Je sollicitatie email is al onderwegquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:27 schreef Bravebart het volgende:
D_A, held
Ik vond zwart hem toch altijd al veel beter staan
Dan mag je je nu gaan inlezen en dan je post edittenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat een pleuriszooi hier zeg.
FOK! wordt geherorganiseerd!
Moet gris dan ook weg? Er zijn zat users die beter kunnen modden.
D_A was aanwezig, had een mening, zette zich in en kreeg daarvoor een ban.
Proficiat!
En ikquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Herstructureren, da en gris weg. Ik in de plaats lmfd!
Helaasch, ben er nog.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Herstructureren, da en gris weg. Ik in de plaats lmfd!
Was ook maar een grapje heur, ik laat het aan de jongeren over om hier semi bazig te doen.quote:
Gris zit in Polen, dus het duurt sowieso nog een weekquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:15 schreef oshiro het volgende:
Dus... komt er nog een nieuwe mod? Als jullie het heeeeeel graag willen sta ik er wel open voor
Dat vroeg ik toch nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gris zit in Polen, dus het duurt sowieso nog een week
Tuurlijk komt er een nieuwe mod; 2 mods per forum is normaalquote:
Chill, jij lekt nog harder dan een vergietquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:32 schreef Messenga het volgende:
Ik word het.
Whehehehe.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Chill, jij lekt nog harder dan een vergiet
En, hoe staat het ermee...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
We hadden al op de planning staan om het er binnenkort over te gaan hebben.
D_A heeft dat toen op zich genomen. Ik vind het een leuk idee, maar ik zat te denken aan een iets andere opzet dan vorig jaar, dat niet enkel de looks meer zorgen voor winst. (Ik wil ook eens winnenquote:
Goed idee, fix datquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
D_A heeft dat toen op zich genomen. Ik vind het een leuk idee, maar ik zat te denken aan een iets andere opzet dan vorig jaar, dat niet enkel de looks meer zorgen voor winst. (Ik wil ook eens winnen)
Ideeën zijn welkom.quote:
Soort miss-verkiezing-achtig concept ofsoquote:
Dan weet je nu al wie er gaat winnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Soort miss-verkiezing-achtig concept ofso
Nijnja?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan weet je nu al wie er gaat winnen.
Ja neequote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
D_A heeft dat toen op zich genomen. Ik vind het een leuk idee, maar ik zat te denken aan een iets andere opzet dan vorig jaar, dat niet enkel de looks meer zorgen voor winst. (Ik wil ook eens winnen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |