quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:10 schreef Radegast het volgende:
[quote]Op vrijdag 31 augustus 2007 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Voor de mensen die naar Zagreb willen. Germanwings vliegt vanaf Koln naar Zagreb.
4 oktober heen, 5 oktober terug voor ¤153.
Damn....quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:57 schreef sjimz het volgende:
Ik denk een keer of 3 al.
quote:Ten Cate: ‘Ik zal nooit opstappen’
‘Ik heb een dikke en brede rug’, waren de woorden van Henk ten Cate na afloop van het debacle in Praag. Ondanks het feit dat Ajax voor het tweede opeenvolgende jaar in de derde voorronde van de Champions League strandt, weigert de oefenmeester pertinent aan de wensen van een deel van de supporters te voldoen: het inleveren van zijn contract.
“Als die mensen tot bedaren zijn gekomen, zullen ze misschien inzien dat zo’n maatregel geen oplossing is”, vertelt Ten Cate in De Telegraaf. “Het zou erg kortzichtig zijn om weg te gaan omdat een paar mensen dat roepen. Ik zal ook nooit opstappen, zeker niet uit mezelf. Bovendien heb ik geen enkel signaal opgevangen uit de groep dat ik de grip kwijt zou zijn.”
Ten Cate, die zich gesteund weet door het bestuur en de directie, nam ook de nodig bekritiseerde Jürgen Colin in bescherming. “Heel triest. Daar voelt die jongen zich ook niet bepaald prettig bij. We praten over spelers die voor de breedte gehaald zijn en die je niet mag veroordelen als basisspelers. Als ze willen schieten, moeten ze op mij richten. Want ik ben verantwoordelijk voor dit team.”
Zet hem dan niet meer in de basisquote:Ten Cate, die zich gesteund weet door het bestuur en de directie, nam ook de nodig bekritiseerde Jürgen Colin in bescherming. “Heel triest. Daar voelt die jongen zich ook niet bepaald prettig bij. We praten over spelers die voor de breedte gehaald zijn en die je niet mag veroordelen als basisspelers
Ajax niet genoeg hun best gedaan. Vroeger deed je als speler je best om bij Ajax te komen nu is het andersom.quote:
Nee, je zal er ongetwijfeld in je eentje zittenquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:10 schreef Silenus het volgende:
Kaartje voor Heracles-uit binnen, de rest ook?
Ik doelde meer op de vaste uitwedstrijden-gangers maar ik hou m'n mond maar.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:16 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nee, je zal er ongetwijfeld in je eentje zitten
Kaartje is binnen, ga nu slapen kwam rechtstreeks uit de stadquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:10 schreef Silenus het volgende:
Hopelijk wel. Zit alleen niet in het uitvak, maar in het HAFC vakquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:10 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het belachelijk dat ze voetballers met zo'n ervaring en routine zomaar laten lopen hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:13 schreef Chadi het volgende:
Gebeurd er toch nog wat positiefs deze weekOlaf weg
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ze voetballers met zo'n ervaring en routine zomaar laten lopen hoor![]()
ja hij bracht tegenstanders vaak op het verkeerde been. Ze dachten allemaal dat hij moest poepen en voor ze het wisten was ie er met de bal vandoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ze voetballers met zo'n ervaring en routine zomaar laten lopen hoor![]()
Ik niet, 2 vrienden van me wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:10 schreef Silenus het volgende:
Dat is ook een kwaliteitquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
ja hij bracht tegenstanders vaak op het verkeerde been. Ze dachten allemaal dat hij moest poepen en voor ze het wisten was ie er met de bal vandoor.![]()
Die fotoquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:39 schreef BigFire het volgende:
het rommelt nog door omtrent Olaf Lindenbergh...
[afbeelding]
http://www.fcupdate.nl/ni(...)it-protest-op-zwart/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |