Waarom denk je dit ik dit topic opende?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:47 schreef Py het volgende:
Hebben jullie allemaal echt zo'n haat tegen Brian?![]()
Brian is een wat onzekere jongen idd. Hij hing ook heel sterk op Bart in het begin. En toen kwam kleine Huub de kooi in en zette alles op zijn kop. Brian was helemaal de kluts kwijt. Hij begint nu weer wat relaxter te wordenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuke kanten hebben, maar hij is zo ratterig en durft nooit iets alleen.
Als ik tegen Brian aan moest liggen zou ik ook zo kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:48 schreef neehe het volgende:
Wat kijkt Amandel vreemd. voelt ze zich niet lekker ?
Ja jij moet hem echt totaal niet hèquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dit ik dit topic opende?
![]()
Brian en zijn ware aard.
Ja. Diagnose: zonder eierstokken en baarmoeder kun je niet zwanger worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:52 schreef Dreamboy het volgende::
Nadia was bij de dokter geweesd en de volgede dag kreeg ze de uitslag.
Heeft iemand daar nog iets van gehoord?
[..]
Ja omgebouwde mannen kunnen niet zwanger gerakenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:52 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia was bij de dokter geweesd en de volgede dag kreeg ze de uitslag.
Heeft iemand daar nog iets van gehoord?
Huub heeft de eerste 4 weken van zijn verblijf helemaal niets gedaan om Brian onzeker te maken, sterker nog, Huub was hardstikke rustig. Brian is na het vertrek van Natasja wat meer losgekomen, maar het blijft een rat, daar kan ik niet omheen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:50 schreef Py het volgende:
[..]
Brian is een wat onzekere jongen idd. Hij hing ook heel sterk op Bart in het begin. En toen kwam kleine Huub de kooi in en zette alles op zijn kop. Brian was helemaal de kluts kwijt. Hij begint nu weer wat relaxter te worden
Het vertrek van Natasia heeft hem zeker goed gedaan, er viel echt wat van hem af en hij is er IMO nooit treurig om geweest.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft de eerste 4 weken van zijn verblijf helemaal niets gedaan om Brian onzeker te maken, sterker nog, Huub was hardstikke rustig. Brian is na het vertrek van Natasja wat meer losgekomen, maar het blijft een rat, daar kan ik niet omheen.
Klopt in het begin was Huub zijn plek in de groep aan t vinden. Hij heeft veel steun aan Sylvia gehad. En toen begon Huub over de schedel van de moeder van Nathanael en ineens waren Nathanael en Bart weg. En Brian is doodsbang geweest voor het uitlokken van fysiek geweld door Huub. Nu dat definitief van de baan is, is Brian een stuk relaxter geworden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft de eerste 4 weken van zijn verblijf helemaal niets gedaan om Brian onzeker te maken, sterker nog, Huub was hardstikke rustig. Brian is na het vertrek van Natasja wat meer losgekomen, maar het blijft een rat, daar kan ik niet omheen.
Omdat hij weet dat hij zich niet kan beheersen. Ik hoorde hem gisteren nog zeggen dat hij Huub het ziekenhuis in zou slaan in de buitenwereld.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:56 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt in het begin was Huub zijn plek in de groep aan t vinden. Hij heeft veel steun aan Sylvia gehad. En toen begon Huub over de schedel van de moeder van Nathanael en ineens waren Nathanael en Bart weg. En Brian is doodsbang geweest voor het uitlokken van fysiek geweld door Huub. Nu dat definitief van de baan is, is Brian een stuk relaxter geworden.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:01 schreef riri het volgende:
nathanael
op dvd kan die natuurlijk zo weer aangezetquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
En de film dan?
Nathanael: Ze had iets met goud.......en dat had ik niet (golddigger)quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:04 schreef Py het volgende:
Jaap: Hoe is t met Patricia?
Dat zou idd erg BB zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:05 schreef riri het volgende:
hij komt een vorstel doen....zoveel geld kan je krijgen moet je met mij de poort uitgaan
Fok de film. SAAIquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
En de film dan?
Mooie omschrijvingquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:06 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Nathanael: Ze had iets met goud.......en dat had ik niet (golddigger)
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:06 schreef Dreamboy het volgende:
Natanael heeft weer een nieuwe vrouw.
Ja ja Natasia zeker.
Hé trouwens Pullup, je had het net over Brian die goeie reggae draaide. Wat draaide hij dan? Ben een liefhebber namelijk. (van Reggae, niet Brianquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |