Met mijlen voorsprong Jovanovic van Standard! Ook Grégoire van AA Gent staat in de spotlights.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de beste voetballers dit seizoen?
Dat de 'manager' daar maar op z'n vrouw let ...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:30 schreef Heero87 het volgende:
Oef, De Cock is dan toch weg. Op huurbasis naar Fortuna Düsseldorf.
Hup Standard!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit weekend de eerste topper met zondagavond Standard - Club Brugge ...
Tegen een ploeg van trainer Leekens moet je vooral opletten niet achter te komen. Erna gaan ze meteen waanzinnig tijd rekken, vallen ze als vliegen bij elk contact en hebben ze direct verzorging nodig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:13 schreef DarkShine het volgende:
Wij gaan voor de 3 punten op Lokeren.
[..]
Hup Standard!
Ze noemen Leekens niet voor niks 'Mack the knife' hoor, zijn ploegen spelen altijd beenhard. (net als hijzelf vroeger)quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:03 schreef DarkShine het volgende:
Toen Leekens trainer was op Roda heeft die die geintjes hier in ieder geval niet gebruikt. Roda voetbalde ineens een stuk harder (ontliepen nacompetitie ternauwernood maar wonnen in San Siro van AC Milan).
Ik vreet m'n onderbroek op als Standard ooit tijdens mijn leven nog eens een prijs wint ...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
De TT zou mooi zijn als hij mocht uitkomen.
*bookmarkt deze post*quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:07 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ik vreet m'n onderbroek op als Standard ooit tijdens mijn leven nog eens een prijs wint ...
Laat dat nou net het voetbal zijn wat men in Kerkrade wilt zien. In de Mijnstreek heerst nog altijd een harde werkers en niets ontziende mentaliteit.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze noemen Leekens niet voor niks 'Mack the knife' hoor, zijn ploegen spelen altijd beenhard. (net als hijzelf vroeger)
Ik vind het nog altijd vreemd dat ze hem toen na één seizoen al ontslagen hebben. Doorgaans is het 2de seizoen van een ploeg onder Leekens altijd veruit het beste ...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat dat nou net het voetbal zijn wat men in Kerkrade wilt zien. In de Mijnstreek heerst nog altijd een harde werkers en niets ontziende mentaliteit.
Hij is niet ontslagen. Hij is opgestapt dankzij het commentaar van Nol Hendriks in de media daags voor AC Milan - Roda JC. Leekens wou eigenlijk direct opstappen maar is naar eigen zeggen gebleven vanwege het publiek (zie hem bij zijn laatste match (derby in sittard op verplaatsing) nog afscheid nemen van ons en zijn karakteristieke sjaal het vak ingooien).quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd vreemd dat ze hem toen na één seizoen al ontslagen hebben. Doorgaans is het 2de seizoen van een ploeg onder Leekens altijd veruit het beste ...
Volgens mij speel je het best tegen Standard met dubbele flanken. Daarmee bedoel ik dat als je de backs hoog laat opkomen er ruimte ontstaat in hun rug bij de tegenaanval, en die ruimte kan wel eens dodelijk zijn. De voorzetten van Standard zijn levensgevaarlijk, dus als je die kan vermijden sta je al een stuk verder. Het centrum (Fellaïni, Defour) kon Cercle telkens mooi uitspelen. De sterkte van hun verdediging ken ik niet, te meer omdat die nog nooit echt getest werd in de competitiequote:Op zaterdag 1 september 2007 00:07 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ik vreet m'n onderbroek op als Standard ooit tijdens mijn leven nog eens een prijs wint ...
Al denk ik wel dat we een pak slaag gaan krijgen op Sclessin ...
C'MON BRUGES !
Wat je vertelt kan kloppen, alleen is het vrij moeilijk met flanken spelen als Daerden en Van Heerden geblesseerd zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:31 schreef Masanga het volgende:
[..]
Volgens mij speel je het best tegen Standard met dubbele flanken. Daarmee bedoel ik dat als je de backs hoog laat opkomen er ruimte ontstaat in hun rug bij de tegenaanval, en die ruimte kan wel eens dodelijk zijn. De voorzetten van Standard zijn levensgevaarlijk, dus als je die kan vermijden sta je al een stuk verder. Het centrum (Fellaïni, Defour) kon Cercle telkens mooi uitspelen. De sterkte van hun verdediging ken ik niet, te meer omdat die nog nooit echt getest werd in de competitie.
Ik wil trouwens Standard nog wel eens zien nadat ze achtergekomen zijn. In ieder geval, een pak slaag denk ik niet dat het zal worden, maar in principe is elk punt dat klup meeneemt een gouden punt.
Volgens mij is dat zelfs een van de allerduurste uitgaande transfers uit de Belgische competitie ...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
7,5 miljoen is een topdeal voor Anderlecht
40% van deze som gaat naar Standard geloof ik.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
7,5 miljoen is een topdeal voor Anderlecht
Wie daar trouwens ook stilaan terug uit langdurige blessure komt is Serhat Akin natuurlijk En het zegt iets over hoe sterk ze de CL-gelden eigenlijk wel nodig hadden om hun budget rond te krijgen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:47 schreef blueangel_ het volgende:
Tchité naar Santander voor 7.5 miljoen ¤
Enfin, ze hebben nog almighty Mbo Mpenza in de spits![]()
wel kijk, ik zeg het nu ook eens, ALS, ik zeg wel ALS, Standard z'n ploeg bij elkaar houdt tijdens de winterstop, pakt het de titel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:58 schreef blueangel_ het volgende:
Standard Champion? Je krijgt een mens toch aan het lachen hoor Joost
Als ze inderdaad 40 % van de transferprijs van Tchité gaan opstrijken kunnen ze zich dat allicht dit jaar financieel zeker nog permitteren ook ...quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:19 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wel kijk, ik zeg het nu ook eens, ALS, ik zeg wel ALS, Standard z'n ploeg bij elkaar houdt tijdens de winterstop, pakt het de titel.
Een flinke aderlating voor RSCA.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:47 schreef blueangel_ het volgende:
Tchité naar Santander voor 7.5 miljoen ¤
Enfin, ze hebben nog almighty Mbo Mpenza in de spits![]()
Das toch ook meteen tussen de 825.000 ¤ en 1,1 miljoen ¤ dat ze zomaar in de schoot geworpen krijgen ... kunnen ze mooi Jovanovic een jaartje mee houden ...quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:03 schreef Heero87 het volgende:
Volgens standard.be krijgt Standard 15% van de transfersom van Tchité.
Ik was er vanavond (voor het eerst dit seizoen) nog eens bij op Cercle, en er werd omgeroepen dat er toch zo'n 7000 man was hoor. De helft in eerste klasse haalt dat nog niet eens.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ook weer een goed gevuld stadion zie ik, dat champagnevoetbal trekt veel volk.
Speelt die Muller van Moppes daar nog steeds?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:51 schreef BramKVO het volgende:
en Oostende verliest ook andemaal ...
Yep. En Lionel Lord ook.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:55 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Speelt die Muller van Moppes daar nog steeds?
Edited to add: En Chedric Seedorf toch ook?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik was er vanavond (voor het eerst dit seizoen) nog eens bij op Cercle, en er werd omgeroepen dat er toch zo'n 7000 man was hoor. De helft in eerste klasse haalt dat nog niet eens.
Maar wat een voetbal van Cercle zegDe Boeck speelt met dit Cercle aanvallender en beter dan ze in het Vandenstockstadion momenteel durven dromen. Vooral ook die Gombani van Cercle, Dat is het soort voetballer waar een mens voor naar een stadion komt ...
![]()
Wat! Lionel Lord!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |