abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52975228
Nee, ik ben er altijd voor geweest om hem nog een seizoen te houden. Niet op deze manier, maar dat wist onze directie ook niet vantevoren natuurlijk.
pi_52975250
Dat is denk ik deels strategie Max. En de bijna overdreven vriendelijkheid en fatsoen zit nou eenmaal in de genen van de club, helaas zie je dat nog maar zelden in de voetbalwereld. Maar van de supporters kan je niet vragen de emoties volledig binnenboord te houden. Dan zit iedereen straks met psychosociale stress en hoofdpijn van de opgekropte spanning op de tribune
pi_52975338
Het is maar een geluk dat er geen thuiswedstrijd is komend weekend.
pi_52975521
Nouja, vergis je niet hè! Een internetheld heeft Afonso uitgemaakt voor 'monkey boy'. Wat een racisten! Nazi's! Snel de waddenzee in duwen, dat hele Friesland! Oei, oei, oei!

Dat Samuel Eto'o hele wedstrijden allerlei jungle geluiden over zich heen krijgt maar een bomvol stadion de mond weet te snoeren door gewoon te blijven scoren, dat is natuurlijk géén voorbeeld van hoe het ook kan. Nee. Als één supporter iets naar zegt, is het allemaal uitschot!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52975574
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:22 schreef SCH het volgende:
Het is maar een geluk dat er geen thuiswedstrijd is komend weekend.
Is er een weekendje extra om mooie spandoekjes in elkaar te flansen.
  donderdag 6 september 2007 @ 10:00:36 #156
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52976205
Op zich wel ironisch dat die Groningen supporter die Alves voor aapje uitmaakte nu z'n zin krijgt.
pi_52978924
Ik moet zeggen dat de comments op z'n site echt meesterlijk zijn. Ook fans van andere clubs laten zich op een positieve manier gelden, hulde!
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52978991
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef vingerplant het volgende:
Ik moet zeggen dat de comments op z'n site echt meesterlijk zijn. Ook fans van andere clubs laten zich op een positieve manier gelden, hulde!
Inderdaad. Mooi om te lezen.
pi_52979223
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef vingerplant het volgende:
Ljkt me niet onlogisch. De meeste mensen zijn wel zo realistisch om in te zien dat dit in de volgende transferperiode ook met gemak bij hun club zou kunnen voorkomen.

Kijke, een v/d Vaart en Alves blazen de zaak niet op, en spelen gewoon, houden zich aan hun contract.

In Italie is Obinna bij Chievo ook met de noorderzon vertrokken, zelfde geval als Alves - al kan hij nog een degradatie aanvoeren als reden om weg te willen (maar dat had ie dan maar in z'n contract moeten laten opnemen).

En elk realistisch persoon moet toch inzien dat Heerenveen niks verkeerds doet of deed en dat Alves, maar vooral de mensen om hem heen er werkelijk een zooitje van maken en dat - naast Alves zelf, vooral ook Heerenveen hier de dupe van is, gezien het belang van hem voor de club.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 6 september 2007 @ 12:08:32 #160
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52979269
quote:
Poor Afonso… From a rich country as Brasil, where the social and political system is at its best, to a poor country as the Netherlands. And for what reason? To be playing soccer, wich is absolutely the worst possible thing to do, for a lousy payment of 400.000 euros a year. Poor poor Afonso… You are right, you definitely are being a slave. A slave of your own corrupted mind, a slave of your money hungry soul and most of all a slave of two masters. Only, this two masters do not work for SC Heerenveen, they are your managers. It’s not Heerenveen that is ruinig your career Afonso, it is your management and those pathetic voices in your head that do.

Next time you bring up comparisons to slavery (and I pray to God that is when you have hit rock bottom, because not a single club in the world will house a prat like you) think about death squads in Brasil, or little Chinese kids sewing your precious soccer shirt and shoes, or think about the prostitutes in Holland you have been visiting so many in your first months in this strange and hatefull country where (mark your own words, not mine) nobody has ever loved you.

Dear mister Afonso, I really feel sorry for you, but it is not because you have been treated badly by your club or their fans. It is because you have shown the world what kind of sick persons you and your managers really are and it is obvious that your statement will backfire on you..!

I wish that you will never find yourself a club again anymore and end up in a Brazilian ghetto knitting up the ones so important soccer balls for a minimum wage of three cents a week with the other REAL slaves, so that you spend the last of your days thinking back about that good old “nazi regime” you had to suffer from in the best of your days.

As for your management: I hope to find them under a bridge with needles stuck up in their arms one day. If I do I will definitely stop to take a piss into their rotten faces.

an AJAX fan
* stil

mooi.
pi_52979439
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:08 schreef pfaf het volgende:

[..]

* stil

mooi.
Inhoudelijk wel. Qua Engels is het natuurlijk dramatisch.

"Once" spellen als Ones (om maar een voorbeeldje eruit te pakken)
pi_52979501
Één ding hoop ik niet. En dat is dat Alves in de winterstop alsnog bij AZ terecht zal komen, en Dirk en co toch hun zin krijgen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52979608
Och, als ie AZ dan tzt ook zo naait.....

Daarom zou ik zo'n speler nooit binnen willen halen, ook al is het een goede speler, er kleven nogal wat risico's aan.

Kijk eens naar een Cassano. Napoli bv heeft hem gewoon keihard afgewezen "geen zin in een tikkende tijdbom, te groot risico".

Die kans gaat Alves nu ook lopen, dat clubs niet bereid zijn er veel geld in te steken ivm het risico.
En veel geld betalen en veel risico lopen, dat zijn 2 dingne die niet smaken gaan, behalve dan bij speculanten op de beurs, maar zeker niet bij een voetbalclub.
pi_52979903
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:06 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ljkt me niet onlogisch. De meeste mensen zijn wel zo realistisch om in te zien dat dit in de volgende transferperiode ook met gemak bij hun club zou kunnen voorkomen.

Kijke, een v/d Vaart en Alves blazen de zaak niet op, en spelen gewoon, houden zich aan hun contract.

In Italie is Obinna bij Chievo ook met de noorderzon vertrokken, zelfde geval als Alves - al kan hij nog een degradatie aanvoeren als reden om weg te willen (maar dat had ie dan maar in z'n contract moeten laten opnemen).

En elk realistisch persoon moet toch inzien dat Heerenveen niks verkeerds doet of deed en dat Alves, maar vooral de mensen om hem heen er werkelijk een zooitje van maken en dat - naast Alves zelf, vooral ook Heerenveen hier de dupe van is, gezien het belang van hem voor de club.
Ik vind het niet zo vanzelfsprekend. Voetbalsupporters zijn over het algemeen vrij opportunistisch en denken er niet over na dat het hun club ook kan gebeuren. Ik denk dat de meeste mensen het zat zijn dat spelers die met hun volle verstand een contract hebben getekend zich zo gaan gedragen én dat veel mensen Alves eigenlijk ook een slachtoffer vinden, van zijn eigen op geld beluste management...

Dat verhaal van Chievo heb ik ook meegekregen, zelfde liedje als met Alves. Degradatie of niet, contract is contract.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  donderdag 6 september 2007 @ 12:42:00 #165
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_52980079
Het meest treurige aan die zaakwaarnemer is dat ze komen met 'amateuristische bestuurders die nog geen club in de serie Z zouden kunnen runnen' en 'dom' zijn.

Mensen die hun tegenstander in het conflict dom noemen omdat ze een andere mening zijn toegedaan, daar kun je moeilijk mee communiceren. Treurig dat een voetballer zo 'vertegenwoordigd' wordt.
  donderdag 6 september 2007 @ 12:50:58 #166
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52980276
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:34 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo vanzelfsprekend. Voetbalsupporters zijn over het algemeen vrij opportunistisch en denken er niet over na dat het hun club ook kan gebeuren. Ik denk dat de meeste mensen het zat zijn dat spelers die met hun volle verstand een contract hebben getekend zich zo gaan gedragen én dat veel mensen Alves eigenlijk ook een slachtoffer vinden, van zijn eigen op geld beluste management...
Je kunt er nu al wel van uit gaan dat Suarez volgende zomer heibel gaat maken om weg te komen...
  donderdag 6 september 2007 @ 13:32:25 #167
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_52980844
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat Alves noch zijn zakenwaarnemer(s) goed Engels kunnen, dus technisch gezien heft dat elkaar weer op.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_52982317
Er is dan ook nog goed nieuws, Afonso Alves schijnt (bron) gisteren, hoewel met een gezicht als een oorwurm, 'gewoon' te hebben meegetraind met de selectie

To be continued...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_52982825
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:34 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Dat verhaal van Chievo heb ik ook meegekregen, zelfde liedje als met Alves. Degradatie of niet, contract is contract.
Mee eens. Maar juridisch is het zo dat je je contract kunt laten ontbinden als er een sportieve positieverbetering zich voordoet (in combinatie met een ander criterium). Als je na degradatie nog in dezelfde klasse wil blijven spelen is dat dus het geval. Als je van Heerenveen naar AZ gaat dus duidelijk niet.
pi_52982978
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:08 schreef pfaf het volgende:

[..]

* stil

mooi.
* SCH is er ook stil van.

Een Ajax fan die zinnige dingen schrijft, ik ben tot tranen toe geroerd
pi_52983378
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Er is dan ook nog goed nieuws, Afonso Alves schijnt (bron) gisteren, hoewel met een gezicht als een oorwurm, 'gewoon' te hebben meegetraind met de selectie

To be continued...
Op Omrop Fryslân zeiden ze net dat hij vandaag ook 'gewoon' mee deed met de training

http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_42025.aspx
quote:
Alves traint gewoan mei
Afonso Alves traint dizze wike gewoan mei by sc Hearrenfean. De Braziliaanske spits wie tiisdei al by de training oanwêzich. Ek woansdei liet hy him wer sjen. De direksje fan de klub sil dizze wike ek noch mei him om 'e tafel. Wannear't dat petear krekt plak fynt is net bekend.

De ferhâlding fan de spits mei de klub stiet ûnder spanning ûnder oaren troch it ôfketsen fan in transfer nei AZ Alkmaar ferline wike.
Moandei liet hy dêrom ferstek gean yn Hilversum by de útrikking fan de gouden skoech foar de bêste fuotballer fan it ferline seizoen. Ein dizze wike stapt Alves op it fleantúch nei Amerika. Dêr spilet hy foar Brazilië twa ynterlands tsjin Mexico en Amerika.
pi_52983513
quote:
Alves traint gewoan mei
In mei pas weer!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52983635
Ik dacht dat ie in de VS zat om met Ronaldinho over Dingsdag te praten. Maar dat moet dus nog.

Dan kan ie ook wel even een statement afgeven en excuses aanbieden!
  donderdag 6 september 2007 @ 15:28:12 #174
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_52983699
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Dramatisch is natuurlijk net een bridge too far. Ik denk dat 95% van de Nederlanders het niet in beter Engels hadden kunnen schrijven. Dat jij een Engels genie bent, laat ik uiteraard even buiten beschouwing

Maar zoals hierboven ook al gezegd, een mooie tekst van een Ajax fan. Zo zouden er meer moeten zijn
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_52983967
quote:
Op donderdag 6 september 2007 15:16 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Op Omrop Fryslân zeiden ze net dat hij vandaag ook 'gewoon' mee deed met de training

http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_42025.aspx
[..]
En nu in het NEDERLANDS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')