wow dat was droogquote:
"de bespeler"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:23 schreef BobRooney het volgende:
Wat een drama is dat altijd. Blanke negers in de clubs, die altijd doen alsof ze de meiden bespelen, maar ze worden gewoon hard geslagen door de echte mannen. Vooral op vrijdag doen ze altijd stoer in een hoekje. Als je die mannetjes ziet, dan is het gewoon zielig, om zonder meiden de bespeler uit te hangen.
Zoiets?
Haha was idd wel lachenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:26 schreef MouzurX het volgende:
Eergisteren nog een vette film gezien, naam was iets met malibu erin, met een rijke wigger![]()
ja, lief zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:26 schreef MouzurX het volgende:
Eergisteren nog een vette film gezien, naam was iets met malibu erin, met een rijke wigger![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:27 schreef Siewe het volgende:
Ts "wigged? ook? Of is een nog nooit bespeelde "chika".
geniaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:23 schreef BobRooney het volgende:
Wat een drama is dat altijd. Blanke negers in de clubs, die altijd doen alsof ze de meiden bespelen, maar ze worden gewoon hard geslagen door de echte mannen. Vooral op vrijdag doen ze altijd stoer in een hoekje. Als je die mannetjes ziet, dan is het gewoon zielig, om zonder meiden de bespeler uit te hangen.
Zoiets?
zo kunnen we wel doorgaan..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:38 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Niggers
wat een drama zijn dat altijd.
niggers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:39 schreef RickoKun het volgende:
Kankerpatienten
kankerpatienten in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
we zaten er al op de wachtenquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:46 schreef charon het volgende:
Hallo zeg, hoelang duurt dit nog?
Ik kan niet een dag gaan zitten wachten tot Thijs voorbij komt, moet ik dan alles hier zelf doen?
[afbeelding]
Ik blijf me altijd afvragen wat er van die jongen geworden is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:46 schreef charon het volgende:
Hallo zeg, hoelang duurt dit nog?
Ik kan niet een dag gaan zitten wachten tot Thijs voorbij komt, moet ik dan alles hier zelf doen?
[afbeelding]
Niet veel, schat ik zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:53 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ik blijf me altijd afvragen wat er van die jongen geworden is.
Nu we toch bezig zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:53 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ik blijf me altijd afvragen wat er van die jongen geworden is.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:06 schreef RobDrop het volgende:
Moderators die voor een slotje zorgen
Moderators die voor een slotje zorgen in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
quote:Op zondag 2 september 2007 14:40 schreef MouzurX het volgende:
doe het dan goed nu staat er van boven uitgehongerde etiopiers en in je tekst uitgehonderde etiopeiers met leukemie
quote:Op zondag 2 september 2007 14:48 schreef Janetje het volgende:
Baggeraars
Baggeraars in de topics, die doen alsof ze alle topics playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Eensquote:Op zondag 2 september 2007 14:48 schreef Janetje het volgende:
Baggeraars
Baggeraars in de topics, die doen alsof ze alle topics playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
zoiets dacht ik dus al toen ik op invoeren druktequote:
Maar leukemie bekt lekkerderquote:Op zondag 2 september 2007 14:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
zoiets dacht ik dus al toen ik op invoeren drukte
MAAR HEY! Ik ben wel de eerste die het over kankerpatienten had! Dus ik ben +4 pwn!
Kunnen ze jou geen IP ban geven ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:17 schreef Pragmatisch het volgende:
wiggers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
?quote:Op zondag 2 september 2007 16:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Kunnen ze jou geen IP ban geven ofzo?
Het enigste wat je zegt in willekeurig welk topic is deze onzin.
Nou, ik zou ervoor tekenen.quote:Op zondag 2 september 2007 16:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het zou leuk zijn als we reacties van bepaalde personen konden "uitschakelen" zodat ze niet zichtbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |