quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:59 schreef TheSorrow het volgende:
Vanmiddag ook... hele groep met van die klote jongeren met kutmuziek, komt er een huppelkutje bij waarvan de mobiel verdomd irritant afging, ik heb haar gelijk op r smoel geramd!![]()
aha, dat was jijquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:59 schreef TheSorrow het volgende:
Vanmiddag ook... hele groep met van die klote jongeren met kutmuziek, komt er een huppelkutje bij waarvan de mobiel verdomd irritant afging, ik heb haar gelijk op r smoel geramd!![]()
scherp +25quote:
alles beter dan dat Duits, dat ze in Roermond spreken, wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:18 schreef N.icka het volgende:
Kan je hier eens wat Limburgs praten , dat is vast geil![]()
Eerder een afknapper van jewelstequote:Op zaterdag 1 september 2007 21:18 schreef N.icka het volgende:
Kan je hier eens wat Limburgs praten , dat is vast geil![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:24 schreef Bas321 het volgende:
Limburg boven alles, daar niet van.
ik ben geen limburger maar door het grote gehalte aan limburgers op mijn school kan ik het nu ook verstaan, maar niet sprekenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die denken dat Limburgs totaal onverstaanbaar is..
Die PC-zaak?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:27 schreef Curri het volgende:
Ga Sallands praten, dan ben je koel
10101quote:
Hij is leukquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:58 schreef seto het volgende:
wat een drama zijn dat altijd.
limburgers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
hahaha ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:58 schreef seto het volgende:
wat een drama zijn dat altijd.
limburgers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:40 schreef densmee het volgende:
[..]
10101
tevens is het een kwestie van geduld
Vroeg je toevallig wat voor kleur tractor ze hadden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:55 schreef Bas321 het volgende:
Helaas voor hun, ben ik ook een Limburger, en kon hun perfect verstaan, ik zei wat dingen terug in het Limburgs, en ze werden beiden knalrood en stapten bij de eerstvolgende halte eruit
maar ondanks dat die uit limburg komt heb je er toch een relatie mee.quote:Op zondag 2 september 2007 08:33 schreef meisterfens het volgende:
Ik ken maar 1 Limburger, en die is homo.
Limburg
quote:Op zondag 2 september 2007 09:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
maar ondanks dat die uit limburg komt heb je er toch een relatie mee.
dat is nou echte liefde.
hou ze maar, er zitten genoeg reserve-belgen in Polen voordat we de limburgers erbij nemen hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |