Haha nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:56 schreef Nemain het volgende:
Heb je nu een foto van je eigen voeten gemaakt??
Maar hoe kom je dan aan zoeen plaatje?quote:
Is het woord google jou totaal onbekend?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:59 schreef Nemain het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan aan zoeen plaatje?
Nee maar waar zoek je dan op???quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:00 schreef Nuna het volgende:
[..]
Is het woord google jou totaal onbekend?
Maar even serieus, waarom? WAAROM?
Sportsokken. Nou, genoeg over mijn plaatjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:02 schreef Nemain het volgende:
[..]
Nee maar waar zoek je dan op???
'twee verschillende sokken'?
![]()
gefeliciteerd ben echt blij voor jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:08 schreef -En4Cer- het volgende:
Die (voor ons) rechtersok is ook nog te hoog![]()
tevens mijn 4500e post![]()
Oke, maar al wel een verbetering..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:08 schreef -En4Cer- het volgende:
Die (voor ons) rechtersok is ook nog te hoog![]()
En dat in mijn topicquote:tevens mijn 4500e post![]()
Fag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:16 schreef Ascendancy het volgende:
niet alle mannen doen dat hoor, fijn dat je generaliseert![]()
Maar het komt omdat veel mannen denken dat mini-sokjes voor meisjes zijn. Hebben ze mij ook wel eens wijs proberen te maken...![]()
WELKE KLEUR VETERS HEB JE???////quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:25 schreef Under_Score het volgende:
anders schuurt de rand van mijn kisten tegen mijn kuit, en dat is kut.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:43 schreef Huppelei het volgende:
Ik snap het ook niet, ben ik nu een verwijfde man?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:57 schreef McNasty het volgende:
Een groen Nike logo op je hippe zwarte sok plakken![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:16 schreef Ascendancy het volgende:
Maar het komt omdat veel mannen denken dat mini-sokjes voor meisjes zijn.
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
'k vind het niet zo heel erg belangrijk eigenlijk, hoe hoog iemand zijn sokken draagt.
Zo praat (type) je niet tegen damesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:34 schreef Ps2K het volgende:
stom zeikwijf ik draag mijn sokken zoals ik ze wil. Je moet ze optrekken anders tocht het langs je poten. Dom wijf
En in legerkisten draag je geen sokken anders krijg je loopgraaf voet
als de revolutie uitbreekt gaan bemoeials zoals jij direct naar Scheemda
Precies.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:54 schreef Spacehamster het volgende:
Van topics als deze krijg ik zin om witte sportsokken te kopen en die over mijn broekspijpen te dragen.
Die wezens die altijd maar op kleine dingen letten. En nog erger: er de godganse dag over doorzeiken: vrouwen dus.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:15 schreef -Beer- het volgende:
Wie let er uberhaubt op sokken?
Je kan er in oorlogstijd om vrede mee bedelen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:00 schreef Under_Score het volgende:
wat is eigenlijk het verschil tussen sport sokken en gewone sokken? zit er een speciale prestatie mat in ofzo? of een anti slip laag?
Joah!quote:
Ha!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:54 schreef veldmuis het volgende:
Sowieso, sportsokken 'casual' dragen.
Volgend jaar is dat weer mode......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:53 schreef Nuna het volgende:
.. hun sportsokken zo hoog mogelijk optrekken? Vinden ze zich zo aantrekkelijker? Manlijker? Stoerder? Of heerst er een soort van onderlinge strijd wie de sokken zo hoog mogelijk kan optrekken?
Ik snap er niets van! Enlighten me..
Zo hoort het:
[afbeelding]
Dankuquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zo praat (type) je niet tegen dames
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:54 schreef Spacehamster het volgende:
Van topics als deze krijg ik zin om witte sportsokken te kopen en die over mijn broekspijpen te dragen.
mannen doen gewoon hun kleding aan zoals het lekker zit. wie de fuck maakt zich nu druk over hoe iemands sokken zitten. get a life.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:53 schreef Nuna het volgende:
.. hun sportsokken zo hoog mogelijk optrekken? Vinden ze zich zo aantrekkelijker? Manlijker? Stoerder? Of heerst er een soort van onderlinge strijd wie de sokken zo hoog mogelijk kan optrekken?
Zo hoort het:
[afbeelding]
Dus 99% van de bevolking bestaat uit "vatsige wijven" die leggings dragen en op hoge hakken lopen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:30 schreef Dibble het volgende:
Fatsige wijven die van die legging dragen met hoge hakken eronder hoe dik ze ook zijn![]()
![]()
helaas bestaat 99% van de bovolking hier daaruit dus ook waarschijnlijk TS, dus hou je smoel slet
![]()
Ik ben niet vatsig, haat leggings en op hoge hakken loop ik niet zo vaakquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:30 schreef Dibble het volgende:
Fatsige wijven die van die legging dragen met hoge hakken eronder hoe dik ze ook zijn![]()
![]()
helaas bestaat 99% van de bovolking hier daaruit dus ook waarschijnlijk TS, dus hou je smoel slet
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:22 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik ben niet vatsig, haat leggings en op hoge hakken loop ik niet zo vaak. Jij bent vast iemand die onder die veuls te hoog opgetrokken sokken ook nog eens grijze pauper sandalen draagt
. Sad.
quote:
Oh shit...ging het om wijven en mannen...quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:00 schreef Ringo het volgende:
Wijven die klagen over witte sportsokken en even later een SevenUp bestellen.
boh gek, wat een verlepte benenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:53 schreef Nuna het volgende:
Zo hoort het:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |