Zeur niet Jordy...quote:
Hij is er vandaag niet.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jordy wees geduldig, we hebben het balletje al aan het rollen gebracht
Het topicnummer is bewust weggelaten, alle ops hetzelfde. De op is supersimpel en gewoon met preview te kopiëren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:05 schreef Borkydude het volgende:
Ik mis een aantal dingen:
- Link naar OP in OP.
- Topicnummer.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het topicnummer is bewust weggelaten, alle ops hetzelfde. De op is supersimpel en gewoon met preview te kopiëren.
Volgens mij is dat bij tt's niet zo. Anders verzinnen we wel iets.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dus geen topicnummers en TT's meer?
Dat kan niet, gast, dan krijg je van dat het topic al bestaat...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij tt's niet zo. Anders verzinnen we wel iets.
Ik vind dat het gros ons prima behandelt. Ik heb eergisteren zelfs nog met een stuk of acht een(!) biertje gedronken. Allemaal hele toffe mensen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:23 schreef tonks het volgende:
Snap sowieso niet dat de mods hier zich zo laten behandelen door user(s).
Eén biertje?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind dat het gros ons prima behandelt. Ik heb eergisteren zelfs nog met een stuk of acht een(!) biertje gedronken. Allemaal hele toffe mensen.
We laten het gewoon zo, even kijken hoe het gaat. Het kan altijd nog terug.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:33 schreef Liefste. het volgende:
Bedankt dat ik de laatste eer mocht hebben! Things will never be the same again![]()
. Enfin, ik vind babbel een kutwoord, een woord in de categorie 'aardappeltjes, hatstikke en verwennen'. Wat nu?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
We laten het gewoon zo, even kijken hoe het gaat. Het kan altijd nog terug.
Ging je niet naar Isabel?.
Helaas, we houden het toch even zo. Doe de rest van je avonturen trouwens maar even in het babbeltopicquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:37 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet!
Ja zometeen, ze zit nog te eten. IK WAS BIJ DE AH! Ahhhhh ik moet op gesprek komen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Werken bij de AH geeft sowieso veel meer status dan bij de Super de Boer
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:40 schreef Liefste. het volgende:
[..]
En vooral C1000. Ah als ik word afgewezen koop ik taart.
Ik stop Chris.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:03 schreef DeuceFour het volgende:
Wat was er nou afschrikwekkend aan de oude SC?
Correct, maar vooralsnog gaan we dit proberen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:45 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Het nadeel van die uniforme TT's is dat de categorisatie, identificatie en thematiek van de verschillende SC's weg is. Dat lijkt me toch wel handig.
Al blijf ik er wel bij dat het nummer terug mag komen, elke keer de TT veranderen is ook kansloos. Maar goed we kijken het voorlopig zo aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dat was ook net het probleem. Als je als nieuweling in zo'n sfeer terecht komt schrikt dat af.
Er zit volgens mij wel een stijgende lijn in, heb al enkele nieuwe gezichten gezien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:51 schreef Borkydude het volgende:
Nu een deel of 15 van dat babbeltopic gehad, ik vroeg me af wat de mods ervan vinden tot nu toe...
Geen blijverds vooralsnog...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er zit volgens mij wel een stijgende lijn in, heb al enkele nieuwe gezichten gezien.
Dat klopt, we zijn echter ook pas zes dagen bezig.quote:
Ik vind dat er weinig veranderd is, maar ik vind het wel prima zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat klopt, we zijn echter ook pas zes dagen bezig.
Veranderingen opd e lange termijn gaat tijd in zitten Jordy, heb geduldquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik vind dat er weinig veranderd is, maar ik vind het wel prima zo
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Veranderingen opd e lange termijn gaat tijd in zitten Jordy, heb geduld
Waarom moest die nou dicht mijn post ging nog wel ergens over en ik wachtte eigenlijk nog op antwoord...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit gaat nergens meer over, slotje.
Omdat het helemaal verbaggerd was. Als je echt antwoord wil nodig ik je uit om een nieuw topic te openen (het liefst met een beetje fatsoenlijke OPquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom moest die nou dicht mijn post ging nog wel ergens over en ik wachtte eigenlijk nog op antwoord...
We zijn er mee bezig. De voorbereidingen nemen nog wel even in beslag en aangezien er ook een algehele editie van Miss & Mister FOK! gaan we het daarin impleteren. Groter geheel, meer stemmen. Leuker etc.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:11 schreef Borkydude het volgende:
Het is november, Bart. Hoelang wil je die Spenky z'n titel laten houden?
Tof!quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We zijn er mee bezig. De voorbereidingen nemen nog wel even in beslag en aangezien er ook een algehele editie van Miss & Mister FOK! gaan we het daarin impleteren. Groter geheel, meer stemmen. Leuker etc.
Dat dacht ik ook, dat zal rond half / eind November van start gaanquote:
Komt er een naaktonderdeel?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, dat zal rond half / eind November van start gaan
Nee, dat is abject en infaamquote:
Altijd toch.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:37 schreef Borkydude het volgende:
Chris, heb je de clitoris al gevonden?
En jij? Jij hebt immers zo'n 2 jaar meer de tijd gehad om te zoeken.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:37 schreef Borkydude het volgende:
Chris, heb je de clitoris al gevonden?
Chris gaat het me uitleggen als hij het weet.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
En jij? Jij hebt immers zo'n 2 jaar meer de tijd gehad om te zoeken.
De held.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Chris gaat het me uitleggen als hij het weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |