---quote:Op donderdag 13 september 2007 20:16 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik heb even beetje gegoogled, maar kwam niet veel verder. Zijn ze ergens te downloaden? Want alleen gevonden op You Tube, maar dat is baggerkwaliteit.
Acht.quote:
same herequote:Op vrijdag 14 september 2007 12:59 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Leuk gave heeft Mikah ... ff pinnen als je geen geld hebt![]()
Kan niet wachten tot volgende week!
Was wel heel erg verhelderend.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:31 schreef Treveo het volgende:
[..]
Die... 6 months ago ofzo... vind ik echt kut
Dat zeker wel, maar is gewoon beetje saaiquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Was wel heel erg verhelderend.
over die onzichtbare ventquote:
hmm, komt wel een beetje laat. Misschien ga ik de eerste nog zien, als ik dan nog niet slaap.quote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef Arjan het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten: Op BBC2 is het Heroes catch-up weekend. Vanavond komen nog Nothing to Hide, Seven Minutes to Midnight en Homecoming
YES!! Het begint om 23:45, ben ik net weer terug van een avondje Sanne Wallis de Vriesquote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef Arjan het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten: Op BBC2 is het Heroes catch-up weekend. Vanavond komen nog Nothing to Hide, Seven Minutes to Midnight en Homecoming
Ik heb gisteren paar afleveringen gekeken ( tot ongeveer 2 uurquote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef Arjan het volgende:
ik heb wel genoten jaquote:
? Ik vrees dat je in het verkeerde topic zit, of ik heb iets gemistquote:Op zondag 16 september 2007 21:04 schreef Ulreazj het volgende:
Komt nog, vooral na 19 gaat het lekker hardquote:Op zondag 16 september 2007 20:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb wel genoten jaalleen had stiekem gehoopt dat er nog wat ging gebeuren
ik heb zelfs de neiging te denken dat het nog opzet van plaatsing is ook...quote:Op zondag 16 september 2007 21:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
? Ik vrees dat je in het verkeerde topic zit, of ik heb iets gemist
Ja, hij edit zijn post niet eens... waarschijnlijk met opzetquote:Op zondag 16 september 2007 21:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb zelfs de neiging te denken dat het nog opzet van plaatsing is ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |