Ik hoop voor jou dat jij niet serieus bent...quote:Op woensdag 5 september 2007 19:14 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
dude?ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou
2x1/2 = 1/2 x 1/2 (= 0,25)
Daar heb je toch geen hogere wiskunde voor nodig, dacht ik zo.
Nee, lagere school. Je zegt dus dat 2 x 0,5 hetzelfde als als 0,5 x 0,5.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:14 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
dude?ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou
2x1/2 = 1/2 x 1/2 (= 0,25)
Daar heb je toch geen hogere wiskunde voor nodig, dacht ik zo.
Volgens jou klopt die berekening?quote:
Waarom quote je mij, aap?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens jou klopt die berekening?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voordat deze flauwe grap voor de tweede keer begint, lees even de ondertitel van Barcaconia...quote:Op donderdag 6 september 2007 11:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, lagere school. Je zegt dus dat 2 x 0,5 hetzelfde als als 0,5 x 0,5.![]()
Bedoel je misschien 0,52 ?Dan heb je gelijk, maar het is iets heel anders dan wat je schrijft.![]()
Of "En, wanneer maken ze het af?"quote:Op donderdag 6 september 2007 11:27 schreef Keano het volgende:
Ook zo'n dijenkletser als je naar de kapper bent geweest:
"Ben je van de trap gevallen?"
Lijkt me duidelijk... discussie klaar. Verder met de flauwe grappen... op naar deeltje 4quote:Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Voordat deze flauwe grap voor de tweede keer begint, lees even de ondertitel van Barcaconia...
Ach mensen happen altijd zo lekker daarom is het ook leukquote:Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Voordat deze flauwe grap voor de tweede keer begint, lees even de ondertitel van Barcaconia...
Omdat jij op PrincePolly's post reageerde met een "quote:
Ehm, ik snap het nog niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarover hij het heeft.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:00 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarover hij het heeft.
Wel snap ik mijn rekensom die klopt, en jij hebt het fout![]()
![]()
Baracaconia kan niet rekenen en nu gebruikt ie de bekende hap-trucquote:
Gast, ben je echt dom?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Baracaconia kan niet rekenen en nu gebruikt ie de bekende hap-truc![]()
ook triest:
Hej alles goed
jah tot jij kwam
of was die al geweest![]()
Ow, en ik deed van hap.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Baracaconia kan niet rekenen en nu gebruikt ie de bekende hap-truc![]()
'hoe is het met Ernie? heeft ie nog last van die banaan?'quote:Op donderdag 6 september 2007 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zei een keer op mijn werk tijdens een vakantiebaantje over een ook niet al te slimme jongen die Bert heette "Ik vraag me af of zijn ouders destijds weleens een abertus hebben overwogen."
Dan denk ik dat je je naam wel eer aan gaat doenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:01 schreef BlauwOgig het volgende:
Ook nog maar eentje....
Tegen een leuke meid met een leren broek aan (die jou normaal niet ziet staan bijv.):
" Leuk zo'n leren broek. Dan heb je ook leren pijpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |