quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:15 schreef mistermaniac het volgende:
Wie?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:15 schreef mistermaniac het volgende:
Wie?
Maar je ontkent het niet!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:26 schreef Shitonya het volgende:
Maanvis..wat moet dat met die ongein?
Sorry, ik had duidelijker moeten zijn. Ik ben een kloon, dus tuurlijk ken je me niet. De volgende keer dat ik je neem zal ik wel ff 'Hoi ik ben Maanvis' in je oor kreunen, ok?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:43 schreef Shitonya het volgende:
Zegt "ongein" niet genoeg
Ik ken die hele gup niet..
Volgens mij hoorde ik je gister ook al wat schreeuwen.."Shiiiiiiit, ik wil je neu..", gevolgd door een dreun, omdat je tegen de deur aanliep. Volgende keer niet meer zoveel drinken hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry, ik had duidelijker moeten zijn. Ik ben een kloon, dus tuurlijk ken je me niet. De volgende keer dat ik je neem zal ik wel ff 'Hoi ik ben Maanvis' in je oor kreunen, ok?
Moet jij nodig zeggen. Die dreun kwam nou juist door je eigen druiperigheid. Ik kwam binnen, zei hoi, deed de deur dicht en meteen vloog je me aan, smakte me tegen de deur en lebberde me van top tot teen af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:51 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik je gister ook al wat schreeuwen.."Shiiiiiiit, ik wil je neu..", gevolgd door een dreun, omdat je tegen de deur aanliep. Volgende keer niet meer zoveel drinken he![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:51 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik je gister ook al wat schreeuwen.."Shiiiiiiit, ik wil je neu..", gevolgd door een dreun, omdat je tegen de deur aanliep. Volgende keer niet meer zoveel drinken he![]()
En toen gooide ik een emmer water over je gezicht en schreeuwde.."en nou wakker worden stalker! Niet voor m'n deur maffen!"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen. Die dreun kwam nou juist door je eigen druiperigheid. Ik kwam binnen, zei hoi, deed de deur dicht en meteen vloog je me aan, smakte me tegen de deur en lebberde me van top tot teen af.
En toen begon Maanvis heel hard "slotje! slotje!" te roepen. Déjà-vu...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:11 schreef Shitonya het volgende:
[..]
En toen gooide ik een emmer water over je gezicht en schreeuwde.."en nou wakker worden stalker! Niet voor m'n deur maffen!"
Leer uw plek, sterveling.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:11 schreef paultjuhhh het volgende:
EN DIT BLIJFT WEL OPEN HE :!?!:1:1;!1/!/!
slaat nergens op snakey
Hey, Shitonya is zo'n slet dat je wel een apart neuklijstje voor haar alleen mag maken.quote:
Wanneer jullie hebben geneukt denk ikquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:21 schreef Shitonya het volgende:
maanvis, wanneer is die Shit obsessie eens afgelopen?
Van Maanvis?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zou mijn hond er nog vanaf slaan
Misschien, hartmassage en beademenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je ooit het idee ghad dat er iemand op Maanvis zou klimmen?![]()
Zodra jij je beentjes weer bij elkaar houdt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:21 schreef Shitonya het volgende:
maanvis, wanneer is die Shit obsessie eens afgelopen?
Van jouw achterlijke topics klappen ze vanzelf weer bij elkaarquote:Op zondag 2 september 2007 00:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zodra jij je beentjes weer bij elkaar houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |