Weet ik niet. Zoek eens voor me opquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:02 schreef Frollo het volgende:
Want hier waren nog geen topics over?
Nou.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:11 schreef Listo het volgende:
Moet wel gezegd worden, leuk van ze dat ze een pijp voor 'm hadden gekocht.
'de enige pijp die wij kennen'quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:11 schreef Listo het volgende:
nou, hoe komen ze erop!!!!!!!! hi-la-rischquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:11 schreef Listo het volgende:
Dat was toch met nog meer cabbaretiers?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:17 schreef SunChaser het volgende:
Erg goed. En Teeuwen trad idd met succes op in Schotland
Ja, maar hij stal de show http://entertainment.time(...)h/article2315134.ecequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was toch met nog meer cabbaretiers?
Of ben ik nu in de war?
Ik zag de link pas toen ik mijn post al had gedaan, gelukkig treedt hij weer op, en er komt een nieuwe show, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, maar hij stal de show http://entertainment.time(...)h/article2315134.ece
Dit filmpje is leuk genoeg voor een eigen topicquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:14 schreef Dylanesque het volgende:
Meiden van Halal
Bimbo's en Burka's nu op Ned-3
Zouden daar opnames van bestaan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:18 schreef SunChaser het volgende:
http://entertainment.time(...)h/article2315134.ece
Dat spreek ik niet tegenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit filmpje is leuk genoeg voor een eigen topic
Vertel vertel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:37 schreef D3nn15 het volgende:
En belangrijker nog er komt dus een nieuwe cabaret show?![]()
Hmm, net even gezocht, niks gevonden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zouden daar opnames van bestaan?
Trouwens het meisje van halal geeft de heer Teeuwen wel netjes een hand na afloop. Zou Teeuwen dit moedwillig doen, het blijft in elk geval vriendelijk van deze dame.quote:Freud
Volgens de Weense neuroloog en psychiater Freud was het geloof in God in eerste instantie een normaal verschijnsel in de menselijke ontwikkeling. Maar het moest wel overwonnen worden, omdat God een infantiele illusie is. Net als Feuerbach dacht Freud dat de mens zijn onvervulde wensen projecteert. God als vaderfiguur ontspruit uit een kinderlijk verlangen naar warmte en bescherming. Pas als iemand erkent dat God een wensdroom is, kan hij volwassen worden. Blijft hij hangen in die kinderlijke neigingen, dan leidt dat tot psychische schade, zo dacht Freud.
ze zouden eens kunnen luisteren en niet ervan uitgaan dat hun mening een feit is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:15 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Wat een uit de context gehaalde reacties hier..., ja Teeuwen is een verbaal kanon, maar het verliep verder toch keurig? die meiden waren er ook niet op uit om Teeuwen onderuit te halen of om iets te winnen....was best een gezellig gesprek. Heisa om niks IMO
Dan moet je het filmpje denk ik nog een keer kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:15 schreef DaBuzzzzz het volgende:
die meiden waren er ook niet op uit om Teeuwen onderuit te halen of om iets te winnen....
offtopic: Hoe voeg je zo'n filmpje in? Of kunnen alleen moderators datquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:20 schreef Dagonet het volgende:
Dat kijkt wat makkelijker.
Wat zijn ze slechte interviewers trouwens.
Alleen FA's zelfs. Zie ook [FO][FEA] video tags (voor bijv youtube).quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:26 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
offtopic: Hoe voeg je zo'n filmpje in? Of kunnen alleen moderators dat
haha, PWND.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:19 schreef Dagonet het volgende:
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JcCOktdsz-0"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JcCOktdsz-0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
'quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:41 schreef Jajong het volgende:
Lelijk zeg dat ik dat niet kan, racisme.
Wat heb je geschreven?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:55 schreef Steeven het volgende:
Ik heb zojuist een behoorlijke doch beschaafde klacht ingediend bij de NPS over deze dames, het interesseert me niks of er wat mee gedaan wordt, het moest er even uit.
In een notendop ging het over waarom ze die dames nog op de televisie laten zien, dat het een schandalig slecht interview was van hun kant af, dat ze eerst nog wel een cursus basisjournalistiek mogen volgen eer ze weer iemand pogen te interviewen, waarom onze belastingcenten aan zulks gespendeerd moet worden en meer dingen in deze lijn.quote:
Ja, het is veel bombarie en luid praten plus iemand niet uit laten spreken, maar zo discussiëren voornamelijk mensen die enkel hun gelijk willen halen zonder ergens inhoudelijk op in te gaan. Die denken dat de persoon die het hardst schreeuwt, wint. Tenenkrommend. Wel prettig om te zien dat die idioten overal afgebrand worden, ik hoop dat ze het lezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:11 schreef Dagonet het volgende:
Ze zijn inderdaad erg slecht en heel erg onder de indruk van hun eigen kunnen. Marc Marie Huybregts was nog beter.
"Een belediging is voor sommige mensen een waarheid die ze niet willen horen"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:09 schreef dmace het volgende:
Normaal vind ik Teeuwen niet leuk. Altijd maar bleren enzo. Niet mijn cabaret.
Maar in dit filmpje laat hij wel zien hoe het moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |