Een echte vent eet geen honing, maar bijen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:53 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Sowieso emoties bij mannen![]()
Zooo gay![]()
Kauwt op bijen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:30 schreef Integrity het volgende:
[..]
Een echte vent eet geen honing, maar bijen.
Jah iddquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:30 schreef Integrity het volgende:
Een echte vent eet geen honing, maar bijen.
Kan best, maar als jongen zijnde zit ik er niet echt op te wachten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat is toch juist lief?
Homofoob!!!11quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:37 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Kan best, maar als jongen zijnde zit ik er niet echt op te wachten.
Ja, en die mensen die op homo-ontmoetingsplaatsen komen zijn allemaal singles zonder kinderen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:33 schreef Bas321 het volgende:
Ik niet hoor, en hijook niet, wan hij had een vrouw en twee kinderen.
Jij bent echt stoer, zeg. Hoe word ik ook zo stoer?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:14 schreef Dragonetti het volgende:
zijn jullie allemaal homofoob of zo...stelletje aso's...!!!
ontopic...
volgens mij was die anuspiloot op sterrenjacht
son of dirkh ?quote:Op zondag 2 september 2007 11:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Inderdaad, ik wil ook graag zo stoer worden.
Echt vet stoer gewoon.
-
OT: Ts je bent een ongevoelige onbeschofte sod.
Is een milde doch confronterende engelse benaming voor zieligerd.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:53 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Sowieso emoties bij mannen![]()
Zooo gay![]()
Je hebt gelijk hoor, die man maakte een eerlijke gebaar naar de TS maar het werd duidelijk niet gewaardeerd. Emotie verspild aan iemand die het duidelijk niet verdiende of toch heeft verdiend maar te dwaas was (is) om het te begrijpen...quote:Op zondag 2 september 2007 09:52 schreef Integrity het volgende:
[..]
Jij bent echt stoer, zeg. Hoe word ik ook zo stoer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |