Het punt is dat wij enorm achterlopen met de USA. Ik durf te wedden dat zeker 50% van de NL Heroes kijkers alle afleveringen al hebben gedownload en gekeken...quote:Op zondag 2 september 2007 13:53 schreef Piepje het volgende:
sja, die kijkcijfers. Wie begint dan ook met het uitzenden van een nieuwe serie midden in de vakantie. Als je volgende week zou beginnen, als vakantie is afgelopen voor iedereen, en veel reclame zou maken, zouden er veel meer mensen kijken denk ik...
Tief eens op met je gare warezspam, debiele, puberende lamlul.quote:Op zondag 2 september 2007 16:52 schreef Electro-Worm het volgende:
---
een goede serie is pricelessquote:
Ah je hebt gelijk ja, ik zie de data in de openingspost staan. Naja, 2 weken voor de vakantie vind ik nog steeds een beetje vreemde timing.quote:Op zondag 2 september 2007 13:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ze zijn voor de vakantie begonnen hoor en ze maakten toen ook reclame. Al hadden ze inderdaad wel beter nu ofzo kunnen beginnen, maar dan loop je wel heel erg achter op de US
Ik lees gewoon al heel veel over Heroes op het Internet en omdat het hier nog niet wordt uitgezonden ben ik dus maar gaan downloadenquote:Op zondag 2 september 2007 21:00 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ah je hebt gelijk ja, ik zie de data in de openingspost staan. Naja, 2 weken voor de vakantie vind ik nog steeds een beetje vreemde timing.
En dat achterlopen op de US? Wie let er hier nou op de afleveringen in de US, behalve de mensen die toch al downloaden? Of ben ik gek? Want ik heb dat dus bijna nooit; dat ik al een hele tijd van een serie afweet die in de US wordt uitgezonden en dat ik dan wacht tot ie in Nederland komt.
Ik lees gewoon kranten en ik heb veel vrienden. Dus heb ik gewoon gehoord dat er in de VS een nieuwe serie begonnen is. Ik werd ook overgehaald om ook te gaan kijken omdat het echt vet zou zijnquote:Op maandag 3 september 2007 10:20 schreef Piepje het volgende:
ah ja, dat snap ik
Maar toch, hoe kom je op een gegeven moment iets te weten over bepaalde series dan? Dan ben je volgens mij al aan t 'zoeken' op internet ofzo. Ben ik echt bijna een uitstervend ras ofzo, dat ik pas voor het eerst van een serie hoor als t op een Nederlandse serie wordt uitgezonden?
Ik snap dat er mensen zijn zoals jij die het al eerder ontdekken en dan gaan downloaden, maar zijn er zoveel mensen die dat doen dat dat echt in grote mate de kijkcijfers beinvloedt?
achsoquote:Op maandag 3 september 2007 11:02 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik lees gewoon kranten en ik heb veel vrienden. Dus heb ik gewoon gehoord dat er in de VS een nieuwe serie begonnen is. Ik werd ook overgehaald om ook te gaan kijken omdat het echt vet zou zijn
Ach, op de BBC zenden ze het om 0:30 uit, maar het had leuker geweest als je van RTL door zou kunnen zappen naar de BBC voor nog een aflevering..quote:Op maandag 3 september 2007 13:33 schreef -Sum- het volgende:
ik vind het raar dat ze ineens de herhaling cancellen, met een extra zender moet hier juist meer ruimte voor zijn
en over de discussie of opnemen wel of niet meetelt voor de kijkcijfers: het gaat erom of je een kijkcijferkastje hebt, maar een kleine groep nederlanders heeft dit.
Je hebt ons tochquote:Op maandag 3 september 2007 12:31 schreef Piepje het volgende:
Kan er dus ook nooit met iemand over praten, want ik ken niemand die t ook volgt...
beetje jammer idd. kwam voor mij veel beter uit. dan maar kopen hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:23 schreef Treveo het volgende:
[..]
Juist, op zondag hebben wij ook geen herhaling meer.... -,-
Zelfs als je seizoen 1 compleet hebt gezien, heb je nog genoeg vragen die nog beantwoord moeten wordenquote:Op maandag 3 september 2007 22:03 schreef Professional het volgende:
Ben nu bij aflevering 8.
Blijf gewoon kijken, en lees niks hier. Zit wel met veel vragen, maar die worden wel beantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |