Kerels smullen daar van...quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:34 schreef noekje het volgende:
Die klots en klets geluiden zijn zo...als buitenstaander.
Het gaat werkelijk op alle fronten mis met Dennis....quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
We hebben dus idd een nieuwe hdnkkk.![]()
Welk smaakje deze keer, frambozen wellicht.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:38 schreef Py het volgende:
Er wordt nu aan nazorg gedaan.
Wacht maar tot hij op een echte kerel mag die er niet uitziet als een vrouwquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Drie keer Nix, hdnkkk, drie keer K.....![]()
een gay hdnkkk!!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
We hebben dus idd een nieuwe hdnkkk.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:42 schreef Py het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij op een echte kerel mag die er niet uitziet als een vrouw![]()
100% zeker !quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:42 schreef Py het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij op een echte kerel mag die er niet uitziet als een vrouw![]()
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:45 schreef Lobasca het volgende:
Zal ik de TT veranderen in Zaadloze Zaterdag, of ben ik dan te voorbarig?
riep jequote:Op zaterdag 1 september 2007 14:44 schreef noekje het volgende:
Lik, slurp, lik..
Nu wil ik dus een milshake met een rietje, een roze!
o jee gelijk stoppen ....als je haar dervan in de war gaat zitten .....dat ken echt nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:45 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. me haar zit in de war
Nadia. ik wordt er helemaal gek van.
Ik geloof dat er net een pepermuntje gegeten wordt door Nadia.....quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:45 schreef Lobasca het volgende:
De dag is nog lang...quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:45 schreef Lobasca het volgende:
Straks even poesje tangenquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:45 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. me haar zit in de war
Nadia. ik wordt er helemaal gek van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |