gemaait?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:40 schreef qltel het volgende:
![]()
PAAAAAARRRRTTTTYYYYYYYYY!!!!!
![]()
![]()
![]()
Het mais wat ons uitzicht al 3 maanden verstiert wordt NU gemaaid!
![]()
![]()
Oh, zooi op de weg zien we hier bijna continu..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:02 schreef z80 het volgende:
[..]
maar juich niet te vroeg.
nu de mais er af is moet het land bewerkt worden,
en dat geeft nogal een modder zooi op de weg.
Nee, het wordt gelijk vermalen tot brokjes, het gaat naar een biogasinstallatie. Kolven, stengels, bladeren en al. qltel is foto's aan het makenquote:
afmaaienquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Het mais wordt geoogst, door het af te maaien en in stukjes te hakken..
Van vandale.nlquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:15 schreef Troel het volgende:
[..]
afmaaienVraag eens of je ook Nederlandse les kan krijgen bij Rewimo
Zie hier hoe de laatste stengels gemaaid worden:quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:25 schreef Rewimo het volgende:
Ja die rijdt hier in de rondteZe zijn nog steeds bezig maar volgens mij is alles al bijna foetsie
Mais: daar hebben we lang naar gekeken..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef Rewimo het volgende:
Het is weg
Daar hebben we lang naar uitgekeken
Je had het over afmaaienquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Van vandale.nl
maai·en2 (ov.ww., ook abs.)
1 (gewassen) van het veld afsnijden
2 met zwaaiende bewegingen slaan
Wellicht wil ze je wel prive-les geven..
let wel opquote:Op maandag 5 november 2007 14:26 schreef ymme het volgende:
Een gat in de muur, is niet z'n probleem toch
Kwestie van een staaf dynamiet of een raketwerper ofzo...quote:Op maandag 5 november 2007 14:26 schreef ymme het volgende:
Een gat in de muur, is niet z'n probleem toch
kan je geen webcam plaatsen zodat ik hem in de gaten kan houden. Heb ik nog wat te doen ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Mwah, qltel heeft gisteren zo'n 700 kilo platen hout gehaald voor de afwerking van de studio. Helaas was ik er niet bij om hem te zien sjouwen![]()
Een aantal dingen die we zelf gaan doen op de kluslijst:
- bedombouw afwerken
- inrichting studio (wanden, vloer, elektriciteit)
- alles uit de toekomstige garage naar boven zodat de vloer daar geëgaliseerd kan worden
- elektriciteit garage vernieuwen en vloer egaliseren
- iets doen aan de deuren van de garage, zit nu een rolschuifdeur in die niet bepaald soepel loopt, eigenlijk willen we daar een normale garagedeur hebben
Betekent dat dat ie inmiddels geegaliseerd is? Enneh, krijgen we nog foto's van het werk van qltel-en-Pool?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:08 schreef Rewimo het volgende:
- inrichting studio (wanden, vloer, elektriciteit)
Zeg, jij had toch ook een camera, meen ik me te herinneren...quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Ja, de vloer van de studio is gladVoor foto's moet je bij qltel zijn - misschien helpt het als iemand anders het eens vraagt
Nee, dat maakt lekker veel uit in een donkere schuur....quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef Rewimo het volgende:
JIj bent de hele dag thuis ja. Alle tijd om even een paar foto's te maken. Als ik wegga is het donker en als ik weer thuis kom ook zo ongeveer![]()
Zorg dan dat er licht isquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:46 schreef qltel het volgende:
Nee, dat maakt lekker veel uit in een donkere schuur....![]()
Ja en van jou hebben we het gevoel dat je hard werkt op je werk, dus het is jou niet kwalijk te nemen. Maarja, die qltel hequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:31 schreef Rewimo het volgende:
De vloer ligt er echt hoorMaar ja, dat geloven jullie toch pas als qltel foto's heeft geplaatst
Nee, zie je wel, ze houden ons gewoon voor de gekquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:18 schreef Katinkat het volgende:
En dan zijn wij zaterdag nog wel bij jullie geweest en hebben niks gezien van de mooie vloer....misschien wel onze eigen schuld, we hadden er natuurlijk een kijkje moeten nemen.
Ja, maar die is vast omkoopbaar. We willen bewijsquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Vraag het aan PhluphyZij heeft de vloer gezien.
En ze wilde Guus meenemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |