Nou gewoon. Dingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil godverdomme nog steeds weten wat er nou in die kop omgaat.
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil godverdomme nog steeds weten wat er nou in die kop omgaat.
Maar ja de tijd zal het leren.
Heheheheheheh... Ach ja, komt vast nog wel...!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Me kind wilde niet bewegen gisteren. We kregen nog net geen middelvinger, maar in gedachten zag ik hem/haar hem naar ons opsteken
.
Gaaf he... Dat heeft bij ons bijna een weekend geduurd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:45 schreef k_i_m het volgende:
En daarna heb ik 2 uur lang alleen maar uit kunnen brengen "mên, wat raar"
Goftehr!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
iemand nog dingen gedaan gisteren of vandaag?.
Oeh! Wat voor dingen hebben we het dan over A?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kan ook dingen gaan doen binnenkort. Ik kreeg een mailtje.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heeft R één van haar vele bewonderaars naar jou doorgesluist?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef Armageddon het volgende:
Ah, dát soort dingen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef Armageddon het volgende:
Het ding heeft een model figuur en grote jesters. Zou je daar leuke dingen mee kunnen doen?
Da's een bekende.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik zei vroeger altijd tegen mijn vrienden dat ik "nog dingen moest doen" als ik geen zin had om af te spreken.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik zei vroeger altijd tegen mijn vrienden dat ik "nog dingen moest doen" als ik geen zin had om af te spreken.
Zo doe ik het altijd J.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef Jarno het volgende:
Jezelf ziek melden maar dan via Correct naar huis rijden is zeker not-done he?
O!quote:
K.Stadquote:
Ik werk alleen in Amsterdam J.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:43 schreef Jarno het volgende:
Zit ik hier met allemaal Amsterdammerts ofzo?.
Ja die zal je wel steunen met jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:57 schreef Jarno het volgende:
Ik mis Swets.
Heat!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Rotterdam, ach beetje minderwaardigheidscomplexje daar, maar opzich kan het nog wel gezellig zijn soms...
Aantal leuke crewmeetings in r'dam gehad. Paddy's is echt tofquote:
Lekkere kutnewbie van me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:24 schreef Houzer het volgende:
Rotterdam [14.gif]
Ik woon er helemaaaaaal niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, en Swetsdinges woont in Cappelle a/d IJssel, dus is-ie een nepRotterdammer.
Ik zit nu in dat stomme Scheveningen aan die stomme haven met die stomme zee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:31 schreef Jarno het volgende:
Ik woon er helemaaaaaal niet.. Maar heb er wel 10 jaar gewerkt.
.
Feedbackquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:35 schreef Jarno het volgende:
Soms mis ik Rotterdam echt. De nuchtere mensen, het even tussen de middag naar de Media Markt lopen, Bram Ladage om de hoek, leuke muziekwinkeltjes....
Daar zat ik dan weer niet bij in de buurt, maar straks ben ik er vlakbij!quote:
Dat komt wel weer Aquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:37 schreef Armageddon het volgende:
*gooit mail weg*
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in vrouwen
Ik wil net zeggen, welke zomer. En dan krijg je straks ook nog die herfst en diequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat komt wel weer A. Wacht maar tot het zomer is!
Oh wacht....eeeehmmmm... ECHT zomer dan he?
Dat is correctquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar zat ik dan weer niet bij in de buurt, maar straks ben ik er vlakbij!.
Jawel. Er loopt zelfs een topic over in CUL nu geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:46 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een keer na een vage date ontbeten bij de Bazar ofzo, dat was wel okay. Bestaat dat nog?
Jep. De hele Witte de With is okay.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:46 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een keer na een vage date ontbeten bij de Bazar ofzo, dat was wel okay. Bestaat dat nog?
Dat is echt een hele leuke straat (geworden) idd!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jep. De hele Witte de With is okay.
Zo heette de straat waar die gast woonde. It's all coming back to me now.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jep. De hele Witte de With is okay.
Thanx. Daar wil ik nog wel een keer naartoe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:47 schreef Jarno het volgende:
Wereld eethuis Bazar .
Vrouwlief at er vaak met overwerk geloof ik.
Er zit er nu in dat toeristendorp met al die grachten ook één dacht ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:50 schreef Misstique het volgende:
Thanx. Daar wil ik nog wel een keer naartoe..
Wel eens in Parkzicht (ja, die) gegeten toen het een restaurant was, die zat er vlak bij (zowel kwa afstand als nivo) maar die is alweer weg geloof ik.quote:
Re-opendquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wel eens in Parkzicht (ja, die) gegeten toen het een restaurant was, die zat er vlak bij (zowel kwa afstand als nivo) maar die is alweer weg geloof ik.
Ah kijk. Wat ik zei, ik was er al even weg. Alhoewel het nu meer een veredeld eetcafe is zo te zien (niet dat daar wat mis mee is). Geen valet-parking meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:56 schreef Houzer het volgende:
[..]
Re-opend
http://www.parkzichtrotterdam.nl/php/index.php
Oja, "Mijn Opa" zit ook in de Witte de With, is ook lekker!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:50 schreef Misstique het volgende:
Thanx. Daar wil ik nog wel een keer naartoe..
De buurt gaat achteruitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah kijk. Wat ik zei, ik was er al even weg. Alhoewel het nu meer een veredeld eetcafe is zo te zien (niet dat daar wat mis mee is). Geen valet-parking meer..
.
*noteert.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, "Mijn Opa" zit ook in de Witte de With, is ook lekker!.
Kwam ik daar in mijn Corsa. (Serieus). "Hier knul, de sleutels, en doe je een beetje voorzichtig?".quote:
Nu moet je hem waarschijnlijk zelf parkeren en niemand die je deur open houd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kwam ik daar in mijn Corsa. (Serieus). "Hier knul, de sleutels, en doe je een beetje voorzichtig?"..
Neuh, ik was even weg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:43 schreef Jarno het volgende:
Zit ik hier met allemaal Amsterdammerts ofzo?.
Geen idee wie het is , kwam haar tegen in een ander topiek en ik denk ik post hem ff.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:09 schreef Jarno het volgende:
Maar wie is het? En vanwaar deze traktatie?
Dingen doen?quote:
Tijdens eh ! werk ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, in het plaatselijk winkelcentrum.
Ik vanaf morgen 12:00 tot volgende week zaterdag 07:00 24/7 met een stel collega's en herr direktor opgescheept.quote:
Gezallig!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vanaf morgen 12:00 tot volgende week zaterdag 07:00 24/7 met een stel collega's en herr direktor opgescheept.
Werk... schmerk
Ach A , zo voor tussendoor kan ik het er best mee doen op de vrijdagmiddagquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:43 schreef Joene het volgende:
Gewoon Hollandse Tieten
of halfbloedjes tieten die zijn ook okay
Je weet welke tieten ik bedoel ?quote:
Helaas Swets , ik wou dat ik er een foto van hadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
this post is useless without pics Joene.
Ik wou dat ik er mee naar huis was gegaan ouwe. Nu zo achteraf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Helaas Swets , ik wou dat ik er een foto van had![]()
Naja je kan nu gewoon weer dingen doen natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:25 schreef Armageddon het volgende:
Maar ja ik ben nu saai en trouw. Dus das niet leuk meer.
A.'s nieuwe chickie "Ik ga nog even naar de AH... ik ben een dingetje vergeten"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:41 schreef Armageddon het volgende:
Hou op met je dingen! Echt! De eerste de beste vrouw die ooit nog tegen mij zegt dat ze dingen moet doen die trap ik meteen de deur uit.
"JA JE GAAT DE DINGETJE MAAR HALEN JA! HOER!"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
A.'s nieuwe chickie "Ik ga nog even naar de AH... ik ben een dingetje vergeten"
"En er NOOIT meer in! Trut!"
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow Arma... doe geile dingen met me
*krimpt*
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow Arma... doe geile dingen met me
*krimpt*
Ik zat dus toch in de goeie hoek?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:54 schreef Joene het volgende:
http://www.lyrics.nl/lyrics/andre%20hazes/sorry
Mooi
Nee !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:54 schreef n00cL30n het volgende:
Whehehehehehe...
Hey J en A, bedoelen jullie van die ene in de Arena?![]()
Damn!quote:
Nee, niet in de Arena. In de powerzone. Daar stond een chick. 2 meter lang. MOOI! Een model. Ik lieg niet. Die wilde mij! En ik zeg nee sorry ik heb een lief meisje thuis zitten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:54 schreef n00cL30n het volgende:
Whehehehehehe...
Hey J en A, bedoelen jullie van die ene in de Arena?![]()
Godsgruwelijk lekker wijf iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, niet in de Arena. In de powerzone. Daar stond een chick. 2 meter lang. MOOI! Een model. Ik lieg niet. Die wilde mij! En ik zeg nee sorry ik heb een lief meisje thuis zitten.
Nee A , is meer een Kleine Jongen !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:57 schreef n00cL30n het volgende:
Damn!.. Dan maar weer eens de Powerzone opzoeken lijkt me?
(Maareuh.. zelf ook rond de twee meter ofzo?)
1.91 maar ze had hakken aan dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:57 schreef n00cL30n het volgende:
Damn!.. Dan maar weer eens de Powerzone opzoeken lijkt me?
(Maareuh.. zelf ook rond de twee meter ofzo?)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee A , is meer een Kleine Jongen !
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:02 schreef Armageddon het volgende:
Alleen jij weet dat ik om je geef, ik heb voor jou geleefd, we blijven vrienden.Aleen jij, weet dat ik van je hou!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee A , is meer een Kleine Jongen !
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
1.91 maar ze had hakken aan dus.
*dkke knuffel geeftquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:04 schreef Armageddon het volgende:
GODVERDOMME!
Oei...quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:04 schreef Armageddon het volgende:
GODVERDOMME!
Ik heb overal gewoon een schurfthekel aan op het moment. Let niet op mij. Ik delete gewoon even mijn hyves. hyves is toch al voor heaumeaux. Ik wist het en nu weet ik het zeker.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:36 schreef Misstique het volgende:
What's up?
Goeie beslissing!quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb overal gewoon een schurfthekel aan op het moment. Let niet op mij. Ik delete gewoon even mijn hyves. hyves is toch al voor heaumeaux. Ik wist het en nu weet ik het zeker.
Psies.... Met je kankahneus!quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:55 schreef Armageddon het volgende:
Opkankeren met dat halve tamme hyves!
Goed bezigh!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:08 schreef Armageddon het volgende:
En weg!
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb overal gewoon een schurfthekel aan op het moment. Let niet op mij. Ik delete gewoon even mijn hyves. hyves is toch al voor heaumeaux. Ik wist het en nu weet ik het zeker.
Are u kidding. Ik stond fanatiek te springen op m'n nieuw gescoorde dansmat voor de PS2.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
Liggen jullie nog steeds te maffen?
![]()
Quequote:Op zaterdag 1 september 2007 16:43 schreef Joene het volgende:
Ok , duidelek lam ofzierts
Kermis , dronkenquote:
Ook mijn mening.quote:
Neuh... was boodschappen aan het doen, en weer ff voer voor kleine visjes. Al de tweede keer dit jaar dat we een drap met eitjes aan treffen in ons aquarium!quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
Liggen jullie nog steeds te maffen?
![]()
Goed bezig!quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:43 schreef Joene het volgende:
Ok , duidelek lam ofzierts
Heu... een beetje de slaap kunnen vatten neem ik aan?quote:
Ah tof.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:45 schreef Joene het volgende:
Kermis , dronken
Ik was al bezigquote:Op zondag 2 september 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
Eén goedebrakkemorgen. Koffie, in grote getalen aub.
Ahquote:Op zondag 2 september 2007 11:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik was al bezig
* Dubbeldrank schenkt koffie in
Dus als je je sleutels wel hebt, dan heb je nog geen drol aan je fiets...quote:Op zondag 2 september 2007 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik graag heel koud drinken.
Ben mijn sleutels kwijt en mijn fiets is kapot [afbeelding]
Jup. Alleen aan mijn sleutelbos zat ook mijn garage sleutel, huis sleutel, 3 fiets sleutels, sleutel van postbus, sleutels van garage en huis van mn ex, en kamer sleutel.quote:Op zondag 2 september 2007 11:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dus als je je sleutels wel hebt, dan heb je nog geen drol aan je fiets...
Ga eens in het café zoeken waar je je gisteren bezopen hebtquote:Op zondag 2 september 2007 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jup. Alleen aan mijn sleutelbos zat ook mijn garage sleutel, huis sleutel, 3 fiets sleutels, sleutel van postbus, sleutels van garage en huis van mn ex, en kamer sleutel.
En ik maar denken dat ik veel sleutels aan mijn sleutelbos had hangen.quote:Op zondag 2 september 2007 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Jup. Alleen aan mijn sleutelbos zat ook mijn garage sleutel, huis sleutel, 3 fiets sleutels, sleutel van postbus, sleutels van garage en huis van mn ex, en kamer sleutel.
Heb bij een maat in de achtertuin gezeten maar daar is ie niet, heb namelijk mijn fiets nog van 't slot gehaald en toen naar huis gegaan.quote:Op zondag 2 september 2007 11:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga eens in het café zoeken waar je je gisteren bezopen hebt
Afgelopen 3 dagen de hele dag dronkenquote:
Haha. Nouja in iedergeval leuk weekendquote:Op maandag 3 september 2007 08:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Afgelopen 3 dagen de hele dag dronken![]()
Kermis
Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 3 september 2007 08:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb last van mijn schouders van 5 km met mijn fiets op mijn nek lopen.
quote:
Ik denk dat ik 3 dagen dronken leuker vind dan 5km met een fiets op mn nek !quote:Op maandag 3 september 2007 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]sleutels kwijt , fiets kapot en fiets moest dus wel naar huis whehe. Maar ach, leuk was het ook wel weer
!
Jewel hé.quote:Op maandag 3 september 2007 08:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 3 dagen dronken leuker vind dan 5km met een fiets op mn nek !
Hmm... dat moet in Noord-Holland zijn.... is het niet kermis in Volendam? Maakt niet uit, iig kermis:quote:Op maandag 3 september 2007 08:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Afgelopen 3 dagen de hele dag dronken![]()
Kermis
Noord-Holland idd, en nee het is flora en visserijdagen in mijn geboorte durp !quote:Op maandag 3 september 2007 08:48 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Hmm... dat moet in Noord-Holland zijn.... is het niet kermis in Volendam? Maakt niet uit, iig kermis:![]()
Euhh... nee hoor, al m'n volendamse collega's hebben praktisch al vrij.... ik heb het ff voor je opgezocht: 7 - 10 september Kermis Volendamquote:Op maandag 3 september 2007 08:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Noord-Holland idd, en nee het is flora en visserijdagen in mijn geboorte durp !Den Oever .
Volendam is over 2 weken geloof ik , en ja daar moet ik ook heen
Tuurlijk wel , alleen het is anders dan in je eigen dorp met je eigen mensen enzo.quote:Op maandag 3 september 2007 08:59 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Euhh... nee hoor, al m'n volendamse collega's hebben praktisch al vrij.... ik heb het ff voor je opgezocht: 7 - 10 september Kermis Volendam
Mag je daar als 'jas' komen dan?
Hoe is je Eimek die me niks kan schelenquote:Op maandag 3 september 2007 09:20 schreef Jarno het volgende:
Meuning.
beetje uittehouden in Tapei ?quote:Op maandag 3 september 2007 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Goede middag
Tof !quote:Op maandag 3 september 2007 10:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het regent, het stinkt hier, er wonen alleen lelijke wijven...
Dus het gaat best aardig
Blegh. Hopelijk is er overal airco dan.quote:Op maandag 3 september 2007 10:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, het regent en het is 58 graden ofzo...
Prima combi.
lekker hoorquote:Op maandag 3 september 2007 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
overal waar ik kom wel ja
Hoewel, vandaag bij een leverancier en in het open trappenhuis met een glazen gevel was geen airco. Dan loop je dus van de bespreekruimte de centrale hal in om de lift naar beneden te pakken en kan je direkt je shirt uitwringen.
Zaterdag was ik 's ochtends om 9 uur bij het vlaggenbier , en ik kwam zondagochtend om half 5 pas weer thuisquote:Op maandag 3 september 2007 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Zaterdag was ook leuk, heb je een leuk bootje geregeld, stukje door de grachten varen, word je na 10 min van het water gehaald, enorme controle operatie, douane, recherche, alles erbij.
1,5 uur aan de kant gelegen voor we verder mochten.
Gélukkig inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2007 11:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
Gelukkig, nog geen WII icoontjes hier
Vrijdagochtend naar huis. Zaterdagochtend weer op schipholquote:Op maandag 3 september 2007 10:34 schreef Joene het volgende:
[..]
lekker hoor
Hoelang is het nog afzien ?
ah valt wel mee, maar wel lange reis enzoquote:Op maandag 3 september 2007 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vrijdagochtend naar huis. Zaterdagochtend weer op schiphol
Whehehe, das genaaidquote:Op maandag 3 september 2007 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Zaterdag was ook leuk, heb je een leuk bootje geregeld, stukje door de grachten varen, word je na 10 min van het water gehaald, enorme controle operatie, douane, recherche, alles erbij.
1,5 uur aan de kant gelegen voor we verder mochten.
Ik wens je een prettige wedstrijdquote:Op maandag 3 september 2007 11:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Vlucht van Taipei naar Hongkong van anderhalf uur. Door omstandigheden vervolgens een tranfer van 9 uur (dus een beetje hangen op HK airport). Dan om 00:05 lokale tijd een vlucht van HK naar schiphol van 13uur ongeveer...
Doet zij dat echt ?quote:
Hehe, dan kan Danny Swets aanklagen.quote:
Je collega's zeggen toch , Ga je solliciteren ?quote:Op maandag 3 september 2007 12:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Zojuist uit een sollicitatiegesprek gekomen. Was een heftige. Nu even op kantoor uitleggen waarom ik in pak met stropdas rond loop.
Of gewoon zeggen dat ik een sollicitatiegesprek had.
Gewoon zeggen dat je een solli had. Anders bedenken ze het toch wel zelf.quote:Op maandag 3 september 2007 12:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Zojuist uit een sollicitatiegesprek gekomen. Was een heftige. Nu even op kantoor uitleggen waarom ik in pak met stropdas rond loop.
Of gewoon zeggen dat ik een sollicitatiegesprek had.
Goedemorgen insoquote:Op maandag 3 september 2007 12:32 schreef Insomaniac het volgende:.
. Maandag.
.
. Echt de teringidioot die
![]()
maandag
![]()
heeft bedacht moet helemaal kapot!
Dan mag de dinsdagbedenker gelijk met hem mee het graf inquote:Op maandag 3 september 2007 12:32 schreef Insomaniac het volgende:.
. Maandag.
.
. Echt de teringidioot die
![]()
maandag
![]()
heeft bedacht moet helemaal kapot!
Ik deed mn bestquote:
Spannende zaken ouisma!quote:Op maandag 3 september 2007 12:45 schreef UIO_AMS het volgende:
De collega's op de kamer waar ik hier zit weet toch al dat ik aan het solliciteren ben. Kwam er zelfs één tegen waar ik vanmorgen op gesprek was. Hem hebben ze ook gevraagd.
Nu even op gesprek bij m'n manager.
Laten we het houden op de leidinggevende kwaliteiten van onze managers. Waar ik op gesprek was, werkt een oud-collega die om dezelfde redenen is vertrokken. En hij haalt nu wat mensen naar hem toe.quote:Op maandag 3 september 2007 12:46 schreef Insomaniac het volgende:
Spannende zaken ouisma!
Vanwaar de leegloop?
quote:Op maandag 3 september 2007 12:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Laten we het houden op de leidinggevende kwaliteiten van onze managers. Waar ik op gesprek was, werkt een oud-collega die om dezelfde redenen is vertrokken. En hij haalt nu wat mensen naar hem toe.
En weer een andere collega (mitä_kuuluu, loopt hier ook in dit topic rond) gaat bij Sanne aan de slag.
Zou dat een duidelijk signaal zijn naar het MT?
Vrouwen in pak is ook geil andersquote:Op maandag 3 september 2007 13:18 schreef Insomaniac het volgende:
Mannen in pak, ik hou ervan.
Hear hear.quote:Op maandag 3 september 2007 13:18 schreef Insomaniac het volgende:
Mannen in pak, ik hou ervan.
wheheheheh equote:
maar wel mooiquote:Op maandag 3 september 2007 13:44 schreef GI het volgende:
Iedere slet kan een badpak dragen, vrouwen die een echt pak goed en sexy dragen, die zijn zeldzaam.
ik denk dat swets het niet leuk vind als jij dingen doet.quote:Op maandag 3 september 2007 13:57 schreef E.T. het volgende:
Ok, ik ga vanmiddag maar eens dingen doen, nu Swets zo in verweggistan zit![]()
Ff taart eten en limonade drinken bij de Hema met kids![]()
Vrouwen in een mooi mannenpak...![]()
je houdt je mond hoor!quote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef Jarno het volgende:
Ik verklap het door hoor!
Echt belachelijk dat zij dingen doet gewoonquote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef Jarno het volgende:
Ik verklap het door hoor!
Wanneer iedereen dood is.quote:Op maandag 3 september 2007 15:01 schreef Insomaniac het volgende:
When will the hurting stop?
Voor een project maak ik posters met Corel Paint Shop Pro Photo XI. Ik weet niks van dat programma, dus zit al de hele dag te stunten. Poster is gelukt, proefdrukken gemaakt, ziet er allemaal strak uit, op een ding na. Na veeeeel gepruts dat ene foutje weg weten te poetsen, wil ik opslaan loopt dat kutprogramma vast en ben ik mijn wijzigingen kwijt.quote:Op maandag 3 september 2007 15:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is er mis, Inso, vertel het maar aan ouisma.
Ik voel met je mee, Inso. Het is vreselijk en de wereld is kut.quote:Op maandag 3 september 2007 15:07 schreef Insomaniac het volgende:
Voor een project maak ik posters met Corel Paint Shop Pro Photo XI. Ik weet niks van dat programma, dus zit al de hele dag te stunten. Poster is gelukt, proefdrukken gemaakt, ziet er allemaal strak uit, op een ding na. Na veeeeel gepruts dat ene foutje weg weten te poetsen, wil ik opslaan loopt dat kutprogramma vast en ben ik mijn wijzigingen kwijt..
Mijn werk houdt me opeens iets te veel van straat, was vrijdag pas om 18.30 (!!!!!!!!) klaar. Ik wil goftedomme gewoon de straat op, lekker paraderen en flirten over een boulevard!quote:Op maandag 3 september 2007 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach ja, Insootje, het houdt je van de straat.
Ofzo.
Zolang het maar gewoon in paint kan.quote:Op maandag 3 september 2007 15:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik voel ook een 'Hoi Inso, wil je me pijpen?'-topic aankomen.
Geregeld: [Paint] Hoi Inso,quote:Op maandag 3 september 2007 15:19 schreef Insomaniac het volgende:
Zolang het maar gewoon in paint kan.
Dan moet je maar thuis blijven Swets. Dat krijg je er nou van.quote:Op maandag 3 september 2007 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Er gaat godverdomme niemand in mijn huishouden dingen doen ja.
Als het aan mij lag zat ik hier ook niet, maar soms horen er taken bij je werk waar je niet op zit te wachten... Zoalsquote:Op maandag 3 september 2007 15:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan moet je maar thuis blijven Swets. Dat krijg je er nou van.
...quote:Op maandag 3 september 2007 16:13 schreef Armageddon het volgende:
Hoi!
Ik heb mezelf gisteren met mijn kop tegen de muur geslagen. Ik zei in mezelf "Nog even wat dingen doen"
en heb je nog dingen gedoet ?quote:Op maandag 3 september 2007 16:13 schreef Armageddon het volgende:
Hoi!
Ik heb mezelf gisteren met mijn kop tegen de muur geslagen. Ik zei in mezelf "Nog even wat dingen doen"
Ach, bij mij is het zo'n beetje standaard dat buitenland tripjes op het laatste moment weer worden afgeblazenquote:Op maandag 3 september 2007 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zat ik hier ook niet, maar soms horen er taken bij je werk waar je niet op zit te wachten... Zoalschinezen
bezoeken.
Dan ken je nu de lekkere wijfen weer op visite nodigen !quote:Op maandag 3 september 2007 16:17 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb het hele huis aan kant ouwe.
Good for you!quote:Op maandag 3 september 2007 16:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, bij mij is het zo'n beetje standaard dat buitenland tripjes op het laatste moment weer worden afgeblazen.
Hij mot geen wijfe.quote:Op maandag 3 september 2007 16:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan ken je nu de lekkere wijfen weer op visite nodigen !
Die Erwinnogwat verneukt je hele topic.quote:
Ik zet straks m'n delete-knop in werking.quote:Op maandag 3 september 2007 16:53 schreef Misstique het volgende:
Die Erwinnogwat verneukt je hele topic..
Zoals in dit geval bijvoorbeeld:quote:Op maandag 3 september 2007 19:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Petjes zijn slechts in enkele situaties acceptabel.
quote:Op maandag 3 september 2007 19:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoals in dit geval bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Gruwelijk!![]()
![]()
.
Dat zou al een verbetering zijn tov zijn huidige voorkomen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat soort gasten sloegen we vroeger gratis in elkaar.
Iemand die trots verkondigt z'n vriendin op z'n hondjes te nemen, zich niet realiserend dat die arme meid dat ook alleen maar doet om z'n smoel niet te hoeven zien.quote:
Be my guest. Pas op dat je niet uitglijdt over zn vette haar.quote:Op maandag 3 september 2007 19:44 schreef Armageddon het volgende:
Mag ik slaan? Mag ik slaan?
Nou, gelukkig hebben we dat allemaal niet in Hilversumquote:Op maandag 3 september 2007 19:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Iemand die trots verkondigt z'n vriendin op z'n hondjes te nemen, zich niet realiserend dat die arme meid dat ook alleen maar doet om z'n smoel niet te hoeven zien.
*STOMP*quote:Op maandag 3 september 2007 19:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Be my guest. Pas op dat je niet uitglijdt over zn vette haar.
Als je die kop uitknijpt kun je een jaar lang friturenquote:Op maandag 3 september 2007 19:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Be my guest. Pas op dat je niet uitglijdt over zn vette haar.
quote:Op maandag 3 september 2007 19:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je die kop uitknijpt kun je een jaar lang frituren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |