Ik weet niet wat jij tot een gemiddeld volger van Juve rekent, maar als ik mezelf als gemiddeld volger van Ajax bombardeer: ik heb geen flauw idee wie er bij Juve in de spits loopt momenteel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja, maar denk jij dat een gemiddeld volger van Juve veel weet van KJH?
Trezequet en Del Piero!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij tot een gemiddeld volger van Juve rekent, maar als ik mezelf als gemiddeld volger van Ajax bombardeer: ik heb geen flauw idee wie er bij Juve in de spits loopt momenteel.
Kom op manquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij tot een gemiddeld volger van Juve rekent, maar als ik mezelf als gemiddeld volger van Ajax bombardeer: ik heb geen flauw idee wie er bij Juve in de spits loopt momenteel.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik volg het buitenlandse voetbal amper.quote:
geen idee, maar oostblok dus zal wel...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Als Ajax de ruimte krijgt om te voetballen zie ik het wel goed komen, of is Dinamo ook een verdedigende ploeg die loert op de counter?
quote:Ajax-fans kunnen voortaan trouwen in Amsterdam ArenA
Uitgegeven: 31 augustus 2007 13:44
AMSTERDAM - Ajax-fans kunnen voortaan niet alleen voetbal kijken in de Amsterdam ArenA, maar er ook trouwen. Voorzitter Elvira Sweet van het stadsdeel Amsterdam-Zuidoost, waar de ArenA ligt, sluit er volgende week vrijdag het eerste huwelijk.
In Zuidoost konden koppels elkaar tot voor kort alleen het jawoord geven in het stadsdeelkantoor. Het stadsdeel heeft de regels echter veranderd, waardoor in het huwelijksbootje stappen ook op andere plekken mogelijk is.
"We zijn blij dat we nu fans de gelegenheid kunnen bieden op hun lievelingsplek te trouwen", zegt Henk Markerink, directeur van de Amsterdam ArenA. "Met de vele evenementen in ons stadion zal het echter niet altijd mogelijk zijn op of rond het veld te trouwen."
www.nu.nl
quote:Luque start in basis
Normaal gesproken laat trainer Henk ten Cate iedereen in het duister als het om de te verdelen plaatsen in de basiself van Ajax gaat, maar vanmiddag tijdens het perspraatje durfde de coach al wel een tipje van de sluier op te lichten: Albert Luque zal tegen FC Groningen vanaf minuut één beginnen.
De Spanjaard heeft de afgelopen twee jaar amper gespeeld bij zijn oude werkgever Newcastle United, maar dat hoeft blijkbaar geen belemmering te zijn. De aanvaller is fit genoeg om in de thuiswedstrijd tegen de noorderlingen in de basis te starten.
De kans is dus groot dat Ajax met een zeer aanvallend team om de mat verschijnt. Naast Luque is het namelijk waarschijnlijk dat ook Kennedy Bakircioglu, Klaas-Jan Huntelaar én Luis Suarez hun opwachting maken.
Alsof je in de ArenA wilt trouwen... Echte Ajax-fans zullen dan nog eerder een foto van de Meer op de grond leggen, en daarop trouwen!quote:
Ja, echt hè? En dat die directeur van de ArenA nog durft te zeggen dat ze blij zijn dat ze fans nu op 'hun favoriete plek' kunnen laten trouwen. Er is op de wereld geen Ajax-supporter te vinden van wie de ArenA de favoriete plek is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Alsof je in de ArenA wilt trouwen... Echte Ajax-fans zullen dan nog eerder een foto van de Meer op de grond leggen, en daarop trouwen!
wat een sprookjeshuwelijk dan zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoorde dat Colin zelfs bij huwelijken op het veld zal staan![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoorde dat Colin zelfs bij huwelijken op het veld zal staan liggen![]()
Spelen we nu eerst thuis dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Voor de mensen die naar Zagreb willen. Germanwings vliegt vanaf Koln naar Zagreb.
4 oktober heen, 5 oktober terug voor ¤153.
ja tochquote:
quote:Luque debuteert met basisplek
In de aanloop naar het competitieduel met FC Groningen van zondag gaf Ajax-trainer Henk ten Cate al één basisspeler prijs: aanwinst Alberto Luque.
Het zal voor de aanvaller een rare gewaarwording zijn weer vanaf de aftrap te mogen aantreden. De afgelopen twee seizoenen kwam Luque namens Newcastle United tot een schamele twintig duels. Desondanks twijfelt Ten Cate niet aan de fitheid van zijn Spaanse nieuweling.
Verwacht wordt dat Ajax tegen Groningen opnieuw in een hyperaanvallende opstelling aantreedt, waarin naast Luque ook Kennedy Bakircioglü, Luis Suárez en Klaas-Jan Huntelaar de ruimte krijgen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:12 schreef Cheiron het volgende:
Ik hoorde dat Colin zelfs bij huwelijken op het veld zal staan liggen bukken
ik denk dat Henk zo gaat spelen :quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:05 schreef Longmen het volgende:
Voor wat het waard is, het is van ELFvoetbal...
[..]
Voetbalzone.quote:Ten Cate: 'We moeten ons kunnen plaatsen'
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 31 augustus om 15:17
In Amsterdam is overwegend positief gereageerd op het nieuws dat Ajax het in de eerste ronde van de UEFA Cup op zal moeten nemen tegen Dinamo Zagreb. Coach Henk ten Cate vindt de Kroaten niet de meest gunstige tegenstander, maar is desondanks niet ontevreden.
Nadat er een voorloting werd verricht, bleven er voor de Amsterdammers nog vijf mogelijk tegenstander over. Hammarby uit Zweden, Lokomotiv Sofia uit Bulgarije, het Griekse Larissa, Mlada Boleslav uit Tsjechië en Dinamo.
“Ik denk dat Dinamo Zagreb wel de beste ploeg is van die vijf,” reageert de trainer op de website van de club. “Het Kroatische voetbal is van een redelijk hoog niveau: technisch verzorgd en soms ook hard.”
Wat de Ajacieden precies te wachten staat, kon ook de coach nog niet vertellen. “Ik kan nog niet al te diep ingaan op de specifieke kwaliteiten van het elftal van Zagreb. Daarvoor moeten we eerst een paar video’s bekijken en wedstrijden bezoeken. Maar mijn gevoel zegt dat we ons moeten kunnen plaatsen.”
Betekent dus dat Modric nooit is bekeken. Slecht hoor.quote:“Ik kan nog niet al te diep ingaan op de specifieke kwaliteiten van het elftal van Zagreb. Daarvoor moeten we eerst een paar video’s bekijken en wedstrijden bezoeken. Maar mijn gevoel zegt dat we ons moeten kunnen plaatsen.”
pure onderschattingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:29 schreef kevin6188 het volgende:
Het gevoel van Henk zei ook dat we kampioen gingen worden en CL gingen spelen.
Je hebt ook helemaal gelijk maar het heeft geen zin, het negativisme viert hier hoogtij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
kans·loos
bijvoeglijk naamwoord; afleiding(en): kansloosheid
geen kans hebbend
Naar mijn mening heeft Ajax ALLE kansen gehad om BEIDE wedstrijden in hun voordeel te beslissen, maar hebben ze het zelf laten liggen. Kansloos is 2* met 4-0 verliezen en zelf niks creeeren. En je kunt best zeggen dat het team zonder bezieling heeft gespeeld, maar kansloos? Nonsens!
Daar kan ik dus echt boos over worden, Modric is een groot talent die je met de bakken geld die je krijgt van Sneijder en Babel kan 'lokken' naar Amsterdamquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:32 schreef Chivu het volgende:
[..]
Betekent dus dat Modric nooit is bekeken. Slecht hoor.
Modric wil naar de Premier League, en heeft zelfs Bayern Munchen afgewimpeld. Totaal onhaalbaar voor Ajax.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef andre347 het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt boos over worden, Modric is een groot talent die je met de bakken geld die je krijgt van Sneijder en Babel kan 'lokken' naar Amsterdam
en als zo'n talentje mislukt heb je al t geld in een putje gegooidquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef andre347 het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt boos over worden, Modric is een groot talent die je met de bakken geld die je krijgt van Sneijder en Babel kan 'lokken' naar Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |