Een energiebedrijfje dat er ook nog denkt via @home televisie te kunnen leveren!quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:27 schreef veldmuis het volgende:
Cogas? Is dat de kleinste kabelprovider van Nederland ofzo?
Oh, neem digitale tv met 2483 zenders en 2098409385950948594 knopjes op de afstandsbediening! Dan heb je niks meer te zeuren!
TV Oranje moet ook doodquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:43 schreef Urquhart het volgende:
Tv Oranje op het preview kanaal was anders ook genieten.
Dat heeft toch ook z'n charme?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
TV Oranje moet ook doodAl die kampers die Manuela of Anita heten en altijd zingen in een woonwagen of in een natuurgebied. En vooral die teksten zijn van een zeer hoogstaand niveau
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef CG het volgende:
Ze hadden MTV moeten houden en die breezerzender TMF dr af doen
Die is stom jood.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
MTV is okay. 's Ochtends dan, doordeweeks, vóór half acht. Dan komen er toffe liedjes, zoals die uit mijn sig. De rest van de dag is het inderdaad pulp, maar des ochtends zeer te pruimen.
Jammer dat ze maar iets van 2 seizoenen hebben... verder was The Office wel leuk maar die heb ik maar allemaal via andere kanalen binnengekregen omdat die reclame ertussendoor steeds langer en erger werd. Ik hoef verdomme geen The Simpsons ringtone en wordt ook niet geil van een "babe" op mijn mobiel of een hentai spelletjequote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef CG het volgende:
Comedy Central is alleen te pruimen door South Park. Ze hadden MTV moeten houden en die breezerzender TMF dr af doen
Vast welquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:27 schreef Red_85 het volgende:
wtf is cogas? zelfde als upc ofsow? zo'n tering kabelaar dat werkt met 'programmaraden' waarin 5 personen gaan beslissen wat 100.000 moeten gaan kijken?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:21 schreef Urquhart het volgende:
MTV
Room Raiders
Dismissed
My Sweet 16
Avatar zijn ze doorheenquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:28 schreef Rumille het volgende:
* Rumille wilt TS bedanken voor het melden dat Nickelodeon terug op TV is
As Told by Ginger
Rocket Power
Fairly Odd Parents
Danny Phantom
Maar waar is Avatar, staat nergens op de TV gids?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |