Hij wilde dat ie ff op je schoot kon zittenquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Hij wilde je kenkerhard batsen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Dubbol!quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:05 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat hij de vrijdag middag bats gaat missen.
"present them"quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:08 schreef SlimShady het volgende:
suck my balls, mister Garrison.
Ik denk in de zorgquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:11 schreef paddy het volgende:
Wat voor stage....in welke sector dus ?
Uienfabriekquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:11 schreef paddy het volgende:
Multimedia, dus reclames, animaties etc.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:11 schreef paddy het volgende:
Haha, dat hebben die gasten die op parkeerplaatsen in de struiken kruipen met andere kerels ook allemaalquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:33 schreef Bas321 het volgende:
Ik niet hoor, en hijook niet, wan hij had een vrouw en twee kinderen.
Nope, de stage was door omstandigheden een week later begonnen, eigenlijk inderdaad moest hij duren tot de laatste schooldag.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:33 schreef LSS het volgende:
Nu al je laatste stagedag? het schooljaar begint net, of was het een snuffelstage van een week![]()
Soulmates ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:38 schreef teknomist het volgende:
Een man die emoties toont is zooooooooooooo jaren zeventig..
idd. echte mannen drinken bier op de laatste dag.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:38 schreef teknomist het volgende:
Sowieso emoties bij mannenquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:38 schreef teknomist het volgende:
mensen met emotiesquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:53 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Sowieso emoties bij mannen![]()
Zooo gay![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:23 schreef SuperwormJim het volgende:
emoties moeten opgekropt worden![]()
Nee inderdaad, aan jouw reactie hier op FOK! waren zijn tranen niet terecht. Wat ben jij een ongelovelijk lul zeg.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:03 schreef Bas321 het volgende:
Gisteren was mijn laatste stage-dag, na ongeveer driekwart jaar. Gisteren dus alles ingeleverd, sleuteltje locker, wachtwoorden pc's, usb-sticks etc.
Ga ik naar mijn begeleider, begint die ineens te huilenomdat hij het heel erg jammer vond dat ik wegging. Van binnen moest ik lachen, maar heb het net kunnen tegenhouden.
![]()
Klacht: Wat een retard, was hij verliefd op me ofzo![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |