ja?quote:
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
okEn anders typ ik wel op een andere toon, heb je er geen last meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you need space... join NASA baby!
Precies, ik ook. En ik zal ook wel zelf bepalen wanneer ik dat doe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zeg dat af en toe ook nog. Vanochtend zelfs nog...
ja precies, netje sinaasappels..ff gezond doen enzo..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Precies, ik ook. En ik zal ook wel zelf bepalen wanneer ik dat doe.
Mensen die zeggen dat je niet naar Guldens mag omrekenen![]()
Even aangepast aan het jaar 2007.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:20 schreef Ringo het volgende:
[..]De euro is gewoon de gulden gedeeld door tweekommatweeeenkommanul. Niet over zeiken.
vanaf... tot..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:56 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Even aangepast aan het jaar 2007.
Precies....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja precies, netje sinaasappels..ff gezond doen enzo..
2.99fuck die kuteuro man dat is toch niet normaal?
Nou... in ieder geval tot 18 september 2007.quote:
ja 5 euro..quote:
Ah, jij hebt zeker ook alle prijzen in de supermarkt van guldens naar euro's omgeprijst?quote:
Iemand op een spelfout wijzen binnen de 5 minuten gratis edittijd is niet slim.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:11 schreef Bolter het volgende:
Aaah snel je post aanpassen is nog nét iets sneuer inderdaad.
Ik niet...die winkels welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:58 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ah, jij hebt zeker ook alle prijzen in de supermarkt van guldens naar euro's omgeprijst?
Ik gok van nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:07 schreef oorsnot het volgende:
ik gok dat er over een halfuurtje een slotje op zit?
Onzin, de gulden heeft welliswaar een gevoelswaarde, maar je bent allabg vergeten wat zaken precies in gulden(s) destijds kostten....iets lijkt dan opeens erg veel. Maar je vergeet dat je ook in guldens 2,20371x zoveel verdiende,bovendien zijn er reguliere prijsstijgingen die, als we nog met de gulden zouden betalen, ook hadden plaatsgevonden...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:16 schreef MdMa98 het volgende:
ik vind het wel handig, zo koop je minder vlug dure nutteloze producten.. En je realiseerd je dat je hier en daar toch flink genaaid wordt na het omzetten naar de euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |