Ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 13 september 2007 20:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Echt weer een serie waar ik van baal als 't is afgelopen.
inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2007 22:51 schreef Rossdale het volgende:
Hmm als er in de dertig heroes zijn, dan hebben we er nog een hoop te ontdekken
Iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:59 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Leuk gave heeft Mikah ... ff pinnen als je geen geld hebt![]()
Kan niet wachten tot volgende week!
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:51 schreef Rossdale het volgende:
Hmm als er in de dertig heroes zijn, dan hebben we er nog een hoop te ontdekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik anders wel. Sylar vrij. Alhoewel dat er wel een klein beetje aan zat te komen... Ew, @ dat ding nog in zijn hoofd.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Verder nou niet echt een aflevering waarvan ik meteen het vervolg wilde, vond het einde niet heel spannend.
Idd, die gave van die moederquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:08 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nou, ik anders wel. Sylar vrij. Alhoewel dat er wel een klein beetje aan zat te komen... Ew, @ dat ding nog in zijn hoofd.
Ik vond het trouwens een briljante scene, met de moeder van Claire. Even zo achteloos haar sigaretje ontbranden met haar 'vuurvaste' handen. Leuke gave, als je het onder controle hebt, haha. En Micah heeft ook wel een mooie gave haha.
Ik blijf het tof vinden.
meer communiceren denk ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind Micah's krachten nog steeds maar een beetje vaag, wat is het nu precies? Gewoon machines repareren en manipuleren ofzo?
Yep, hij kan de elektronica manipuleren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef SiGNe het volgende:
Communiceren met computers inderdaad..
Toch wel een kracht die ik graag zou willen hebben als ik bij de pinautomaat sta
Mijn vriend vindt het een stomme serie (hij ziet liever RENO 911quote:
Ach, welke is niét leuk ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |