Klopt...quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel, maar ondertussen kan ie wel even lief doen met Lieke![]()
het mannetje was toch Ericquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Zoals ik ben. Snap je het niet?![]()
Mag Nadia alweer praten met Huub en Lieke? Dennis wilde dat toch écht niet hebben, Dennis het mannetje..
Yep, wie heeft die troep gemaakt?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt...
Hij verlaat het bed echter om ruzie met Brian te gaan maken....
lagen daar nu allemaal flessen scheerschuim op de grond ?
Enig idee waarom?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:22 schreef Nostalgist het volgende:
Dank, redactie...... en tandenborstels dus....... Brian gedaan, volgens mij.....
geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, wie heeft die troep gemaakt?
Brianterror..... 100%quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
Brian smijt nog maar weer eens met een tube...... Wat is er met hem aan de hand ???
Geen idee? Niet kgk ?quote:
kgk?quote:
Ik denk om Lieke te zieken, die mag het natuurlijk weer opruimen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:25 schreef ericahysterica het volgende:
amanda gooit ook gezellig mee maar nog steeds geen idee waarom wellicht een pestactie of ze ruimen gewoon even de douche op.
hdnkkk knk....quote:
quote:
In t geval van Brian niet alleen die deur....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:28 schreef Nostalgist het volgende:
wat een slapstick zeg, met die deur......
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
In t geval van Brian niet alleen die deur....
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vandaar je opmerking over het matglas.....
![]()
Dennis wel.....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat Amanda zo'n dikke lip had, ik kan het niet echt zien.
Ook al besmettelijk?? Amanda heeft iedere dag een bad hairdayquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:35 schreef Nostalgist het volgende:
Ik snap het al; Brian heeft een badhair-day......
Het leek wel ontploft.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:35 schreef Nostalgist het volgende:
Ik snap het al; Brian heeft een badhair-day......
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook al besmettelijk?? Amanda heeft iedere dag een bad hairday
De Game heet sinds de verbouwing door JdB de Chill.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vrouwen weten beter hoe je dat spelt
Huub en Lieke liggen even te chillen in de Game
Zie je mijn naam.....?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Game heet sinds de verbouwing door JdB de Chill.![]()
Hoe heet dat syndroom ook alweer....was gister op TV.... Mensen kijken in de spiegel en vinden zich oerlelijk.....quote:
De goeie ouwe tijd.quote:
Heb daar laatst een heel stuk over gelezen eindigt vaak in zelfdodingquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe heet dat syndroom ook alweer....was gister op TV.... Mensen kijken in de spiegel en vinden zich oerlelijk.....![]()
Body Dysmorphic Disorder.....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe heet dat syndroom ook alweer....was gister op TV.... Mensen kijken in de spiegel en vinden zich oerlelijk.....![]()
Het Lelijke eendjes syndroom.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
http://bdd-info.nl/internet.htmlquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |