Kindjes van God, remember?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:58 schreef mazaru het volgende:
Waarom mogen Brrr en dellie fluisteren?
omdat ze motherfuckers zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:58 schreef mazaru het volgende:
Waarom mogen Brrr en dellie fluisteren?
Oh ja, dat was ik even vergetenquote:
Ik hoorde ook het woord moeder vallen, dat degene haar kende.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:06 schreef Desii het volgende:
Nadia en Amanda weer over die man, die gisteren nadia lastig viel
Amanda: ze kende hem wel..... streamlock
whats new hahaha...quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:08 schreef tony38 het volgende:
vuile sletten!!!!!!!
Yep, nu voor de derde keer....quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9190
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
Amanda had de avond van haar leven, Robert ten Brink was er, en Joop van Tellingen.....en.... en.... meer eigenlijk niet. Maar het was geweldig!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yep, nu voor de derde keer....![]()
Wat een deceptie voor Amanda moet dat geweest zijn......![]()
Sorry voor het dubbel plaatsenquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yep, nu voor de derde keer....![]()
Wat een deceptie voor Amanda moet dat geweest zijn......![]()
maar dan wel met paaltjes en touwen dat moet je niet uitvlakken......dat is om opdringerige fans op afstand te houden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry voor het dubbel plaatsen![]()
Een rode loper van ongeveer 2 meter![]()
Ik denk het wel en anders toch zeker na het weekend.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:18 schreef Darklight het volgende:
Komen er nog kaartjes voor Dennix binnen?
Ow ja, dat is ook zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maar dan wel met paaltjes en touwen dat moet je niet uitvlakken......dat is om opdringerige fans op afstand te houden.
Ik vind het niet meer raar dat Amanda aan iedereen vraagt of ze wel eens naar het programma kijken....quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ow ja, dat is ook zoer was geen hond
![]()
Wow nadia heeft ook maar 1 blik he....zo van neuk me ik ben zo kEnkerlelijk..quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde haar zeggen 'Ik kan het niet'.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:26 schreef Dreamboy het volgende:
Ik hoorde Nadia zeggen 1 keer toen Dennix met zijn benen uit elkaar lag.
Zeker met 2 vingers er in.
Dan maar achterlangs proberen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoorde haar zeggen 'Ik kan het niet'.
En zelfs dat domme "Fucking hell' tijdens de sex...
Ik krijg de indruk dat het niet echt wil vlotten.quote:
Drie keer Nix, hdnkkk, drie keer K.....quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat het niet echt wil vlotten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |