Was al gemeld.quote:
pijnlijk ja dat ALWEER een speler van WillemII naar AZ gaat. Het is opmerkelijk dat ie voor AZ kiest waar hij minder speelminuten lijkt te krijgen dan wanneer hij naar Ajax zou zijn gegaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Was al gemeld.
En niet opmerkelijk eerder pijnlijk.
Nee, iedereen is blij dat hij is opgerot. Alsof je last van hem zou hebben als hij alle wedstrijden op de bank zat. Dat je iemand met een kutmentaliteit uitjouwt, ok, maar waarom Lindenbergh? Heeft zich altijd correct opgesteld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:06 schreef koningdavid het volgende:
Iedereen gunt hem ook wel die transfer hoor denk ik.![]()
Nee, maar grappen maken moeten toch wel kunnen, ik kon er wel om lachen i.i.g.
Werd hij uitgejouwd dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:23 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nee, iedereen is blij dat hij is opgerot. Alsof je last van hem zou hebben als hij alle wedstrijden op de bank zat. Dat je iemand met een kutmentaliteit uitjouwt, ok, maar waarom Lindenbergh? Heeft zich altijd correct opgesteld.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:13 schreef toma het volgende:
[..]
pijnlijk ja dat ALWEER een speler van WillemII naar AZ gaat. Het is opmerkelijk dat ie voor AZ kiest waar hij minder speelminuten lijkt te krijgen dan wanneer hij naar Ajax zou zijn gegaan.
Sportweek.quote:'Ajax-spits Huntelaar was dicht bij deal met Manchester United'
Datum: 31-aug-2007 22:59
Vlak voor het sluiten van de transfermarkt, vrijdagavond om 00.00 uur, gonst het van de geruchten. Klaas-Jan Huntelaar was bijna op weg naar Manchester United, meldt Sportingo.com. Nadat United-coach Sir Alex Ferguson naast aanvallers Adriano en Nicolas Anelka greep, richtte hij zijn pijlen op de topscorer van de Nederlandse eredivisie. De 24-jarige spits zou dicht bij een ‘last-minute deal’ zijn met de United. (MB)
Ben toch niet gewend dat Sportweek dat zomaar overneemt...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:35 schreef sjimz het volgende:
Dat van KJH is gewoon een stom engels gerucht.
quote:It appears, however, that another world-class striker may be heading to United and that is Klaas Jan Huntelaar (various). The 24-year-old Ajax and Holland goalscorer is said to be very close to signing a last-minute deal and, given his CV, it would greatly appease Red Devils fans keen to see a front-man arrive before it is too late.
Ja erg uit de losse pols lijkt me. Er staat op sportweek dan ook al "was"quote:
Baki denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:44 schreef F1Bas het volgende:
En wie zou El Hamdaoui bij ons uit het elftal moeten spelen?
?quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:45 schreef Bananenman het volgende:
Zagreb de gekste! Al goedkope vliegreisjes gespot iemand?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Voor de mensen die naar Zagreb willen. Germanwings vliegt vanaf Koln naar Zagreb.
4 oktober heen, 5 oktober terug voor ¤153.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:10 schreef Radegast het volgende:
[quote]Op vrijdag 31 augustus 2007 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Voor de mensen die naar Zagreb willen. Germanwings vliegt vanaf Koln naar Zagreb.
4 oktober heen, 5 oktober terug voor ¤153.
Damn....quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:57 schreef sjimz het volgende:
Ik denk een keer of 3 al.
quote:Ten Cate: ‘Ik zal nooit opstappen’
‘Ik heb een dikke en brede rug’, waren de woorden van Henk ten Cate na afloop van het debacle in Praag. Ondanks het feit dat Ajax voor het tweede opeenvolgende jaar in de derde voorronde van de Champions League strandt, weigert de oefenmeester pertinent aan de wensen van een deel van de supporters te voldoen: het inleveren van zijn contract.
“Als die mensen tot bedaren zijn gekomen, zullen ze misschien inzien dat zo’n maatregel geen oplossing is”, vertelt Ten Cate in De Telegraaf. “Het zou erg kortzichtig zijn om weg te gaan omdat een paar mensen dat roepen. Ik zal ook nooit opstappen, zeker niet uit mezelf. Bovendien heb ik geen enkel signaal opgevangen uit de groep dat ik de grip kwijt zou zijn.”
Ten Cate, die zich gesteund weet door het bestuur en de directie, nam ook de nodig bekritiseerde Jürgen Colin in bescherming. “Heel triest. Daar voelt die jongen zich ook niet bepaald prettig bij. We praten over spelers die voor de breedte gehaald zijn en die je niet mag veroordelen als basisspelers. Als ze willen schieten, moeten ze op mij richten. Want ik ben verantwoordelijk voor dit team.”
Zet hem dan niet meer in de basisquote:Ten Cate, die zich gesteund weet door het bestuur en de directie, nam ook de nodig bekritiseerde Jürgen Colin in bescherming. “Heel triest. Daar voelt die jongen zich ook niet bepaald prettig bij. We praten over spelers die voor de breedte gehaald zijn en die je niet mag veroordelen als basisspelers
Ajax niet genoeg hun best gedaan. Vroeger deed je als speler je best om bij Ajax te komen nu is het andersom.quote:
Nee, je zal er ongetwijfeld in je eentje zittenquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:10 schreef Silenus het volgende:
Kaartje voor Heracles-uit binnen, de rest ook?
Ik doelde meer op de vaste uitwedstrijden-gangers maar ik hou m'n mond maar.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:16 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nee, je zal er ongetwijfeld in je eentje zitten
Kaartje is binnen, ga nu slapen kwam rechtstreeks uit de stadquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:10 schreef Silenus het volgende:
Hopelijk wel. Zit alleen niet in het uitvak, maar in het HAFC vakquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:10 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het belachelijk dat ze voetballers met zo'n ervaring en routine zomaar laten lopen hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:13 schreef Chadi het volgende:
Gebeurd er toch nog wat positiefs deze weekOlaf weg
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ze voetballers met zo'n ervaring en routine zomaar laten lopen hoor![]()
ja hij bracht tegenstanders vaak op het verkeerde been. Ze dachten allemaal dat hij moest poepen en voor ze het wisten was ie er met de bal vandoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ze voetballers met zo'n ervaring en routine zomaar laten lopen hoor![]()
Ik niet, 2 vrienden van me wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:10 schreef Silenus het volgende:
Dat is ook een kwaliteitquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
ja hij bracht tegenstanders vaak op het verkeerde been. Ze dachten allemaal dat hij moest poepen en voor ze het wisten was ie er met de bal vandoor.![]()
Die fotoquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:39 schreef BigFire het volgende:
het rommelt nog door omtrent Olaf Lindenbergh...
[afbeelding]
http://www.fcupdate.nl/ni(...)it-protest-op-zwart/
Nope, eerste wedstrijd die ik (bewust) oversla, heb ook een leven naast Ajax.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:10 schreef Silenus het volgende:
Wat wil jij hiermee insinueren MONTANA?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope, eerste wedstrijd die ik (bewust) oversla, heb ook een leven naast Ajax.![]()
Vul hem zelf maar in!quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat wil jij hiermee insinueren MONTANA?![]()
Ik denk dat ik voor de voorrangsuitkaart ga dit jaar. Ik heb namelijk geen leven naast Ajax.
quote:Excelsior dient klacht in tegen AZ
Geschreven door Matthijs van Laar op zaterdag, 1 september om 13:59
Excelsior gaat bij de KNVB een klacht indienen tegen AZ. In het programmaboekje dat gisteravond werd uitgegeven voorafgaand aan het treffen tussen beide teams, werd gesuggereerd dat Excelsior een aanmoedigingspremie zou hebben ontvangen van Ajax om tijdens de laatste wedstrijd van afgelopen seizoen te winnen van de Alkmaarders.
Excelsior won uiteindelijk ook, waardoor AZ de landstitel verspeelde. Dit zit de Noord-Hollanders klaarblijkelijk nog altijd dwars. Letterlijk stond er te lezen dat 'Excelsior wellicht werd aangemoedigd door enige hoofdstedelijke euro's’.
Simon Kelder, algemeen directeur van Excelsior, reageerde verbolgen. “Dit past niet bij een club die pretendeert een topclub te zijn,” reageerde hij tegenover Radio Rijnmond. “Dit is beneden alle peil en ik ga hier melding van maken bij de KNVB.”
Het is nog maar de vraag of de voetbalbond iets zal doen met de klacht van de Rotterdammers, maar dat is ook niet de belangrijkste reden waarom Excelsior tot actie overgaat. “Wij kunnen dit niet zomaar laten gebeuren,” aldus Kelder.
Nee.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:06 schreef Madine het volgende:
Wat denken we mensen, kunnen Twente en/of Willem II vandaag voor een verrassing zorgen?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:00 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Jammer dat je daar niks aan hebt...
We spelen namelijk 20 september uit bij Zagreb...
Erg mooie schijnbeweging iddquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:50 schreef denthemen het volgende:
Babel scoort heel mooi voor Liverpool
En hoe heet dat nummer bij die Girls zooiquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:14 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Q_4_PboVIOk&mode=related&search=
Voor de mensen die Kopenhagen waren, eerste keer dat ik het zie, wel lachen filmpje
Wat een kutclub is het ook he.. Misschien is het Sneijder-geld wel naar Vitesse gegaan ook!quote:
Eensquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:37 schreef PLAE@ het volgende:
Aardige humor in het begin van dit topic![]()
Dat nummer is oorspronkelijk niet voor Ajax geschreven toch?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:27 schreef markisboer het volgende:
Ik was nog maar een jonge jongen, toen ik werd uitgeselecteerd.
Of ik een wedstrijd proef wou spelen, de club was geīnteresseerd.
Toen ik thuiskwam en het vertelde, vloog mijn pa me op mijn nek,
en mijn opa kreeg natte ogen, ze vonden het allemaal te gek.
En wat denk je, ik werd gekozen, op die dag zo lang geleę,
voor ik wist mocht ik voor het eerst met de A-selectie mee.
Dit is mijn club, mijn ideaal,
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
We speelden toen die ene wedstrijd, de finale van de cup,
de absolute climax in de historie van de club
ik viel in aan het eind van de verlenging
met de bril stand nog op het bord
en koud was ik op het veld,
of ik werd binnen de zestiende grofweg onderuit gesjord.
De scheids blies op zijn fluitje,
en hij wees al naar de stip.
En ik wist, een welgemikte trap,
en de cup was in de knip.
Ik was gevangen in de stilte, mijn hart dat klopte in mijn keel
ik deed vijf passen terug en dacht: als ik deze kans verspeel.
commentator: (hij gaat hem zelf nemen, ja, het is natuurlijk maar de vraag of dat een verstandige beslissing is in deze fase van de strijd, daar kan je over discussiëren. nou, daar gaat 'ie...nee..hoge ogen, kans verkeken)
Ik wilde weg, er niet meer zijn, ik wilde terug in moeders' schoot.
We verloren, de finale, en het liefste was ik dood.
Alleen mijn vader, ja die laat op een verloren zondagmiddag zijn vrienden mijn plakboek nog wel eens zien. Ja, en dan zit 'ie maar op te geven over hoe een goeie ik had kunnen worden. Ja, hij zegt als die coach mij als debutant die strafschop niet had laten nemen, dan was het allemaal heel anders afgelopen. En dan begint 'ie gewoon te huilen, dan zie ik de tranen langs zijn wangen lopen
Toch gaan ik vaak nog kijken, maar dan zit ik in vak C. En dan schreeuw ik, en ik geniet ik en zing ik luid en duid'lijk mee:
Maar een beet're club dan deze is er niet
Netjes maar zo geweldig was ie nou ook weer niet, die apen glijden zo hard inquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:26 schreef Chivu het volgende:
Goal van Babel voor de liefhebbers.
Overigens klopt de uploadtitel niet, maar ik heb 'm niet geuploadDon't blame the messenger
Nee volgens mij voor Oranjequote:Op zaterdag 1 september 2007 19:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat nummer is oorspronkelijk niet voor Ajax geschreven toch?
Ach ja, vroeger zongen we "hand in hand"quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat nummer is oorspronkelijk niet voor Ajax geschreven toch?
Nee joh.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee volgens mij voor Oranje
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:26 schreef Chivu het volgende:
Goal van Babel voor de liefhebbers.
Overigens klopt de uploadtitel niet, maar ik heb 'm niet geuploadDon't blame the messenger
in engeland heb je niet op elk hoekje negertjes die deze actie makenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Netjes maar zo geweldig was ie nou ook weer niet, die apen glijden zo hard in![]()
slecht veredigd idd. als er nu gewoon 1tje een sliding maakt en die andere blijft staan voor rugdekking.quote:Netjes maar zo geweldig was ie nou ook weer niet, die apen glijden zo hard in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |