mijn excuusquote:Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Nee, is al geweest. Vanavond is 12
daar beginnen ze deze maand toch mee?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:47 schreef funrider het volgende:
zat gisteren nog ff oudere afleveringen via BBC2,BBC3 te volgen erg handy.
Wacht op nieuwe seizoen US.
Ja, 24 septemberquote:Op donderdag 6 september 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
daar beginnen ze deze maand toch mee?
woesah nog eventjesquote:Op donderdag 6 september 2007 16:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanavond weer, en dan zijn we hier pas op de helft
Ik heb ook echt de schijt aan PDF, ik begrijp niet dat mensen zoiets gebruiken.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wil de comics ook nog lezen, heb de eerste 3 ofzo, maar ik heb zo'n hekel aan PDF.
nu begrijp ik je UIquote:Op donderdag 6 september 2007 14:43 schreef Treveo het volgende:
Jaquote:Op donderdag 6 september 2007 22:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die dialoog tussen Hiro en 'Flying Man'![]()
![]()
jaaaa, t begon net interessant te worden, is de aflevering alweer afgelopen!quote:
een uurtje is veeeeeeeeeeeeeel te kort!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:39 schreef Piepje het volgende:
[..]
jaaaa, t begon net interessant te worden, is de aflevering alweer afgelopen!
quote:
Viel mij ook al op jaquote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef Xurk het volgende:
Heeft de acteur die Peter speelt de laatste paar afleveringen trouwens last van tijdelijke verlamming aan één zijde van zijn gezicht? Ik vind dat één van zijn mondhoeken zo hangt de laatste twee afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |