Joepie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:52 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Dat heb je toch zojuist gedaan![]()
Maar mag wel
gitaar pro 5quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:53 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ja die ken ik niet
Martijn zeg dat ik gewoon zelf moet gaan lerenzo heb jij het ook gedaan
Mja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:56 schreef hallodagg het volgende:
Volgens mij is de dochter van Yvonne een erg sexy ding![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:56 schreef hallodagg het volgende:
Volgens mij is de dochter van Yvonne een erg sexy ding![]()
http://www.justinguitar.com/quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:38 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Btw ik zoek iemand die mij gitaarles kan geven
vrouw kan ook hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:59 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Mokkel dan of Chick of Bitch maar dat klinkt te negerachtig![]()
HEB JE DIT WEL EENS GEDAAN, POEDEL? LIJKT MIJ HEERLIJK, AL HET BLOED WAT NAAR BUITEN STROOMT, ADRELINE DOOR JE LICHAAM HEEN, HULPELOOS TOEKIJKEN WANT JE HEBT ONDERTUSSEN OOK MEERDERE PLEKKEN DOORGESNEDEN ENZO.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
ALS IK IEMAND EEN MES GEEF DIE ER VERVOLGENS ZIJN POLSEN MEE DOORSNIJDT, DAN KUN JE MIJ DAT TOCH OOK NIET VERWIJTEN?
ik ook toevallig hier doen we zelfs aan wijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:23 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Je woont zeker in een dorp
Bijna Bijnaquote:
Ik ga toch maar aan jacob vragenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou meer heb jet och niet nodiggewoon naspelen en oefenen
Wanneer zal ik langskomen ?quote:
Nuquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wanneer zal ik langskomen ?
Jaquote:
Idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:12 schreef zarGon het volgende:
Zeg, ik heb net een ranzige beeld gehad wat je allemaal zou kunnen slurpen. Blergh.
En jij hebt een anderquote:
Chocolademelkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:12 schreef zarGon het volgende:
Zeg, ik heb net een ranzige beeld gehad wat je allemaal zou kunnen slurpen. Blergh.
Laten wij dat wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:17 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
laten we dit hier niet bespreken.
Okee mevrouw-dwarsboom-ik-vraag-om-advies-maar-ik-luister-er-toch-niet-naar-omdat-ik-te-koppig-benquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:53 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ik ga toch maar aan jacob vragenmss kan hij het wel
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee mevrouw-dwarsboom-ik-vraag-om-advies-maar-ik-luister-er-toch-niet-naar-omdat-ik-te-koppig-ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |