Vond ik ook, was maar een dooie boel.quote:Op zondag 2 september 2007 01:09 schreef DarkShine het volgende:
Net terug uit Lokeren Afrika. Lijkt wel alsof half Beveren naar de buren is getrokken.
KVM gaf in de eerste helft niet thuis en stond na 18 minuten 2-0 achter. In de tweede helft karakter getoond maar 't werd al snel 3-0 door een gigantische flater achterin... Wel nog de 3-1, maar dat was er een voor de karakteristieken.
Wat een sing when you're winning crowd trouwens
Gelijk heb je, doe maar meteen naar de 4de (sportief + administratief degraderen!).quote:
Was mijn eerste keer Daknam. Voor de match nog een steward van Lokeren in paniek. Hoe wij zonder tickets door het hele stadion heenliepen (foto's maken).quote:Op zondag 2 september 2007 02:55 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vond ik ook, was maar een dooie boel.
Was er jaren niet geweest, maar ik vind Daknam nog steeds een stadion van niks.
Wat een egoistische eikel is die #99 van KVM. Terecht dat ie werd gewisseld in de rust. Ik zat me kapot te ergeren aan die kerel.
Moppesquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:55 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Speelt die Muller van Moppes daar nog steeds?
Edited to add: En Chedric Seedorf toch ook?
Als je dat in sommige stadions gaat proberen zijn ze in staat je dood te schieten ...quote:Op zondag 2 september 2007 07:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was mijn eerste keer Daknam. Voor de match nog een steward van Lokeren in paniek. Hoe wij zonder tickets door het hele stadion heenliepen (foto's maken).
Zoals ze nu bezig zijn , zijn ze goed op weg naar D4quote:
(wat heb jij met Destorme trouwensquote:Op zondag 2 september 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
David Destorme![]()
En weer de eerste drie punten voor Dender.
Haha, heb David Destorme menig maal aan het werk gezien tegen ASWH, toen speelde hij hier in de hoofdklasse. Goede speler altijd, fijne traptechniek. Schoot er toen vaak vrije trappen in of ballen van afstand en elke voorzet was gevaarlijk.quote:Op zondag 2 september 2007 16:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
(wat heb jij met Destorme trouwens)
En anders Racing Mechelen - Lierse.quote:Op zondag 2 september 2007 13:21 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mooi, dan is het volgend jaar Lyra v Lierse.
Aan wat heeft dat team zovéél geluk verdiend? Echt ongelooflijk? Een handsgoal en een afgeweken bal.quote:Op zondag 2 september 2007 19:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Anderlecht wint onverdiend op een diefje met een handsgoal op Moeskroen met 1-2 ...
Standard startte vorig seizoen met tien verdedigers op Club Brugge.quote:Op zondag 2 september 2007 19:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En schijtvijs Matthysen gaat zo meteen starten in Standard met 5 verdedigers en 1 spits. En dat voor een "topclub" ...
En won pas nadat Preud'Homme er in paniek een aanvaller of drie had ingebrachtquote:Op zondag 2 september 2007 19:59 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Standard startte vorig seizoen met tien verdedigers op Club Brugge.![]()
Ook leuk, hoewel ik stiekem hoop dat Racing promoveert.quote:Op zondag 2 september 2007 19:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En anders Racing Mechelen - Lierse.![]()
dit schrijft sporza;quote:Op zondag 2 september 2007 21:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ze zijn het catenaccio opnieuw aan het uitvinden bij Club ...
1-0 Standard nu.quote:Op zondag 2 september 2007 21:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ze zijn het catenaccio opnieuw aan het uitvinden bij Club ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |