quote:Op zondag 2 september 2007 22:55 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook tegen me.
quote:Op zondag 2 september 2007 20:41 schreef Krln het volgende:
tegen Piet Paulusma: Ben je daar weer man?
wahaha
Ik vindt?quote:Op zondag 2 september 2007 22:19 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best grappig vindt hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 22:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan zeg ik altijd: lul niet, ze hebben allemaal van die bolle buikjes! helemaal volgevreten dus die zwartjes
quote:Op zondag 2 september 2007 22:55 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook tegen me.
Ja, en maar zeuren op BreEzAh"s die niet normaal kunnen typenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:15 schreef dubidub het volgende:
o's vervangen door eau's , da's zwaar irritant.
Nou, je hebt het toch goed geschreven.quote:Op maandag 3 september 2007 13:52 schreef Dreammaster het volgende:
"Ik kan heel goed Frans schrijven."
"F R A N S"
Nee je mist niets, maar een collega van me zei dat net... toen we het over de taal Frans haddenquote:Op maandag 3 september 2007 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, je hebt het toch goed geschreven.Of zie ik iets over het hoofd?
Als je de telefoon opneemt: "Met de knapste <INSERT GESLACHT> van <INSERT PLAATS> en omstreken."quote:Op maandag 3 september 2007 14:24 schreef Keano het volgende:
'Leuke' grappen die ik aan heb morgen horen:
Leraar geschiedenis voor een toets: "Suczeven"
Mijn moeder die de telefoon opneemt: "Met het huishouden van Jan Steen"
"Sex met een ijsbeer dat is pas koud"
quote:Op maandag 3 september 2007 15:24 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ook zon leuke![]()
Zat ik vanmiddag op de fiets... gingen de zwaalichten (? ) van de brug aan.. En ik fietste nog op 100m afstand ofzo. Maar ik had de grap door dus fietste niet snel![]()
Wedje leggen dat ze dan vragen of je <INSERT JOUW NAAM> even mogen spreken ?quote:Op maandag 3 september 2007 14:27 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Als je de telefoon opneemt: "Met de knapste <INSERT GESLACHT> van <INSERT PLAATS> en omstreken."
neequote:Op maandag 3 september 2007 15:51 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
ben ik dom als ik hem niet begrijp?
ja hoor, ik ken ook Frans maar Frans kent mij nietquote:Op maandag 3 september 2007 13:52 schreef Dreammaster het volgende:
"Ik kan heel goed Frans schrijven."
"F R A N S"
Nou, de grap is dat je dan heel hard gaat fietsen, om nog op tijd over de brug te komen zodat je niet hoeft te wachten, maar dan gaan ze vlak voordat je er bent naar beneden en heb je voor niks zo hard gefietstquote:Op maandag 3 september 2007 15:51 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
ben ik dom als ik hem niet begrijp?
das geen grap... das murphy's lawquote:Op maandag 3 september 2007 16:39 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Nou, de grap is dat je dan heel hard gaat fietsen, om nog op tijd over de brug te komen zodat je niet hoeft te wachten, maar dan gaan ze vlak voordat je er bent naar beneden en heb je voor niks zo hard gefietst![]()
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 16:18 schreef Nawien het volgende:
Deze is ook wel matig:
"met het toestel van.."
"Hoi toestel, waar is je baasje"?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |