Nou gewoon. Dingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil godverdomme nog steeds weten wat er nou in die kop omgaat.
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil godverdomme nog steeds weten wat er nou in die kop omgaat.
Maar ja de tijd zal het leren.
Heheheheheheh... Ach ja, komt vast nog wel...!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Me kind wilde niet bewegen gisteren. We kregen nog net geen middelvinger, maar in gedachten zag ik hem/haar hem naar ons opsteken
.
Gaaf he... Dat heeft bij ons bijna een weekend geduurd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:45 schreef k_i_m het volgende:
En daarna heb ik 2 uur lang alleen maar uit kunnen brengen "mên, wat raar"
Goftehr!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
iemand nog dingen gedaan gisteren of vandaag?.
Oeh! Wat voor dingen hebben we het dan over A?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kan ook dingen gaan doen binnenkort. Ik kreeg een mailtje.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heeft R één van haar vele bewonderaars naar jou doorgesluist?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef Armageddon het volgende:
Ah, dát soort dingen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef Armageddon het volgende:
Het ding heeft een model figuur en grote jesters. Zou je daar leuke dingen mee kunnen doen?
Da's een bekende.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik zei vroeger altijd tegen mijn vrienden dat ik "nog dingen moest doen" als ik geen zin had om af te spreken.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik zei vroeger altijd tegen mijn vrienden dat ik "nog dingen moest doen" als ik geen zin had om af te spreken.
Zo doe ik het altijd J.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef Jarno het volgende:
Jezelf ziek melden maar dan via Correct naar huis rijden is zeker not-done he?
O!quote:
K.Stadquote:
Ik werk alleen in Amsterdam J.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:43 schreef Jarno het volgende:
Zit ik hier met allemaal Amsterdammerts ofzo?.
Ja die zal je wel steunen met jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:57 schreef Jarno het volgende:
Ik mis Swets.
Heat!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Rotterdam, ach beetje minderwaardigheidscomplexje daar, maar opzich kan het nog wel gezellig zijn soms...
Aantal leuke crewmeetings in r'dam gehad. Paddy's is echt tofquote:
Lekkere kutnewbie van me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:24 schreef Houzer het volgende:
Rotterdam [14.gif]
Ik woon er helemaaaaaal niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, en Swetsdinges woont in Cappelle a/d IJssel, dus is-ie een nepRotterdammer.
Ik zit nu in dat stomme Scheveningen aan die stomme haven met die stomme zee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:31 schreef Jarno het volgende:
Ik woon er helemaaaaaal niet.. Maar heb er wel 10 jaar gewerkt.
.
Feedbackquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:35 schreef Jarno het volgende:
Soms mis ik Rotterdam echt. De nuchtere mensen, het even tussen de middag naar de Media Markt lopen, Bram Ladage om de hoek, leuke muziekwinkeltjes....
Daar zat ik dan weer niet bij in de buurt, maar straks ben ik er vlakbij!quote:
Dat komt wel weer Aquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:37 schreef Armageddon het volgende:
*gooit mail weg*
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in vrouwen
Ik wil net zeggen, welke zomer. En dan krijg je straks ook nog die herfst en diequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat komt wel weer A. Wacht maar tot het zomer is!
Oh wacht....eeeehmmmm... ECHT zomer dan he?
Dat is correctquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar zat ik dan weer niet bij in de buurt, maar straks ben ik er vlakbij!.
Jawel. Er loopt zelfs een topic over in CUL nu geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:46 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een keer na een vage date ontbeten bij de Bazar ofzo, dat was wel okay. Bestaat dat nog?
Jep. De hele Witte de With is okay.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:46 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een keer na een vage date ontbeten bij de Bazar ofzo, dat was wel okay. Bestaat dat nog?
Dat is echt een hele leuke straat (geworden) idd!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jep. De hele Witte de With is okay.
Zo heette de straat waar die gast woonde. It's all coming back to me now.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jep. De hele Witte de With is okay.
Thanx. Daar wil ik nog wel een keer naartoe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:47 schreef Jarno het volgende:
Wereld eethuis Bazar .
Vrouwlief at er vaak met overwerk geloof ik.
Er zit er nu in dat toeristendorp met al die grachten ook één dacht ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:50 schreef Misstique het volgende:
Thanx. Daar wil ik nog wel een keer naartoe..
Wel eens in Parkzicht (ja, die) gegeten toen het een restaurant was, die zat er vlak bij (zowel kwa afstand als nivo) maar die is alweer weg geloof ik.quote:
Re-opendquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wel eens in Parkzicht (ja, die) gegeten toen het een restaurant was, die zat er vlak bij (zowel kwa afstand als nivo) maar die is alweer weg geloof ik.
Ah kijk. Wat ik zei, ik was er al even weg. Alhoewel het nu meer een veredeld eetcafe is zo te zien (niet dat daar wat mis mee is). Geen valet-parking meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:56 schreef Houzer het volgende:
[..]
Re-opend
http://www.parkzichtrotterdam.nl/php/index.php
Oja, "Mijn Opa" zit ook in de Witte de With, is ook lekker!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:50 schreef Misstique het volgende:
Thanx. Daar wil ik nog wel een keer naartoe..
De buurt gaat achteruitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah kijk. Wat ik zei, ik was er al even weg. Alhoewel het nu meer een veredeld eetcafe is zo te zien (niet dat daar wat mis mee is). Geen valet-parking meer..
.
*noteert.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, "Mijn Opa" zit ook in de Witte de With, is ook lekker!.
Kwam ik daar in mijn Corsa. (Serieus). "Hier knul, de sleutels, en doe je een beetje voorzichtig?".quote:
Nu moet je hem waarschijnlijk zelf parkeren en niemand die je deur open houd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kwam ik daar in mijn Corsa. (Serieus). "Hier knul, de sleutels, en doe je een beetje voorzichtig?"..
Neuh, ik was even weg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:43 schreef Jarno het volgende:
Zit ik hier met allemaal Amsterdammerts ofzo?.
Geen idee wie het is , kwam haar tegen in een ander topiek en ik denk ik post hem ff.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:09 schreef Jarno het volgende:
Maar wie is het? En vanwaar deze traktatie?
Dingen doen?quote:
Tijdens eh ! werk ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, in het plaatselijk winkelcentrum.
Ik vanaf morgen 12:00 tot volgende week zaterdag 07:00 24/7 met een stel collega's en herr direktor opgescheept.quote:
Gezallig!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vanaf morgen 12:00 tot volgende week zaterdag 07:00 24/7 met een stel collega's en herr direktor opgescheept.
Werk... schmerk
Ach A , zo voor tussendoor kan ik het er best mee doen op de vrijdagmiddagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |