Ik vind het nogal meevallen.quote:
Lieke begon voor de derde keer om een borsthaar eruit te trekken en dat werd tie beu....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:49 schreef Dreamboy het volgende:
Huub begon weer een beetje moeilijk te doen en Lieke zegt hier heb ik geen zin in dan ga ik liever gelijk douchen.
Huub red zich er nog net uit voor dat ze weg loopt..om te stoppen met zijn gezeur tegen haar.
Huub. wat gaan we eten vanavond?
Zo lukt het hem toch om Lieke over te halen om te blijven.
Welk verhaalquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:01 schreef Darklight het volgende:
Is de Telegraaf binnen gekomen?
Met dat verhaal van Jaap erin/
Ik geloof dat ik hem op pagina 1 of 2 van deze COS gezien heb.quote:
ik weet niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:01 schreef Darklight het volgende:
Is de Telegraaf binnen gekomen?
Met dat verhaal van Jaap erin/
Japie heeft gezegd dat hij op dodenlijst stond nadat zijn broer vermoord was.Is niks van waar en Brielle is nu boos op hem.quote:
Dat die gelogen heeft over die dodenlijst, en de dood van zn broerquote:
Dat wijf gaat steeds dommer lullenquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
Volgens Naad is sex funest voor je haar. Welke sex?![]()
Tangen geeft haar een voldoening, misschien op die manier?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
Volgens Naad is sex funest voor je haar. Welke sex?![]()
Merci allemaal!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)den_broer.html?p=1,2
Hij zat ze te 'tappen' plonk plonk plonkquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
Het gesprek gaat weer over het homozijn van Dennix.
Volgens Brian zat Dennix gisteren op de tuinstoelen met zijn ballen te spelen.![]()
Stanley de kapper dacht het ook (bi)quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:22 schreef Nostalgist het volgende:
LOL Amanda is ervan overtuigd dat hij Homo is.....
Mede dankzij de kaartenactie !!
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:38 schreef Nostalgist het volgende:
De vader van Dennis is vandaag jarig. Hij gaat straks voor hem zingen.....
dank u voor de waarschuwingquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:38 schreef Nostalgist het volgende:
De vader van Dennis is vandaag jarig. Hij gaat straks voor hem zingen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |