Bij mij doet ie het wel? Of tenminste, voorlopig blijft het staan, terwijl mijn bestelling al eerder geplaatst isquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Nouhou, z ehebben een nieuw gratis artikel wat ik graag bij mn bestelling wil doen, maar steeds als ik tegen het einde kom annuleert ie automatisch. Moet ik nu echt eerst 40 euro aan artikelen erbij doen, om die straks terug te sturen??
Lucky you.... ik heb er nu nog een vest bijzitten (die nieuwe van 35 euro, ik vind 'm wel grappig, maar te duur om te houden) en een tuniek, zodat ik aan de 40 euro zat.... maar ik ga het terugsturen want 150 euro is me echt te gortig voor die hoeveelheid kledingstukken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het wel? Of tenminste, voorlopig blijft het staan, terwijl mijn bestelling al eerder geplaatst is
Doe er iets bij dat je niet wilt en stuur het sowieso terug danquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:47 schreef Addict89 het volgende:
Ik krijg hem er nu ook niet bij. En ik kan die bestelling ook niet opnieuw plaatsen omdat die ene jas nu alleen nog in het geel is.. Verder vind ik van de nieuwe dingen niet echt dingen leuk eigelijk.
Denk dat ik er zo een broek bij doe. Heb je er nooit genoeg van.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe er iets bij dat je niet wilt en stuur het sowieso terug dan
Hmm.. die wil ik ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:38 schreef alors het volgende:
Die gratis trui lijkt me wel chill, heb hem er bij gedaan, had toch nog wat staan voor mn broer, en zelf nog een tuniekje erbij gedaan![]()
[afbeelding]
Anyone?quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:10 schreef Ienepien het volgende:
Maar nou zit ik met het volgende: ik wil een spijkerbroek bestellen, maar er staat maar 1 soort maat bij. Is dit dan de lengtemaat of de waist?
Thnx! Top, want 32" is mijn lengtemaat!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:45 schreef parselmouth het volgende:
Waist!
Je kunt er vanuit gaan wanneer er geen lengtemaat bij staat het lengtemaat 32" is, die is standaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |