ja ik zal er even bijzetten dat ik het idd heb afgezegd, maar het ging mij om het feit dat ze dom isquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:31 schreef Dagonet het volgende:
Anders zeg je haar gewoon even af en ga je naar je tweede afspraak.
Dat jij nou zo'n boer bent die om half zes de piepers naar binnen schrokt.
zo kan je het ook zien, en zo voe ik me ook...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:34 schreef SubTOP het volgende:
Haha je laat je in de maling nemen door een wijffie...
Waarom is ze dom? Omdat ze je maar een uurtje wil zien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:34 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ja ik zal er even bijzetten dat ik het idd heb afgezegd, maar het ging mij om het feit dat ze dom is
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:40 schreef Patries86 het volgende:
waarom moet je schelden met een ziekte?
Verder; tja pech gehad, ga je andere keer naar haar toe
ikga met de tijd mee. als je vroeger zei: ''krijg nou de pest'' dan was dat shokkend...als je dat nu zegt boeit het niemand iets, nu is kanker aan de beurt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:40 schreef Patries86 het volgende:
waarom moet je schelden met een ziekte?
Verder; tja pech gehad, ga je andere keer naar haar toe
nee omdat ze niet kan plannen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom is ze dom? Omdat ze je maar een uurtje wil zien?
Over 50 jaar met aids schelden..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ikga met de tijd mee. als je vroeger zei: ''krijg nou de pest'' dan was dat shokkend...als je dat nu zegt boeit het niemand iets, nu is kanker aan de beurt.
en waarschijnlijk over 50 jaar dan scheld iedereen met aids.
uhuhuh, maar ik zal het voor je weghalen...laten we zeggen: leiden door emotie's![]()
uhuhu dat was mijn theorie en ik vond hem verdomd goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Over 50 jaar met aids schelden..
![]()
Wehehe, dat kan helemaal niet want in 2012 gaan we allemaal dood!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef oorsnot het volgende:
Haha ik heb dat zo vaak als argument gebruiktquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ikga met de tijd mee. als je vroeger zei: ''krijg nou de pest'' dan was dat shokkend...als je dat nu zegt boeit het niemand iets, nu is kanker aan de beurt.
uhuhuh, maar ik zal het voor je weghalen...laten we zeggen: leiden door emotie's![]()
noem het maar normaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:44 schreef Syheriat het volgende:
[..]Moraalridder alert!
"HEUJ WEET JY DATT KANKUHR EEN SIEKTE ISSS?"
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:46 schreef oorsnot het volgende:
[..]
nee omdat ze ik niet kan plannen...![]()
Ze heeft het prima gepland anders: eerst lekker eten, dan kom jij een uurtje langs en kan ze je de deur uitschoppen vóór je irritant wordt en mag je een ander wijf vervelen.quote:
HEY! Half 6 avondeten is niks mis meequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:31 schreef Dagonet het volgende:
Anders zeg je haar gewoon even af en ga je naar je tweede afspraak.
Dat jij nou zo'n boer bent die om half zes de piepers naar binnen schrokt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze heeft het prima gepland anders: eerst lekker eten, dan kom jij een uurtje langs en kan ze je de deur uitschoppen vóór je irritant wordt en mag je een ander wijf vervelen.
jij snapt het spelletjequote:
zelf nooit gehad zeker?quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:56 schreef afcajos het volgende:
verkapt zie-mij-populair-zijn-met-2-afspraakjes-op-1-avond topic
neequote:
wat denk je van douchen, aankleden, etc ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:37 schreef Meneer-Goud het volgende:
Een vriendin die 2,5 uur lang aan het eten is ?
Geduld is een schone zaak.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
wat denk je van douchen, aankleden, etc ?
zu jong en nu al pussywhippedquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:08 schreef DamzkoO het volgende:
Wel klagen op Fok, maar bij haar slijmen en doen alsof het je niet deert. Hypo
Ok.quote:TS: Nee, alsjeblieft mang niet doen jeweetz ze is het leukste meisje van de Vinkenslag en m'n vader noemt me moeder ook altijd klote wijf vandaar joh.
En emailadres/adres/verdere gegevens. Mits lekkerquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef TheThirdMark het volgende:
Mits 18 keihard afstraffen door hier foto's van haar te posten
hoi, ik was hele dag weg, nee niet naar dat meisjequote:Op zaterdag 1 september 2007 19:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Zeg nog eens iets TS!
IK DENK JUIST NIET VAN !!!1quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:24 schreef valek het volgende:
Maar TS, ik begrijp dat jij Slavia Praag ook een leuke club vindt?![]()
He verdorie, ik was even in de war. Ik vind Slavia Praag een leuke club.quote:
Ik had de grootste lol. De batterij van de gsm van mijn schoonbroer was ineens leeg, hij liet niets weten. Mijn collega was helaas met vakantie. In de kroeg kwam ik sommige bekenden ineens niet tegen. Maar wat had ik een lol. hehehequote:Op zaterdag 1 september 2007 20:29 schreef afcajos het volgende:
Ik ben mijn frustraties weer een beetje de baas dus ik weet mij in te houden![]()
dan maar de landstitel
zeg ik al 3 jaar ik weet
HAHAHAHAHAHAHAHAHA...nee klote ploegquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:24 schreef valek het volgende:
Maar TS, ik begrijp dat jij Slavia Praag ook een leuke club vindt?![]()
Ik zou gewoon langsgaan en het resterende vreten in d,r muil stampen, DOORVRETEN TRUT!!!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:30 schreef oorsnot het volgende:
godverdomme, ik had dus met een vriendin afgesproken om vanavond te chillen bij haar thuis. Ik had verteld dat ik half 11 bij iemand anders had afgesproken, en dat is nogal een eindje fietsen dus zou ik bij die vriendin rond 10 uur weggaan. Ook hadden we afgesproken dat ze mij zou smse wanneer ze klaar was met eten en dat ik dan kon komen.
Ze zei dat ze rond half 7 ging eten, ok, ik vragen hoelaat ze ongeveer klaar zou zijn: ''weet ik niet'' was het antwoord. Ik had al uitgedacht dat ze hooguit kwart voor 8 8 uur klaar zou zijn en dat ik dan kon komen.
Kreeg ik dus zonet een smsje ''je mag om 9 uur komen''. ja godverdomme stomme trut, ik zou eerst al om half 10 bij die goos zijn waarmee ik had afgesproken en heb al alles lopen verzetten etc etc en dan loopt zij een beetje vaag te doen en tering lang over het eten te doen godverdomme.
zeg dan verdomme meteen om 8 uur dat je nog een halve pan [insert iets te eten] moet leegeten,
kutwijf. afspraak is inmiddels gecanceled
Klacht: - stomme kutvriendin die tering lang doet over eten![]()
- stomme kutvriendin die denkt alles goed te maken met een lief smsje![]()
Amen. dit moest ik even kwijt![]()
p.s kutwijf
IK ben leuk en grappig he.quote:Op zondag 2 september 2007 16:58 schreef oorsnot het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA...nee klote ploeg![]()
![]()
uhuuhh, mag ik je huren?quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Dumpen die hap, als ze zo laat eet, is ze je niet waard!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |