Met een volle mond zoenen, gaat dat niet een beetje moeilijk? Of is je motoriek een beetje gammel?quote:
Je gaat een bassist vragen om je gitaar te leren spelenquote:
SLIKKEN ZAL JE KRENG!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met een volle mond zoenen, gaat dat niet een beetje moeilijk? Of is je motoriek een beetje gammel?
D'r zitten hier tere zieltjes, vergeet dat niet. Straks heb je een boze ouder op je voordeur.quote:
Een erg sexy ding?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:56 schreef hallodagg het volgende:
Volgens mij is de dochter van Yvonne een erg sexy ding![]()
De knuppel staat nog steeds heel dicht bij de voordeur sinds het incident met mn ex-zwager, laat ze maar komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r zitten hier tere zieltjes, vergeet dat niet. Straks heb je een boze ouder op je voordeur..
Die knuppel kan je ook voor andere dingen gebruiken,quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
De knuppel staat nog steeds heel dicht bij de voordeur sinds het incident met mn ex-zwager, laat ze maar komen
Up the ass... zal lekker bloedenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die knuppel kan je ook voor andere dingen gebruiken,.
meer op fok zitten dan in de buitenwereld?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hoe komt dat nou weer [afbeelding]
Hij speelde toch ook elekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je gaat een bassist vragen om je gitaar te leren spelen
Je kan net zo goed niet beginnen omdat het toch niks word met jouw houding
ZARGON NOEMDE ME "POEDEL".quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
HEB JE DIT WEL EENS GEDAAN, POEDEL? LIJKT MIJ HEERLIJK, AL HET BLOED WAT NAAR BUITEN STROOMT, ADRELINE DOOR JE LICHAAM HEEN, HULPELOOS TOEKIJKEN WANT JE HEBT ONDERTUSSEN OOK MEERDERE PLEKKEN DOORGESNEDEN ENZO.
JE HEBT DAN WAT TE DOEN EN ALS JE HET GOED DOET WORDT JE BELOOND MET EEN AVONTUURLIJKE TRIP NAAR DE INTENSIVE CARE EN ALS JE DAN NOG GELUK HEBT KOM JE IN EEN MORTUARIUM. MAAR DAARVOOR MOET JE WEL GOED JE BEST DOEN.
Eh, jawel?quote:
Ik heb je veel meer genoemd hoor,quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:09 schreef tonks het volgende:
Zargon noemde mij ook poedel in een prive chat
Gewoon blij, zG. Gewoon blij.quote:
sorryquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eh, jawel?. Jemig, doe eens niet zo kloterig zuurpruimerig.
.
Ik krijg een warm gevoel van binnen door dit soort leesvoer.quote:
Goed zo dat ik je excuses niet uit je hoef te trekken.quote:
Iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed zo dat ik je excuses niet uit je hoef te trekken.
Dat is je blaas die zich vult. Denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik krijg een warm gevoel van binnen door dit soort leesvoer.
HAHAHAHA WOORDGRAP OMG ZARGON WAT EEN GILLER.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:19 schreef zarGon het volgende:
Bij mij mag je het altijd uit mij komen trekken.
Dankje, nu moet ik even de druk wegwerken. Ben zo terug. Vrouwen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is je blaas die zich vult. Denk ik.
Zeg je eens wat, beginnen ze gelijk met gillen. Zucht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
HAHAHAHA WOORDGRAP OMG ZARGON WAT EEN GILLER.
En nou is 'ie weer helemaal de oude? Je mag hem best aaien hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:27 schreef zarGon het volgende:
Zo, mijn zaakje doet weer zaken. Pfieuw, even kreunen en steunen, maar het lucht op.
Ik vind zarGon of zG al goed genoeg. Maar als je mij met turk aanspreekt, heb je mijn aandacht ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:29 schreef tonks het volgende:
Zargon ik moest vragen van een anoniem persoon of jij een turk of een marokkaan bent
Ik ben bang dat ie z'n gal gaat spuwen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
En nou is 'ie weer helemaal de oude? Je mag hem best aaien hoor.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef cablegunmaster het volgende:
bagger topic is dit geworden omfg....:P
Daarom heet het ik verveel me topicquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef cablegunmaster het volgende:
bagger topic is dit geworden omfg....:P
Gal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie z'n gal gaat spuwen.
omfg ..... jullie brengen me op een ideequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
als je teveel zuipt krijg je dat![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |