Haha, dat kan nog wel grappig zijn:quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:42 schreef ToriHino het volgende:
Of van die aangepaste spreekwoorden:
- Beter 1 vogel in de hand.. dan geen hand![]()
- Hoge bomen.. branden langer![]()
enz..
* Dreammaster vertelt ietsquote:Op maandag 3 september 2007 21:02 schreef Qasi het volgende:
Ik : Kun je nu ook even serieus doen?
Zusje : Ja hoor, ik zal even zere neus doen
Ik :![]()
Moeha.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:34 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
* Dreammaster vertelt iets
Vrouwelijk persoon: Moet ik dat serieus nemen?
Ik: Ik zal jou een serieus nemen.
Was een grap.quote:Op maandag 3 september 2007 14:12 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Nee je mist niets, maar een collega van me zei dat net... toen we het over de taal Frans hadden
quote:
"Dat is flauw"quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:07 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik heb er nu ook weer eentje.. die is wel een echte![]()
Ik zeg soms wel IS van "whoooooo dat is droog" ofzo weetjewel
Zegt iemand dan : "Moet je het onder de douche zetten "_!
Ik lachte.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:50 schreef CG het volgende:
Kameraad van mij vertelt altijd dit verhaal: (op zich wel leuk als je het heel serieus verteld)
'Ik werd vannacht wakker joh, want ik hoorde overal muziek. Maar m'n wekkerradio stond niet aan en m'n stereo setje stond ook uit. Dus ik op zoek. In de badkamer ook al niks te vinden en bij m'n ouders ook niet. Dus ik loop naar beneden, hoor ik ineens wat uit de keuken komen. Doe ik zo de koelkast open: is de Blue Band aan het spelen.'
Naaistreek!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:13 schreef tbl1966 het volgende:
Tegen mijn man:
"schat, ik moet je pijpen ..... (man kijkt hoopvol) ...... korter maken, ze zijn te lang.
die snap ik nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:30 schreef Karina het volgende:
Vraag: "wat eten we vanavond"?
antwoord: "hussen met je neus ertussen: OF "poep van de radja"
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:50 schreef CG het volgende:
Kameraad van mij vertelt altijd dit verhaal: (op zich wel leuk als je het heel serieus verteld)
'Ik werd vannacht wakker joh, want ik hoorde overal muziek. Maar m'n wekkerradio stond niet aan en m'n stereo setje stond ook uit. Dus ik op zoek. In de badkamer ook al niks te vinden en bij m'n ouders ook niet. Dus ik loop naar beneden, hoor ik ineens wat uit de keuken komen. Doe ik zo de koelkast open: is de Blue Band aan het spelen.'
me 2 goed geluktquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:44 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die ga ik vanmiddag gebruiken![]()
Beste verhaal ooit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:50 schreef CG het volgende:
Geeft niet.quote:
Jaaaaa, hij was leuk he zuennquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:44 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die ga ik vanmiddag gebruiken![]()
Is dat een grap dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 01:41 schreef Queen_Minny het volgende:
de koffie/thee is te heet
"Dan moet je blazen"
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:22 schreef afcajos het volgende:
of mensen die ergens expres serieus op ingaan om zo grappig te zijn
voorbeeld
ik: zo wat een fantastisch weer is het vandaag! (sarcastisch)
hij: HE JUIST NIET TOCH!! HET IS TOCH JUIST KUT WEER?
ik:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |