Overtuigend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:09 schreef yvonne het volgende:
Mag ze komen logeren?
Ze kan bier halen
Volgens mij is sneek het logeerbed al aan het opmaken, voor z'n vrouw.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:09 schreef yvonne het volgende:
Mag ze komen logeren?
Ze kan bier halen
Ga beton storten,dan snap je het welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:32 schreef Aurelianus het volgende:
Ik snap er geen drol van.
't is weer zo'n inteelt baggertopic voor de gekleurden ....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:32 schreef Aurelianus het volgende:
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:32 schreef Aurelianus het volgende:
Nee, bij jou wil ik geen eens blijven slapen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef WurM het volgende:
Mag ze hier ook een keer slapen dan? De koelkast is wel 5 meter lopen, denk ik...
Jij kon je lul toch in je eigen reet douwen? Doe es een foto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
't is weer zo'n inteelt baggertopic voor de gekleurden ....
Niet veel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:46 schreef remlof het volgende:
Hoeveel kratjes kan je dragen Brecht?
Je mag meedrinken, en ik draag mee. Hoe laat ben je hier met de eerste?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:02 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Mits ik mee mag drinken.
Maar mén, ik ben geen slaaf.
De winkels zijn al dicht heur.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je mag meedrinken, en ik draag mee. Hoe laat ben je hier met de eerste?![]()
Voel je je bedreigd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:08 schreef beverton het volgende:
pfff weer zon politiestaat-topique voor de zogenaamde danny-garde
Avondwinkelsquote:
Dordrechtquote:
Geen snackbars met avondwinkel combi?quote:
Kutstad is één woord.quote:
Ik vroeg het niet aan jou, ik vroeg het aan je moeder. Nu een beetje rap je grote mond houden en bier halen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, bij jou wil ik geen eens blijven slapen.![]()
![]()
Zal ik eens heel origineel doen en blij zijn omdat ik een post na een slotje heb?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:31 schreef Snakey het volgende:
Bagger, slotje,
Mn moeder mot je ook niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jou, ik vroeg het aan je moeder. Nu een beetje rap je grote mond houden en bier halen!
Oquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:06 schreef Elixabete het volgende:
[..]
sinds jij met loveless gespot bent.
[afbeelding]
Ik vind je een cutiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, tot ze het zelf tegen me zegtEn dan gaat ze heel snel uit mn sig
WurM en ik?quote:
No Shit Sherlock?quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wat een kut yvonne bagger topic...
je kwaliteit gaat de laatste tijd hard achteruit!:')
Ik keek even naar iemands postgeschiedenis, liep weg en kwam weer terug en zag met mijn dronken kop dat topic waarvan ik dacht dat het in de AT stond, en toen dacht ik zonder verder te kijken..., SLOTJE!!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar hoe kwam je nou in da topic terecht Snakey?![]()
Hij had gewoon zin in een slotje na Yv.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar hoe kwam je nou in da topic terecht Snakey?![]()
Eerste tekenen van ouderdom...quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik keek even naar iemands postgeschiedenis, liep weg en kwam weer terug en zag met mijn dronken kop dat topic waarvan ik dacht dat het in de AT stond, en toen dacht ik zonder verder te kijken..., SLOTJE!!!![]()
![]()
Ik blijf erbij, Bierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |