al eerder geplaatst is
Lucky you.... ik heb er nu nog een vest bijzitten (die nieuwe van 35 euro, ik vind 'm wel grappig, maar te duur om te houden) en een tuniek, zodat ik aan de 40 euro zat.... maar ik ga het terugsturen want 150 euro is me echt te gortig voor die hoeveelheid kledingstukken.
I had a signature once. It was awful.
pi_53172707
Ik krijg hem er nu ook niet bij. En ik kan die bestelling ook niet opnieuw plaatsen omdat die ene jas nu alleen nog in het geel is. . Verder vind ik van de nieuwe dingen niet echt dingen leuk eigelijk.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53174183
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:47 schreef Addict89 het volgende:
Ik krijg hem er nu ook niet bij. En ik kan die bestelling ook niet opnieuw plaatsen omdat die ene jas nu alleen nog in het geel is. . Verder vind ik van de nieuwe dingen niet echt dingen leuk eigelijk.
Doe er iets bij dat je niet wilt en stuur het sowieso terug dan

Ik had trouwens zo'n track-en-trace ding gekregen bij de retourzending, maar die is kwijt. Hopelijk gaat het gewoon goed..
pi_53174468
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:42 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Doe er iets bij dat je niet wilt en stuur het sowieso terug dan
Denk dat ik er zo een broek bij doe. Heb je er nooit genoeg van. .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53175401
Die gratis trui lijkt me wel chill, heb hem er bij gedaan, had toch nog wat staan voor mn broer, en zelf nog een tuniekje erbij gedaan

know'm sayin?
word? word.
pi_53177588
Ik heb een mooi paars vest van divided, een korte bruine broek en die lange trui met strepen als jurkje Ben er helemaal blij mee.
pi_53178874
Net een high-waisted sqin uit de outlet getrokken

Lekker shirtjes en blousjes proppen
pi_53184432
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:38 schreef alors het volgende:
Die gratis trui lijkt me wel chill, heb hem er bij gedaan, had toch nog wat staan voor mn broer, en zelf nog een tuniekje erbij gedaan

[afbeelding]
Hmm.. die wil ik ook. Kun je bestellingen nog aanpassen? Heb er vanmiddag een gedaan en wil deze er eigenlijk nog bij doen..
pi_53184769
En waarom kan ik dat tuniekje nergens vinden?
  vrijdag 14 september 2007 @ 22:37:15 #262
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_53184787
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 08:10 schreef Ienepien het volgende:
Maar nou zit ik met het volgende: ik wil een spijkerbroek bestellen, maar er staat maar 1 soort maat bij. Is dit dan de lengtemaat of de waist?
Anyone?
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_53185017
Waist!
Je kunt er vanuit gaan wanneer er geen lengtemaat bij staat het lengtemaat 32" is, die is standaard.
  zaterdag 15 september 2007 @ 00:06:30 #264
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_53187369
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:45 schreef parselmouth het volgende:
Waist!
Je kunt er vanuit gaan wanneer er geen lengtemaat bij staat het lengtemaat 32" is, die is standaard.
Thnx! Top, want 32" is mijn lengtemaat!
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_53191253
Pff zetten ze dat tuniekje bij korte mouwen.. geen wonder dat ik t niet kon vinden.
pi_53194056
tja.. ik heb ook wel eens een rokje tussen de jassen zien staan geloof ik, dus als je iets zoekt moet je echt overal tussen kijken.

@ B.ertha: dat rokje waar we het over hadden heb ik gezien in de H&M Utrecht, Hoog Catharijne, dus hij is wel verkrijgbaar in de winkel Of misschien dat je in de buurt van Utrecht woont Ik moet zeggen dat ik hem 'in het echt' minder leuk vond. Maar smaken verschillen!
pi_53194096
Haha, ik dacht: even kijken of ie (dat rokje) nu wel op de site staat en hij staat er! Pagina 1, 2e foto. Enne... hij staat gewoon tussen de rokken
pi_53194414
Heeft iemand nog een kortingscode die nog geldig is?

Alle code's die ik heb kunnen vinden zijn verlopen...
Een dag niet gelachen.... is een dag niet geleefd!
pi_53194461
1304.
pi_53221992
Ik zie het nu pas, maar wtf is dit voor raar model, het meisje dus

Heeft ze wat met dat bord op de achtergrond te maken soms?
know'm sayin?
word? word.
pi_53223720
Kan iemand misschien nog een keertje uitleggen hoe dat zit met die kindermaten en D-maten van de kinderbroeken?
Liefst iemand die de broeken zelf heeft en ook kan vertellen welke maat je hebt, welke damesmaat je normaal hebt en hoe ze vallen.... Thx!!
  zondag 16 september 2007 @ 19:28:11 #272
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53225639
in mijn laatste nieuwe jeans (wel met 10% elastaan, dus flink stretch) had ik maat 29. In de D maten heb ik er een van D170 die in de taille dus te ruim is, op de kont ook wel ruim maar die is 100% katoen. Daarom heb ik m liever wat ruimer zitten.
Van de jeans met minder stretch zit maat 30 prima. Ik moet er wel bij zeggen dat ik mn jeans liever wat te ruim draag dan dat ik er zowat ingetimmerd zit. Ik vind ademen en comfortabel kunnen zitten toch wel een must

De lengte is idioot lang bij die D maten. Normaal kan er ook wel een aantal cm vanaf, maar bij de D maten is het toch richting de 8cm wat eraf kan (ongewassen dus). Ik draag m dus eerst een tijdje zo (met de hand korter gemaakt) en na het wassen maak ik m definitief korter. Aangezien je bij 100% katoen nogal eens het hoogwater-effect kunt krijgen als je m korter maakt zonder m eerst te wassen.

Ik zou er anders gewoon een bestellen van de D maten, of misschien 2 verschillende maten als je twijfelt. Ligt ook aan je figuur. Heb je geen kont/heupen dan vallen ze je van je kont denk ik. Ik heb redelijke heupen en kont en toch zitten ze nog een beetje ruim, maar niet overdreven. Damn is moeilijk uit te leggen.

Succes ermee
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53226204
Check die trenchcoat die Roberto Cavalli voor H&M heeft gemaakt:

Echt wel hebben .

meer foto's: Roberto Cavalli voor H&M
pi_53234830
oeh dat mannelijke model...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53239304
Mijn pakketje was weer prima.
Mijn man vond zijn uitgezochte kleuren ook erg leuk!
Na dik een maand gewacht te hebben, mag dat ook wel....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')