Zeg ga jij effe je vulflits poetsenquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:02 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom mag die stinkende schijt dennis en zijn half marrokaanse kuthoer nog in bed liggen tis godverdomme 3 uur..no lifes...
Eigenlijk niet. Waarom zou ik....lekker belangrijk..anyway aangepast voor je tere hartje hoor.quote:
twijfelachtig.....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Ik was er even tussenuit, is het uiteindelijk gelukt met Dennix?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:05 schreef DrsH het volgende:
Zo te lezen heeft Naadje Dennix weer als "anusje van alles" gebruikt
Niet Roger Glover met Love is all...?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
die is OUDDDDDDD en niet van de Beatles maar van Paul Mcarty
en die heet We all Stand together zie hier de clip: http://www.youtube.com/watch?v=_Z0REFeo2bM
Jah haar kutje moet ook gevuld worden dan maar door een Poot...bewijst maar hoe zielig ze is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:07 schreef riri het volgende:
Gisteren Nadia tegen Amanda..."Hij is gay..echt...ja zegt Amanda,weet het wel zeker"
En vanmorgen gewoon lekker verder met hem sexen![]()
Thanxquote:
Alsof je er niet om vraagt...quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:06 schreef PumaStreamer het volgende:
COS...remember comments on streams niet Streamers...anyway...al aangepast hoor. (nogmaals)
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet Roger Glover met Love is all...?
Heb ik ook wel eens gehoord. Dat spinnen warme donkere vochtige holletjes opzoeken 's nachts.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:08 schreef milk-shake het volgende:
[..]
een mens krijgt heel veel insekten binnen zonder dat je er erg in heb.....gehoord en gelezen
Dat was het nummer, ja..... en daar zat ook een kikker in....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee Paul MCarty met We All Stand Together...quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik doelde nu op het feit dat Lieke zo met haar mond open slaapt,.....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:09 schreef Py het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehoord. Dat spinnen warme donkere vochtige holletjes opzoeken 's nachts.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=oADfmYQWmW8quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat was het nummer, ja..... en daar zat ook een kikker in....![]()
Ik denk niet dat je als vrouw enig verschil voelt, of je nou door een hetero genomen wordt of door een homofiele man. PIK is PIK sprak de boerin en neukte het zwijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:07 schreef riri het volgende:
Gisteren Nadia tegen Amanda..."Hij is gay..echt...ja zegt Amanda,weet het wel zeker"
En vanmorgen gewoon lekker verder met hem sexen.![]()
En als ze gewonnen heeft wil ze een kindje van hem.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
neee was echt dat andere liedje......................Paul zijn liedje leek er beetje op maar dat vwas een soort van kerstliedje (ook getekend)quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee Paul MCarty met We All Stand Together...
nogmaals de link.: man dat liedje is gemiddeld net zo oud als de oudste fokker hahah.
Brilliant lied overigens.
http://www.youtube.com/watch?v=0auCDOERZyE
ik ook...quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:10 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik doelde nu op het feit dat Lieke zo met haar mond open slaapt,.....![]()
wat jij wil. vermoeiend zulke mensen als jij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Alsof je er niet om vraagt...![]()
Laat dan in het vervolg ook je betogen over jouw auditie bij de kooi, je telefoontjes naar de redactie achterwege. Het gaat hier immers niet om jou.
Jaap draaide Roger.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee Paul MCarty met We All Stand Together...
nogmaals de link.: man dat liedje is gemiddeld net zo oud als de oudste fokker hahah.
Brilliant lied overigens.
http://www.youtube.com/watch?v=0auCDOERZyE
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
Ligt Dennix zichzelf te bewerkstelligen?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=oADfmYQWmW8quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:12 schreef milk-shake het volgende:
[..]
neee was echt dat andere liedje......................Paul zijn liedje leek er beetje op maar dat vwas een soort van kerstliedje (ook getekend)
als we alles hebben gehad................................quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
Misschien vindt hij het genant om aan een man te denken als Nadia erbij is ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
Wederom...altijd mooi omschreven door onze Fok Pshych...toppie!!! hihihiquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:05 schreef DrsH het volgende:
Zo te lezen heeft Naadje Dennix weer als "anusje van alles" gebruikt
Huub beschuldigt "achter" ervan "dat ze fucking Simms aan het spelen zijn"quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:15 schreef Leandra het volgende:
Wat worden Huub en Lieke gezellig wakker![]()
Dat wel, maar ondertussen kan ie wel even lief doen met Liekequote:Op zaterdag 1 september 2007 15:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub beschuldigt "achter" ervan "dat ze fucking Simms aan het spelen zijn"
Zoals ik ben. Snap je het niet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik accepteer u zoals ik ben. staat in je profiel...doe dat dan wijsneus.
En de bewoners zijn de simms. Eigenlijk klopt dat nog ook.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub beschuldigt "achter" ervan "dat ze fucking Simms aan het spelen zijn"
Klopt...quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel, maar ondertussen kan ie wel even lief doen met Lieke![]()
het mannetje was toch Ericquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Zoals ik ben. Snap je het niet?![]()
Mag Nadia alweer praten met Huub en Lieke? Dennis wilde dat toch écht niet hebben, Dennis het mannetje..
Yep, wie heeft die troep gemaakt?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt...
Hij verlaat het bed echter om ruzie met Brian te gaan maken....
lagen daar nu allemaal flessen scheerschuim op de grond ?
Enig idee waarom?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:22 schreef Nostalgist het volgende:
Dank, redactie...... en tandenborstels dus....... Brian gedaan, volgens mij.....
geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, wie heeft die troep gemaakt?
Brianterror..... 100%quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
Brian smijt nog maar weer eens met een tube...... Wat is er met hem aan de hand ???
Geen idee? Niet kgk ?quote:
kgk?quote:
Ik denk om Lieke te zieken, die mag het natuurlijk weer opruimen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:25 schreef ericahysterica het volgende:
amanda gooit ook gezellig mee maar nog steeds geen idee waarom wellicht een pestactie of ze ruimen gewoon even de douche op.
hdnkkk knk....quote:
quote:
In t geval van Brian niet alleen die deur....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:28 schreef Nostalgist het volgende:
wat een slapstick zeg, met die deur......
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
In t geval van Brian niet alleen die deur....
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vandaar je opmerking over het matglas.....
![]()
Dennis wel.....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat Amanda zo'n dikke lip had, ik kan het niet echt zien.
Ook al besmettelijk?? Amanda heeft iedere dag een bad hairdayquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:35 schreef Nostalgist het volgende:
Ik snap het al; Brian heeft een badhair-day......
Het leek wel ontploft.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:35 schreef Nostalgist het volgende:
Ik snap het al; Brian heeft een badhair-day......
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook al besmettelijk?? Amanda heeft iedere dag een bad hairday
De Game heet sinds de verbouwing door JdB de Chill.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vrouwen weten beter hoe je dat spelt
Huub en Lieke liggen even te chillen in de Game
Zie je mijn naam.....?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Game heet sinds de verbouwing door JdB de Chill.![]()
Hoe heet dat syndroom ook alweer....was gister op TV.... Mensen kijken in de spiegel en vinden zich oerlelijk.....quote:
De goeie ouwe tijd.quote:
Heb daar laatst een heel stuk over gelezen eindigt vaak in zelfdodingquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe heet dat syndroom ook alweer....was gister op TV.... Mensen kijken in de spiegel en vinden zich oerlelijk.....![]()
Body Dysmorphic Disorder.....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe heet dat syndroom ook alweer....was gister op TV.... Mensen kijken in de spiegel en vinden zich oerlelijk.....![]()
Het Lelijke eendjes syndroom.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
http://bdd-info.nl/internet.htmlquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |