inderdaad, een cd kun je nog es gebruiken als bierviltje ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:27 schreef Metalex het volgende:
Cd's zijn leuk. Leuker dan mp3'tjes.
Newb's die denken orgineel te zijn.quote:
Goede grap johquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
inderdaad, een cd kun je nog es gebruiken als bierviltje ofzo![]()
Deze in de mediamarkt in Antwerpenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:29 schreef Slappy het volgende:
Welke winkel heb je die gekocht?
quote:
En jij denkt wel orgineel te zijn??quote:
Ja dat is natuurlijk ook wel weer zo, maar ik vind het toch karig dat ik dan weer met een mesje mag gaan klooien en een andere CD hoesje(heb een stapeltje met gekopierde CDs voor dit soort gevallen)moet gaan slopen. Geef me gewoon in 1x een goed hoesjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:49 schreef Metalex het volgende:
Wees trouwens blij dat de cd zelf niet beschadigd was. Doosje is zo vervangen.
Nee want die vullen mij CD kast niet, die hebben niet alle underground muziek, die hebben geen boekjes en kunnen tevens niet in mijn CD speler!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt beter via iTunes Apple Store kopen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:27 schreef Metalex het volgende:
Cd's zijn leuk. Leuker dan mp3'tjes.
Newbies die denken oldbie te zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Newb's die denken orgineel te zijn.![]()
Koploperkopper Geregistreerd op: vrijdag 15 juni 2007 @ 22:07quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:49 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Newbies die denken oldbie te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |