Hij wilde dat ie ff op je schoot kon zittenquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Hij wilde je kenkerhard batsen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Dubbol!quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:05 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat hij de vrijdag middag bats gaat missen.
"present them"quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:08 schreef SlimShady het volgende:
suck my balls, mister Garrison.
Ik denk in de zorgquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:11 schreef paddy het volgende:
Wat voor stage....in welke sector dus ?
Uienfabriekquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:11 schreef paddy het volgende:
Multimedia, dus reclames, animaties etc.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:11 schreef paddy het volgende:
Haha, dat hebben die gasten die op parkeerplaatsen in de struiken kruipen met andere kerels ook allemaalquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:33 schreef Bas321 het volgende:
Ik niet hoor, en hijook niet, wan hij had een vrouw en twee kinderen.
Nope, de stage was door omstandigheden een week later begonnen, eigenlijk inderdaad moest hij duren tot de laatste schooldag.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:33 schreef LSS het volgende:
Nu al je laatste stagedag? het schooljaar begint net, of was het een snuffelstage van een week![]()
Soulmates ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:38 schreef teknomist het volgende:
Een man die emoties toont is zooooooooooooo jaren zeventig..
idd. echte mannen drinken bier op de laatste dag.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:38 schreef teknomist het volgende:
Sowieso emoties bij mannenquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:38 schreef teknomist het volgende:
mensen met emotiesquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:53 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Sowieso emoties bij mannen![]()
Zooo gay![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:23 schreef SuperwormJim het volgende:
emoties moeten opgekropt worden![]()
Nee inderdaad, aan jouw reactie hier op FOK! waren zijn tranen niet terecht. Wat ben jij een ongelovelijk lul zeg.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:03 schreef Bas321 het volgende:
Gisteren was mijn laatste stage-dag, na ongeveer driekwart jaar. Gisteren dus alles ingeleverd, sleuteltje locker, wachtwoorden pc's, usb-sticks etc.
Ga ik naar mijn begeleider, begint die ineens te huilenomdat hij het heel erg jammer vond dat ik wegging. Van binnen moest ik lachen, maar heb het net kunnen tegenhouden.
![]()
Klacht: Wat een retard, was hij verliefd op me ofzo![]()
![]()
![]()
Een echte vent eet geen honing, maar bijen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:53 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Zooo gay![]()
Kauwt op bijen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:30 schreef Integrity het volgende:
[..]
Een echte vent eet geen honing, maar bijen.
Jah iddquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:30 schreef Integrity het volgende:
Een echte vent eet geen honing, maar bijen.
Kan best, maar als jongen zijnde zit ik er niet echt op te wachten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat is toch juist lief?
Homofoob!!!11quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:37 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Kan best, maar als jongen zijnde zit ik er niet echt op te wachten.
Ja, en die mensen die op homo-ontmoetingsplaatsen komen zijn allemaal singles zonder kinderen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:33 schreef Bas321 het volgende:
Ik niet hoor, en hijook niet, wan hij had een vrouw en twee kinderen.
Jij bent echt stoer, zeg. Hoe word ik ook zo stoer?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:14 schreef Dragonetti het volgende:
zijn jullie allemaal homofoob of zo...stelletje aso's...!!!
ontopic...
volgens mij was die anuspiloot op sterrenjacht
son of dirkh ?quote:Op zondag 2 september 2007 11:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Inderdaad, ik wil ook graag zo stoer worden.
Echt vet stoer gewoon.
-
OT: Ts je bent een ongevoelige onbeschofte sod.
Is een milde doch confronterende engelse benaming voor zieligerd.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:53 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Zooo gay![]()
Je hebt gelijk hoor, die man maakte een eerlijke gebaar naar de TS maar het werd duidelijk niet gewaardeerd. Emotie verspild aan iemand die het duidelijk niet verdiende of toch heeft verdiend maar te dwaas was (is) om het te begrijpen...quote:Op zondag 2 september 2007 09:52 schreef Integrity het volgende:
[..]
Jij bent echt stoer, zeg. Hoe word ik ook zo stoer?
Je hebt hem dan ook een stomp in zijn kloten gegeven?quote:Op zondag 2 september 2007 16:57 schreef Bas321 het volgende:
Ik vond het een aardige man, daar niet van. Maar bij een afscheid van een periode van niet erg lang, hoeft geen man te huilen. Ben ik niet gewend, en kan er dus niet mee omgaan.
Er zit toch wel een groot verschil tussen gewoon emotioneel zijn of een huilebalk zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 16:50 schreef Dragonetti het volgende:
Je hebt gelijk hoor, die man maakte een eerlijke gebaar naar de TS maar het werd duidelijk niet gewaardeerd. Emotie verspild aan iemand die het duidelijk niet verdiende of toch heeft verdiend maar te dwaas was (is) om het te begrijpen...![]()
Idd als zn vrouw nou vreemd was gegaan. Of het was een dienstverband van 10 jaar en jullie waren beste maten. Maar dit gaat een beetje ver hoor.quote:Op zondag 2 september 2007 18:33 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Er zit toch wel een groot verschil tussen gewoon emotioneel zijn of een huilebalk zijn.
Ach weet je, een rol spelen tussen mensen is gewoon wat er van je gevraagd wordt. Je moet je er alleen wel bewust van zijn. Helaas nemen sommige mensen hun rol te serieus en vergeten ze dat ze ook nog mens zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 16:50 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, die man maakte een eerlijke gebaar naar de TS maar het werd duidelijk niet gewaardeerd. Emotie verspild aan iemand die het duidelijk niet verdiende of toch heeft verdiend maar te dwaas was (is) om het te begrijpen...![]()
Aan de beste die deze topic waarschijnlijk nooit zal lezen maar toch zijn gevoel uitte tov de TS...sorry...
(hoe nutteloos eigenlijk)
Ja, maar ieder mens is toch anders? Of zou jij willen dat iedereen zoals jou was?quote:Op zondag 2 september 2007 18:33 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Er zit toch wel een groot verschil tussen gewoon emotioneel zijn of een huilebalk zijn.
net een wijf, met je nietszeggende strontverhaaltjesquote:Op zondag 2 september 2007 01:10 schreef BonJovi het volgende:
WHaha omg
bij mij waren ze blij dat ik weg ging. Omdat ik van gezelligheid hou, en er waren 2 gozers die daar al stage liepen. Hun waren altijd rustig en goed aan het werk kwam ik erbij werden ze druk. Toen moest ik nog paar dagen inhalen, was er een hele rustige gast die niks zei. Maar toen ik er was ging hij veel praten en toen moest ik met me baas praten
Jaaaaaaaa!! Gezellig!quote:Op zondag 2 september 2007 22:50 schreef Integrity het volgende:
Ja, maar ieder mens is toch anders? Of zou jij willen dat iedereen zoals jou was?
whaha het leek net alsof ik in me eigen aan het praten was niemand reageerde eropquote:Op zondag 2 september 2007 22:54 schreef Flashwin het volgende:
[..]
net een wijf, met je nietszeggende strontverhaaltjes![]()
ontopic:
misschien zag hij in jou de zoon die hij nooit heeft gehad?
Denk maar eens een keer naquote:Op maandag 3 september 2007 01:44 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!! Gezellig!
Maar wat heeft dat nou met het topic te maken?
Aha, het probleem ligt dus bij jou.quote:Op zondag 2 september 2007 16:57 schreef Bas321 het volgende:
Ik vond het een aardige man, daar niet van. Maar bij een afscheid van een periode van niet erg lang, hoeft geen man te huilen. Ben ik niet gewend, en kan er dus niet mee omgaan.
Dat was geen echte vraag. Het was een hint dat ik wel doorhad dat je over dingen begon te lullen die van het thread onderwerp afwijken.quote:Op maandag 3 september 2007 06:53 schreef Integrity het volgende:
Denk maar eens een keer na. Als je zulke stomme vragen kunt stellen, kun je ook nadenken.
Hint was niet duidelijk. De enige vinger die ik wijs naar mezelf, is dat ik jouw hint niet begreep. Dat kan aan mij liggen of aan jou.quote:Op maandag 3 september 2007 16:40 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Dat was geen echte vraag. Het was een hint dat ik wel doorhad dat je over dingen begon te lullen die van het thread onderwerp afwijken.
Maar kennelijk wil je dat of niet toegeven of je hebt het zelf niet eens door.
Dus denk jij eerst zelf maar eens na voor je met de vinger naar anderen wijst.
Nee, als ik een jankende begeleider had gehad bij de afronding van mijn stages, had ik ook zo iets gehad van WTF. Doe ff normaal. Als een kerel al zo emotioneel is bij vertrek van een stagair, dan zit er werkelijk een steekje bij hem los.quote:Op maandag 3 september 2007 07:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aha, het probleem ligt dus bij jou.
quote:Op maandag 3 september 2007 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
TS pwned
Dat verklaard waarom jij altijd bij hem op zijn schoot moest zitten als hij je iets ging uitleggenen tijdens dat uitleggen streelde hij je over je benen en jij vond het niet eens erg
![]()
Pwned
quote:Op maandag 3 september 2007 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
TS pwned
Dat verklaard waarom jij altijd bij hem op zijn schoot moest zitten als hij je iets ging uitleggenen tijdens dat uitleggen streelde hij je over je benen en jij vond het niet eens erg
![]()
Pwned
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |