Ja, want als er één groep luidruchtig en hysterisch is dan zijn het wel de Marokkaanse meisjes met hoofddoekjes..quote:Op zaterdag 1 september 2007 07:33 schreef Flashwin het volgende:
wel tenenkrommend trouwens, de manier van "interviewen" van die moslimas. Als ik zulke wijven hysterisch door elkaar wil horen schreeuwen neem ik wel het OV in Rotterdam
* helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:00 schreef remlof het volgende:
Teeuwen zegt ware woorden "in een vrije samenleving moet je een schil ontwikkelen om tegen kritiek te kunen" (ofzoiets). Mijn respect voor deze man is wederom toegenomen. En die meiden van Halal.... Tsja, te triest voor woorden. Die snappen de manier waarop onze samenleving werkt nog niet echt, helaas.
Nee, niet om tegen kritiek te kunnen, maar tegen beledigingen. Verwerpelijk standpunt! Iemand opzettelijk beledigen moet kunnen? Daar moet iemand maar een schild tegen opbouwen? Wat is dat voor omgekeerde wereld? Denk na voordat je iets zegt, is mijn standpunt. Er is een verschil tussen kritiek uiten en een persoon bewust beledigen en Hans Teeuwen doet vooral dat laatste en probeert enkel zijn eigen straatje schoon te vegen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:00 schreef remlof het volgende:
Teeuwen zegt ware woorden "in een vrije samenleving moet je een schil ontwikkelen om tegen kritiek te kunen" (ofzoiets).
Dat was toch te flauw voor woorden? Echt, als dat humor is, dan weet ik het ook niet meer. Nee, nog geen glimlachje kon er bij mij vanaf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:34 schreef thaleia het volgende:
Ik moest vooral lachen om "in de mond nemen WHOEHOEHOEHAHAHAHAHA"
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JcCOktdsz-0"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=vQXEIaRWmLI" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:26 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
offtopic: Hoe voeg je zo'n filmpje in? Of kunnen alleen moderators dat
Oud zeikwijf, ga lekker terug naar je linkse vriendjesquote:Op zondag 2 september 2007 00:42 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat was toch te flauw voor woorden? Echt, als dat humor is, dan weet ik het ook niet meer. Nee, nog geen glimlachje kon er bij mij vanaf.
dat jij daar de energie voor hebt, johquote:Op zondag 2 september 2007 00:37 schreef floris.exe het volgende:
Hans Teeuwen is een kneus die alleen maar polariseert. Ook zijn optreden in betreffende fragment is weer beneden alle peil. Het gaat toch werkelijk nergens over? Of mag ik dat niet zeggen? Het is immers onze heilige Teeuwen.
Wat? Mag ik geen kritiek uiten op onze Hansiequote:Op zondag 2 september 2007 01:07 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Oud zeikwijf, ga lekker terug naar je linkse vriendjes
Mijn laatste beetjes energie gebruik ik bij voorkeur voor de goede zaak.quote:Op zondag 2 september 2007 01:10 schreef milagro het volgende:
[..]
dat jij daar de energie voor hebt, joh
Dit vind ik een hoogste beledigend standpunt. Denk toch eens na voordfat je zoiets meent te moeten schrijven! Wat hebben mensen zoals wij je aangedaan dat je ons zo kwetst? Je vorige post in dit draadje is ook al zo kwetsend.quote:Op zondag 2 september 2007 00:42 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat was toch te flauw voor woorden? Echt, als dat humor is, dan weet ik het ook niet meer. Nee, nog geen glimlachje kon er bij mij vanaf.
nou, ga dan nog ff door, dan zijn we weer van je af voor een poos, meneer zuurtjequote:Op zondag 2 september 2007 01:13 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Mijn laatste beetjes energie gebruik ik bij voorkeur voor de goede zaak.
Meneer zuurtje? Ik verbaas mij erover dat zoveel mensen het kennelijk zo normaal vinden dat je andere mensen voor geitenneukers uitmaakt en wat al niet meerquote:Op zondag 2 september 2007 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ga dan nog ff door, dan zijn we weer van je af voor een poos, meneer zuurtje
Ja, drie jaar geleden ofzo was ie hip en nieuw. Toen vond ik hem ook al zielig, maar hij was tenminste hip en nieuw. Inmiddels is het een uitgekauwd verhaal. Graag weer kwaliteit terug: een nieuwe Toon Hermans bijvoorbeeld.quote:
Ik vond hem in 1996 al erg kwetsend. Maar gelukkkig heeft het publiek zich inmiddels tot nieuwe sterren als Claudia de Breij gewend. Het schijnt dat zij laatst nog een hele Gereformeerde gemeente op stelten heeft weten te zetten!quote:Op zondag 2 september 2007 01:18 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ja, drie jaar geleden ofzo was ie hip en nieuw. Toen vond ik hem ook al zielig, maar hij was tenminste hip en nieuw. Inmiddels is het een uitgekauwd verhaal. Graag weer kwaliteit terug: een nieuwe Toon Hermans bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |