abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52851143
Too loud for Granny, da's dus een band. En die gitaarjongen van die band die hangt wel eens op Fok. En die zn tsjikkie komt zelfs regelamatig of FOT. En dan krijg je viaviaviavia een mini-meet, featuring Too loud for Granny als Too loud for Granny en Shark.bait plus ondergetekende spelen fotograafje.

VV1:

VV2:

VV3:

VV4:

VV5:
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:04:27 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52851246
Wat een foute Pete Doherty pet heeft Dribbel_ op

En #1 vind ik wel mooi
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:04:33 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_52851247
1. teveel soep naar mijn smaak.
2. overbelicht, door fotosoep toevallig?
3. Beste die ik er tussen vind zitten.
4. Had de beste kunnen zijn maar die arm dwars door de foto doet 'm geen goed.
5. Zie 1.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:18:53 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_52851653
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:01 schreef Vliegvrager het volgende:
En die gitaarjongen van die band die hangt wel eens op Fok.
Wel eens

Maar toffe foto's, vooral die met de lucht op de achtergrond.
pi_52851773
Hmmmmm.... Vlieg, als dit bedoeld is als bandshoot weet ik niet of ik hem zo gelukt vind eigenlijk. De afwisseling tussen het heftige saturatie en het wat gedesatureerde vind ik leuk, maar verder....mwah....ik zie niet echt iets terugkomen van het soort muziek dat ze maken.

#1 - Wel errug gesatureerd en ik had persoonlijk iets meer body laten zien. Nu staan er afgehakte onderdelen op.
#2 - Gaaf Het contrast tussen kleine figuurtjes en grote brug is lekker. Ook hier weer iets te gesatureerd naar mijn zin.
#3 - Het tegenlicht aan de onderkant.... het doet pijn aan mijn ogen
#4 - Ik vind hem persoonlijk iets te krap genomen en jammer dat in dit geval Dribbel niet helemaal scherp is.
#5 - Lekker Had hem nog iets toffer gevonden als Dribbel iets dichterbij had gestaan en als de foto wat meer op ooghoogte was gemaakt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:33:33 #6
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52852053
3 en 4 zijn zeker weten beter dan de rest.
de softness is lekker. de andere foto's zijn een beetje teveel doorgeschoten in PS imho.

oh en ben het totaal niet eens met P ik vind 2 juist de minste van de serie.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_52852257
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:33 schreef Puckzzz het volgende:

oh en ben het totaal niet eens met P
Goed...dat waren dus de brownies
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_52852360
Waarom moet je in hemelsnaam zien wat voor muziek ze psies maken? Laten we niets meer aan de fantasie over tegenwoordig? Wat hints mag best, maar je moet mensen juist nieuwsgierig maken en niet laten denken: "ohw dat is de zoveelste zo en zo band"!

Hehe, dat lucht op

Dus vlieg, best netjes gedan. Ik ga wel met Puckzzz mee wat betreft 3 en 4, waarvan ik 3 echt super vind. Onwijs lekkere compositie en dat softe past hier echt top bij. Ik hou verder wel van over the top contrast en saturatie dus verder hoor je mij niet klagen
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:56:13 #9
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_52852680
Hier de mijne; ik heb gepoogd niet dezelfde foto's te maken; ik heb iig met PS zitten speulen

SB1

SB2

SB3

SB4

SB5

SB6
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_52852875
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:43 schreef An24 het volgende:
Waarom moet je in hemelsnaam zien wat voor muziek ze psies maken? Laten we niets meer aan de fantasie over tegenwoordig? Wat hints mag best, maar je moet mensen juist nieuwsgierig maken en niet laten denken: "ohw dat is de zoveelste zo en zo band"!

Hehe, dat lucht op
Ik ben het niet helemaal met je eens, maar in dit geval ga ik even refereren naar een vorig topic waar we allerlei coole TLFG-foto's hebben gepost en het volgende commentaar kregen:
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Mooi, alleen ja jullie lijken wel heel schattig met z'n allen jammer dat ik dat gevoel erbij krijg, wan ik wil het gevoel hebben van STOERRRRRRRRRR RUIGGGGGGGGGGGGGG RAAAAAAAAAAAAAAH.
of mocht ik dat niet zeggen
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ben het er wel een beetje mee eens eik. Ik zie geinige groepsfoto's waar een paar mensen toevallig ook nog een instrument vasthouden. Leuke middag gehad, foto's zijn scherp en netjes belicht, maar ik zie ze 1, 2, 3 niet als promo-materiaal voor een band.

edit: laat ik het zo zeggen. Van een band die zich muzikaal vergelijkt met the Offspring verwacht ik wat rauwere foto's, beetje provocerend zelfs.
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Meer als een concept- of themashoot. De fotograaf zou naar de muziek van de band moeten luisteren en daar een thema of concept uit destilleren. Vandaaruit op zoek naar een locatie en een insteek voor de styling. Logischerwijs sluit je aan bij de bands die vergelijkbare muziek maken, want cliché's zijn goed voor de herkenbaarheid.
Flauw...ik weet het. Maar goed, ik vind zelf dat je bij een bandshoot IETS moet terug kunnen vinden van de uitstraling van de band en dat mis ik nu. Net zoals Vlieg dat bij de vorige set vond missen.
pi_52852981
Shark.Bait - Vliegvrager 1-0

Hoewel ik de foto's van SB ook niet top vindt. Nummer 2 en 6 zijn mooi, de rest valt tegen. Bij VV is alleen nummer 3 acceptabel. Nummer 1, 2 en 5 te veel satuaratie, te veel contrast. De onderste helft van nummer vier wordt helemaal gedomineerd door een vage hand en gitaarhals.

Al met al niet veel soeps, deze bandshoot. Sorry.
pi_52853267
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben het niet helemaal met je eens, maar in dit geval ga ik even refereren naar een vorig topic waar we allerlei coole TLFG-foto's hebben gepost en het volgende commentaar kregen:
[..]

[..]

[..]

Flauw...ik weet het.
Nee hoor, niet flauw. Je mag me altijd aan mijn woorden houden.
quote:
Maar goed, ik vind zelf dat je bij een bandshoot IETS moet terug kunnen vinden van de uitstraling van de band en dat mis ik nu. Net zoals Vlieg dat bij de vorige set vond missen.
Ik vind zelf wel dat dat hier gebeurt. De harde contrasten en oversaturatie, net als de nuclear blast overbelichting van de achtergrond op 3 en 4 passen imo bij de muziek van TLFG. Dat er menen zijn die niet van dit type overbewerking houden, kan ik me heel goed voorstellen. Dit soort foto's maak je voor een vrij specifieke doelgroep, en daar zullen weinig fotografen bij zitten. De meeste fotografen zien ws liever wat meer subtiliteit. Ik in sommige gevallen ook, maar juist bij een pretpunkrock-band verwacht ik kleur en contrast. En veel. Daar mag natuurlijk iedereen anders over denken.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_52853326
@SB: #6 vind ik ijzersterk

speak of the devil:
Mijn DeviantART gallery
,
pi_52853380
voor beiden, compositie op nummer 5 spreekt mij het meest aan, dat photoshopgebeuren geloof ik wel..
http://limpeiven.blogspot.com/
www.limpeiven.com
opsomming van in bezit zijnde foto-apparatuur, staat namelijk heel erg cool en draagt bij aan status alhier...
pi_52853387
Ah, bewust slechte foto's maken. Dan is het goed.

Al is het nog steeds niet mijn smaak inderdaad.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:26:17 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52853402
SB - leuke foto's. Ze spreken!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_52853519
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Flauw...ik weet het. Maar goed, ik vind zelf dat je bij een bandshoot IETS moet terug kunnen vinden van de uitstraling van de band en dat mis ik nu. Net zoals Vlieg dat bij de vorige set vond missen.
Ben het met de rest ook niet eens, daarom moest het ff van het hart. Het refereren bevestigt dus alleen maar mijn ideeen hierover
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:33:49 #18
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_52853612
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:22 schreef Vliegvrager het volgende:

speak of the devil:
[afbeelding]
deze vind ik wel super Vooral het camerastandpunt. Als ik as zondag toch 1 zo'n foto kon maken, zou ik al heel blij zijn
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_52853927
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:20 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Nee hoor, niet flauw. Je mag me altijd aan mijn woorden houden.
[..]

[quote]
Ik vind zelf wel dat dat hier gebeurt. De harde contrasten en oversaturatie, net als de nuclear blast overbelichting van de achtergrond op 3 en 4 passen imo bij de muziek van TLFG. Dat er menen zijn die niet van dit type overbewerking houden, kan ik me heel goed voorstellen. Dit soort foto's maak je voor een vrij specifieke doelgroep, en daar zullen weinig fotografen bij zitten. De meeste fotografen zien ws liever wat meer subtiliteit. Ik in sommige gevallen ook, maar juist bij een pretpunkrock-band verwacht ik kleur en contrast. En veel. Daar mag natuurlijk iedereen anders over denken.
Contrast ben ik heel erg met je eens Ik heb dan ook niet voor niets mijn serie van TLFG vrij hard gemaakt Kleur is niet helemaal mijn smaak in deze denk ik, maar ik heb met name wat moeite met bijv. de kleding Zoals ook al in het de mooiste foto van de dag-topic naar voren kwam had ik het YMCA-gevoel als eerste associatie toen ik de foto's zag Ik kon eerst niet op de term komen, vandaar dat het hierboven niet vermeld stond.

Nou ja...laten we het op smaak houden
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:45:45 #20
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_52853954
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:22 schreef Vliegvrager het volgende:
tx! (die laatste van jou vind ik het mooist... lache hoe we ze zo gek kregen om op die hoop zand te gaan staan lekkere poses en geshopped --allemaal wel trouwens)
Het idee was van de bassist zelf, dus kudo's voor hem. Standpunt en "de schreeuw" waren mijn toevoegingen. Zo zie je hoe de interactie tussen model en fotograaf mooie plaatjes kan opleveren
quote:
speak of the devil:
[afbeelding]
OMG

(met een sigma lens nogwel )

en k_man, het is geen wedstrijd.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_52853974
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:30 schreef An24 het volgende:

[..]

Ben het met de rest ook niet eens, daarom moest het ff van het hart. Het refereren bevestigt dus alleen maar mijn ideeen hierover
Gelukkig zijn jouw ideeen dan ook niet mijn ideeen he
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:46:55 #22
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_52853990
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:33 schreef buzzer het volgende:

[..]

deze vind ik wel super Vooral het camerastandpunt. Als ik as zondag toch 1 zo'n foto kon maken, zou ik al heel blij zijn
Als je lief bent zal ik wel in het gras gaan liggen
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:50:49 #23
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_52854113
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:46 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Als je lief bent zal ik wel in het gras gaan liggen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_52854234
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:08 schreef k_man het volgende:
De onderste helft van nummer vier wordt helemaal gedomineerd door een vage hand en gitaarhals.
Grappig, ik had exact die twijfel vlak voordat ik afdrukte. Toen ik het resultaat zag, wist ik dat ik terecht afgedrukt had. Tuurlijk, als je kritiek op deze foto wilt geven, kun je daar over vallen. Iedereen heeft het volste recht om zich te concentreren op de onderste helft van een foto. Kijk je naar de foto als geheel, dan valt de hand + hals vrijwel geheel weg in het totaalbeeld. Sterker nog, hij dient als kader voor de totale compositie, waarbij de focus op het gezicht van de zanger ligt.

Geen poging om me te verdedigen overigens. Iedereen die het een kut-foto vindt, be my guest. Maar er zijn twee manieren om naar een foto te kijken: de ene concentreert zich op het zoeken naar techniche foutjes en concentreert zich daarbij desnoods op de helft of minder van de foto. De andere manier is kijken naar het totaalplaatje. Voor beide manieren is wat te zeggen natuurlijk.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_52854331
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

maar ik heb met name wat moeite met bijv. de kleding
Tja, die kleding. Mijn keuze zou het ook niet zijn, maar het is wel kleding die past bij die band, bij hun imago. Ik sta er dan ook 100% achter dat ze die kleding droegen tijdens de shoot.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_52854411
Tip voor beide fotografen, maar geldt eigenlijk voor iedere bandfotograaf...

"Als een de bandleden poogt te tonen dat hij/zij een instrument bespeeld, laat hem/haar er dan ook een snoer in doen..." Dit lijkt dan wel minder fotografeertechnisch in orde, maar komt levensechter over.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_52854419
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:55 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Grappig, ik had exact die twijfel vlak voordat ik afdrukte. Toen ik het resultaat zag, wist ik dat ik terecht afgedrukt had. Tuurlijk, als je kritiek op deze foto wilt geven, kun je daar over vallen. Iedereen heeft het volste recht om zich te concentreren op de onderste helft van een foto. Kijk je naar de foto als geheel, dan valt de hand + hals vrijwel geheel weg in het totaalbeeld. Sterker nog, hij dient als kader voor de totale compositie, waarbij de focus op het gezicht van de zanger ligt.
Bij #4 vind ik die gitaar juist een mooie afkadering van de onderkant Vind het wel wat hebben nu ik er een tweede keer naar kijk. Eerste keer vond ik het beeld iets te chaotisch.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:09:43 #28
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_52854682
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:00 schreef HMaster-II het volgende:
Tip voor beide fotografen, maar geldt eigenlijk voor iedere bandfotograaf...

"Als een de bandleden poogt te tonen dat hij/zij een instrument bespeeld, laat hem/haar er dan ook een snoer in doen..." Dit lijkt dan wel minder fotografeertechnisch in orde, maar komt levensechter over.
Gast! Dit zijn onze unplugged foto's
pi_52893405
SB: ik vind #5 er bij jou uitspringen! Ik hou ook erg van z/w dat zal mee spelen Maar heerlijk sfeertje heb je daar neergezet. Alleen jammer dat de rechter jongen niet naar de microfoon kijkt.
  FOK!fotograaf zondag 2 september 2007 @ 20:59:44 #30
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_52899943
leuke foto's.
minder dat ik er niet bij was.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 21:55:55 #31
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_52902107
VV4 en SB5 zijn way tof! De rest ook btw, maar die 2 vind ik echt een beetje klassiek ogen!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 2 september 2007 @ 22:00:35 #32
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52902278
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:09 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Gast! Dit zijn onze unplugged foto's
Precies draadloos ouwe lullen die niet met hun tijd meegaan
maar dat is inderdaad waar van die kabel had er zelf niet meer aan gedacht kwam er daar pas achter

Maar ik vind het resultaat van de foto's erg tof wil nog een keer miklos en vliegman heel erg bedanken. Wat betreft het supererge gesoept daar hadden we van te voren eignelijk al voor gekozen na het bekijken ook van wat andere foto's en dat leek een goed idee en qua keuzes die zijn gemaakt van foto's sta ik ook helemaal achter ze ik vind het echt een heel tof resultaat
Nou ben ik natuurlijk geen fotmierenneucker en geen fotograaf dus ziet alles er al snel tof uit maar dat terzijde

En de kleding tsja dat is dan weer een verhaal appart. Moesten toevallig 2 weken terug ergens optreden bij een homostudentenvereniging dus we vonden dat we daarvoor wel mooie gepaste outfits moesten hebben dus vandaar en omdat we dus wat verschillende soorten foto's wilden hebben hebben we ervoor gekozen dat we die bij de foto's ook weer aan gingen doen onder andere.
Ow en trouwens geen YMCA maar Turbonegro

Maarja wat betreft dat terugzien in de foto's qua stijl muziek, daar vind ik eigenlijk bijna alleen dat je ziet in grove lijnen en dat het vooral hele standaardfoto's zijn waar dat in terugkomt.(metalband met hun kerkhoffoto's enz) En ik vind nou ook niet echt bepaald dat dat moet. En ach alles wat we doen is eigenlijk met een dikke knipoog, van de muziek en het optreden naar de foto's en alles eromheen.
Doel was om deze keer de foto's op een totaal andere manier te maken dus lekker vrolijk en juist kleuren en contrasten en daarmee werken en sommige extreem te bewerken en ik vind dat dat eigenlijk wel goed is gelukt

En nu ga ik uitrusten van deze lange post
  woensdag 5 september 2007 @ 07:31:36 #33
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_52952401
Dribbel!

VV4 vind ik de mooiste bij vlieg, verder zou ik ze wat groter moeten zien om er iets zinvols over te kunnen zeggen qua compo.

SB1 kop er af? wellicht als ie buiten de DOF was gevallen, maar zo vind ik het veel te storend.

SB5 vind ik het leukst

Wat de discussie draadjes betreft ben ik het wel met HM eens, bovendien kun je met zo'n kabel leuk met je compositie spelen.

Voor die andere discussie wat An zegt.
  FOK!fotograaf woensdag 5 september 2007 @ 08:01:12 #34
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52952562
Nette serie .

Vliegvrager, ik heb serieus niets op te merken . Gewoon goeie serie! Heb lopen zoeken, maar die dingen komen door verkleining. Soms iets teveel wasbeertjeseffect door de extreme bewerking, maar dat was een keuze in stijl, geen 'foutje'. Ook de compo's werken gewoon goed.

Shark:
SB1: ik zou ietsje hoger gecropped hebben, zodat zijn mond er net op staat. Nu imo net iets te weinig om de uitdrukking te pakken.
SB2: Het blauw op zijn petje en de lip van zijn schoen zijn veel sterker dan de overige kleuren. Vooral bij het petje viel het me erg op.

De rest is gewoon goed! Vooral SB5 geeft echt dat krantenknipseleffect. Misschien had je SB6 iets smaller kunnen croppen om de foto echt in het verticale te duwen.

Toffe serie zeg!!!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 5 september 2007 @ 19:42:45 #35
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_52965656
quote:
Op woensdag 5 september 2007 07:31 schreef ..bennie het volgende:
SB1 kop er af? wellicht als ie buiten de DOF was gevallen, maar zo vind ik het veel te storend.
Yup, dat was de bedoeling. Onpersoonlijke foto, geen gezichten.
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:01 schreef freud het volgende:
Shark:
SB1: ik zou ietsje hoger gecropped hebben, zodat zijn mond er net op staat. Nu imo net iets te weinig om de uitdrukking te pakken.
SB2: Het blauw op zijn petje en de lip van zijn schoen zijn veel sterker dan de overige kleuren. Vooral bij het petje viel het me erg op.

De rest is gewoon goed! Vooral SB5 geeft echt dat krantenknipseleffect. Misschien had je SB6 iets smaller kunnen croppen om de foto echt in het verticale te duwen.

Toffe serie zeg!!!
Ik kan me helemaal vinden in jouw bevindingen. Helaas heb ik niet meer voor SB1 om anders te croppen. Volgende keer anders fotograferen en dan in PS croppen.

Dat blauwe ding bij SB2 op zijn pet is mijn aandacht ontsnapt

En het was bij SB5 idd de bedoeling om er een krantefoto van te maken

tx voor de pointers
  vrijdag 7 september 2007 @ 10:28:32 #36
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_52999870
Ok hier ook even mosterd na de maaltijd

vv1 erg leuk, die schreewende kleuren geven het "too loud" lekker weer. De compo vind ik erg gaaf. Het enige wat ik aan deze foto jammer vind is de pandaogen.

vv2 dit vind ik niet echt een bandfoto, het is een leuke architectuur foto waar toevallig wat mensen (in de weg) zitten. Bovendien vind ik de uitgebeten witte pakken erg storen

vv3 hele andere insteek. Ik vind de compo leuk, maar de persoon op de voorgrond een beetje tam.

vv4 zou uit de tijd van granny kunnen komen. Ik vind de opzet leuk, maar denk dat die in landscape beter uit had gekomen. Dan had de kijkrichting wat groter kunnen zijn, en je kader van de arm wat meer kader geweest en niet midden in de foto gehangen.

vv5 weer die schreeuwende kleuren, dat vind ik toch wat beter passen hier, de compo is ook erg lekker, dit is mijn favo uit het stel

sb1 nope sorry, het zal misschien heel artistiek zijn, maar zo'n afgehakt hoofd doet het voor mij niet

sb2 aardige foto van de jongen, maar omdat ie er toch maar alleen op staat zou ik liever de achtergrond vaag zien.

sb3 dit vind ik een mooie foto, heerlijke lucht erachter. tikkie donkere personen, ken nét

sb4 lekkere schreeuwerige kleuren, vind ze wel een beetje in het midden zitten, meer lucht zou ik denk ik mooier vinden, maar verder past ie goed

sb5 foto uit granny's tijd. Leuk gedaan, zwart/wit en korrel past hier goed

sb6 Kijk als je het dan hebt over too loud for granny kan ik me hier wat bij voorstellen heel goed!
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:18:49 #37
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_53000985
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:28 schreef pea4fun het volgende:
sb2 aardige foto van de jongen, maar omdat ie er toch maar alleen op staat zou ik liever de achtergrond vaag zien.
Ik denk niet dat dat mogelijk geweest zou zijn; het scherpte vlak staat op 45 graden tov het onderwerp; ik zou een tilt shift lens moeten hebben om dit voor elkaar te kunnen krijgen.

Maar dank je voor je commentaar
  vrijdag 7 september 2007 @ 12:21:10 #38
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_53002536
Met 200mm/2.8 lijkt mij dat de achtergrond anders behoorlijk vaag zal worden. Wat voegt een tilt shift lens daar aan toe dan?
  vrijdag 7 september 2007 @ 12:42:43 #39
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_53002988
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:21 schreef ..bennie het volgende:
Met 200mm/2.8 lijkt mij dat de achtergrond anders behoorlijk vaag zal worden. Wat voegt een tilt shift lens daar aan toe dan?
Niemand van ons had een 200mm f/2.8 bij. En dan had ik 30 meter naar achter in het water moeten gaan liggen, wat het perspectief zoals ik het nu had op 24mm niet had kunnen evenaren qua impact.
  vrijdag 7 september 2007 @ 12:44:23 #40
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_53003026
Mja met een vage achtergrond dan is er sowieso geen sprake meer van perspectief .
Maar vertel eens meer over dat tilt en shift dan .
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:00:33 #41
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_53004966
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:44 schreef ..bennie het volgende:
Mja met een vage achtergrond dan is er sowieso geen sprake meer van perspectief .
Maar vertel eens meer over dat tilt en shift dan .

Ik bedoel iets anders met perspectief dan jij

meer over tilt en shift
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')