Geachte geestelijk gehandicapten,
Graag wil ik voor u, de FOK!-usert, een klacht uiteenzetten en deze deponeren in de Klaagbaak. Het betreft materie inzake de verheerlijking van admin Yvonne en mod Dirkh.
Laat ik meteen duidelijk zijn: ik heb net zo min een hekel aan Yvonne of aan Dirkh als dWc_Ruffryder aan zijn chicken wings van de KFC, maar ik ben van mening dat deze twee FOK!-personages te rooskleurig worden behandeld.
Neem Yvonne nu. Okee, ik geef toe, die zware Van Nelle en Leffe zijn aardig gevonden en ja, ik geef wederom toe, Brechtje zou ik ook wel eens willen doen. Maar als Yvonne een baggertopique opent, dan wordt er ineens met twee maten gemeten. Willen de modjes een wit voetje halen bij de Eerste Wereldoorlog-queen? Een ander persoon, laten we de hendig sjieke slipjosti Maikuuul als voorbeeld nemen, zou gelijk een slotje krijgen, maar omdat de incrowd inmiddels zo groot is geworden, is dat niet meer mogelijk bij de admin in kwestie.
Dan even over Dirkh. Mijns inziens een gefrustreerde IT'er die in zijn jeugd een verschrikkelijk trauma heeft opgelopen en dat derhalve heeft moeten 'compenseren' met een Multipla, maar dat terzijde. Waar heeft hij zijn cult-status aan verdiend? Vinden de kleine FOK-pubers zoals Dribbel, Murp en Paultjuhhh hem cool, terwijl ze met Clear-asiel hun pus van hun gezicht proberen te halen en op het zelfde moment zich virtueel aftrekken in Second Life?
Gegroet,
Alberto Vermicelli vanuit zijn Multipla op de camping in Arcen, alwaar hij aan de Leffe en zware Van Nelle zit
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007