abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52842176
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:38 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja, maar denk jij dat een gemiddeld volger van Juve veel weet van KJH?
Ik weet niet wat jij tot een gemiddeld volger van Juve rekent, maar als ik mezelf als gemiddeld volger van Ajax bombardeer: ik heb geen flauw idee wie er bij Juve in de spits loopt momenteel.
pi_52842193
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:43 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij tot een gemiddeld volger van Juve rekent, maar als ik mezelf als gemiddeld volger van Ajax bombardeer: ik heb geen flauw idee wie er bij Juve in de spits loopt momenteel.
Trezequet en Del Piero!
pi_52842206
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:44 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Trezequet en Del Piero!
En iaquinta
pi_52842232
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

En iaquinta
Zomaar vergeten
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:45:55 #205
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_52842234
quote:

[..]

Kom op man
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_52842252
quote:

[..]

Ik bedoel maar.
Maar we gaan het zien, met Davids misschien in de 2e wedstrijd erbij halen we misschien de groepsfase.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52842304
Als Ajax de ruimte krijgt om te voetballen zie ik het wel goed komen, of is Dinamo ook een verdedigende ploeg die loert op de counter?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52842335
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:45 schreef stefmans het volgende:

[..]

Kom op man
Ik volg het buitenlandse voetbal amper. . En dat geldt voor de supporters in de grote landen net zo. Die focussen op hun eigen competitie en kennen daardoor weinig van de rest van Europa.
pi_52842373
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Als Ajax de ruimte krijgt om te voetballen zie ik het wel goed komen, of is Dinamo ook een verdedigende ploeg die loert op de counter?
geen idee, maar oostblok dus zal wel...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:50:00 #210
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52842384
Wow wel netjes dat het gratis is die eerste match, toch maar ff stadion in dan denk ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52842576
Zo, bestellen maar, bestuur!

Audi's nieuwe A4
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:04:53 #212
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52842820
Misschien moet Ajax tegen dat soort ploegen ook maar eens op de counter gaan spelen , met snelle spelers voorin zoals Rommedahl en Mitea (1 helft houdt hij wel vol voordat íe weer uit elkaar valt )

Fight fire with fire zullen we maar zeggen
Ik ben inmiddels overleden
pi_52842821
Nog zoiets vreugdevols:
quote:
Ajax-fans kunnen voortaan trouwen in Amsterdam ArenA
Uitgegeven: 31 augustus 2007 13:44

AMSTERDAM - Ajax-fans kunnen voortaan niet alleen voetbal kijken in de Amsterdam ArenA, maar er ook trouwen. Voorzitter Elvira Sweet van het stadsdeel Amsterdam-Zuidoost, waar de ArenA ligt, sluit er volgende week vrijdag het eerste huwelijk.

In Zuidoost konden koppels elkaar tot voor kort alleen het jawoord geven in het stadsdeelkantoor. Het stadsdeel heeft de regels echter veranderd, waardoor in het huwelijksbootje stappen ook op andere plekken mogelijk is.

"We zijn blij dat we nu fans de gelegenheid kunnen bieden op hun lievelingsplek te trouwen", zegt Henk Markerink, directeur van de Amsterdam ArenA. "Met de vele evenementen in ons stadion zal het echter niet altijd mogelijk zijn op of rond het veld te trouwen."

www.nu.nl
pi_52842834
Voor wat het waard is, het is van ELFvoetbal...
quote:
Luque start in basis

Normaal gesproken laat trainer Henk ten Cate iedereen in het duister als het om de te verdelen plaatsen in de basiself van Ajax gaat, maar vanmiddag tijdens het perspraatje durfde de coach al wel een tipje van de sluier op te lichten: Albert Luque zal tegen FC Groningen vanaf minuut één beginnen.

De Spanjaard heeft de afgelopen twee jaar amper gespeeld bij zijn oude werkgever Newcastle United, maar dat hoeft blijkbaar geen belemmering te zijn. De aanvaller is fit genoeg om in de thuiswedstrijd tegen de noorderlingen in de basis te starten.

De kans is dus groot dat Ajax met een zeer aanvallend team om de mat verschijnt. Naast Luque is het namelijk waarschijnlijk dat ook Kennedy Bakircioglu, Klaas-Jan Huntelaar én Luis Suarez hun opwachting maken.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:06:51 #215
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52842863
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:04 schreef rompompom het volgende:
Nog zoiets vreugdevols:
[..]
Alsof je in de ArenA wilt trouwen... Echte Ajax-fans zullen dan nog eerder een foto van de Meer op de grond leggen, en daarop trouwen!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_52842924
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:06 schreef Luco het volgende:

[..]

Alsof je in de ArenA wilt trouwen... Echte Ajax-fans zullen dan nog eerder een foto van de Meer op de grond leggen, en daarop trouwen!
Ja, echt hè? En dat die directeur van de ArenA nog durft te zeggen dat ze blij zijn dat ze fans nu op 'hun favoriete plek' kunnen laten trouwen. Er is op de wereld geen Ajax-supporter te vinden van wie de ArenA de favoriete plek is. !
pi_52842958
Ik hoorde dat Colin zelfs bij huwelijken op het veld zal staan
pi_52842977
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoorde dat Colin zelfs bij huwelijken op het veld zal staan
wat een sprookjeshuwelijk dan zeg
pi_52842999
Mja, gratis ga ik ook wel
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:12:41 #220
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_52843033
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoorde dat Colin zelfs bij huwelijken op het veld zal staan liggen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52843043
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

wat een sprookjeshuwelijk dan zeg
Ik denk dat ie zelfs de bruid nog uit zijn rug laat weglopen
pi_52843073
Dat gaan dan letterlijk tweederangs huwelijken worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_52843172
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Voor de mensen die naar Zagreb willen. Germanwings vliegt vanaf Koln naar Zagreb.

4 oktober heen, 5 oktober terug voor ¤153.
Spelen we nu eerst thuis dan?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52843192
En dan 410 er ook bij: Hoempa hoempa hoempa!!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:18:36 #225
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52843212
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:11 schreef devv05 het volgende:
Mja, gratis ga ik ook wel
ja toch word een mooi middagje stad denk ik zo maar
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52843247
quote:
Luque debuteert met basisplek

In de aanloop naar het competitieduel met FC Groningen van zondag gaf Ajax-trainer Henk ten Cate al één basisspeler prijs: aanwinst Alberto Luque.

Het zal voor de aanvaller een rare gewaarwording zijn weer vanaf de aftrap te mogen aantreden. De afgelopen twee seizoenen kwam Luque namens Newcastle United tot een schamele twintig duels. Desondanks twijfelt Ten Cate niet aan de fitheid van zijn Spaanse nieuweling.

Verwacht wordt dat Ajax tegen Groningen opnieuw in een hyperaanvallende opstelling aantreedt, waarin naast Luque ook Kennedy Bakircioglü, Luis Suárez en Klaas-Jan Huntelaar de ruimte krijgen.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:21:03 #227
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_52843275
Gaat Suarez dan ook verdedigende taken uitvoeren? Anders wordt het wel zwaar op het middenveld
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52843280
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:19 schreef andre347 het volgende:

[..]
spuit 11,5
pi_52843281
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:12 schreef Cheiron het volgende:

Ik hoorde dat Colin zelfs bij huwelijken op het veld zal staan liggen bukken
pi_52843360
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:21 schreef sjimz het volgende:

[..]

spuit 11,5
pi_52843386
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:05 schreef Longmen het volgende:
Voor wat het waard is, het is van ELFvoetbal...
[..]
ik denk dat Henk zo gaat spelen :
------------Stekelenburg-------------
Colin-----Stam-----Vermaelen-----Emanuelson
-----------------Heitinga---------------
--------Gabri---------------------------
Kennedy-------Suarez-------Luque
-----------------Huntelaar-------------

maar ik hoop zo:
------------Stekelenburg-------------
vd Wiel-----Stam-----Vermaelen-----Verthongen
-----------Maduro----Heitinga---------
Kennedy-------------------------Luque
------------------Suarez--------------
-----------------Huntelaar-------------

geen risico met Gabri maar als er geen risico is dan Gabri ipv Maduro.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:28:50 #232
52871 Blight
Supersized.
pi_52843517
Daar is 'ie dan toch!
quote:
Ten Cate: 'We moeten ons kunnen plaatsen'
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 31 augustus om 15:17

In Amsterdam is overwegend positief gereageerd op het nieuws dat Ajax het in de eerste ronde van de UEFA Cup op zal moeten nemen tegen Dinamo Zagreb. Coach Henk ten Cate vindt de Kroaten niet de meest gunstige tegenstander, maar is desondanks niet ontevreden.

Nadat er een voorloting werd verricht, bleven er voor de Amsterdammers nog vijf mogelijk tegenstander over. Hammarby uit Zweden, Lokomotiv Sofia uit Bulgarije, het Griekse Larissa, Mlada Boleslav uit Tsjechië en Dinamo.

“Ik denk dat Dinamo Zagreb wel de beste ploeg is van die vijf,” reageert de trainer op de website van de club. “Het Kroatische voetbal is van een redelijk hoog niveau: technisch verzorgd en soms ook hard.”

Wat de Ajacieden precies te wachten staat, kon ook de coach nog niet vertellen. “Ik kan nog niet al te diep ingaan op de specifieke kwaliteiten van het elftal van Zagreb. Daarvoor moeten we eerst een paar video’s bekijken en wedstrijden bezoeken. Maar mijn gevoel zegt dat we ons moeten kunnen plaatsen.”
Voetbalzone.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52843544
Het gevoel van Henk zei ook dat we kampioen gingen worden en CL gingen spelen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52843603
quote:
“Ik kan nog niet al te diep ingaan op de specifieke kwaliteiten van het elftal van Zagreb. Daarvoor moeten we eerst een paar video’s bekijken en wedstrijden bezoeken. Maar mijn gevoel zegt dat we ons moeten kunnen plaatsen.”
Betekent dus dat Modric nooit is bekeken. Slecht hoor.
pi_52843612
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:29 schreef kevin6188 het volgende:
Het gevoel van Henk zei ook dat we kampioen gingen worden en CL gingen spelen.
pure onderschatting
pi_52843709
Als Henk z'n gevoel zegt dat we moeten kunnen plaatsen, gáát 't juist fout
Haleloeja
pi_52843715
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Cheiron het volgende:

[..]

kans·loos
bijvoeglijk naamwoord; afleiding(en): kansloosheid

geen kans hebbend

Naar mijn mening heeft Ajax ALLE kansen gehad om BEIDE wedstrijden in hun voordeel te beslissen, maar hebben ze het zelf laten liggen. Kansloos is 2* met 4-0 verliezen en zelf niks creeeren. En je kunt best zeggen dat het team zonder bezieling heeft gespeeld, maar kansloos? Nonsens!
Je hebt ook helemaal gelijk maar het heeft geen zin, het negativisme viert hier hoogtij.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52843743
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:32 schreef Chivu het volgende:

[..]

Betekent dus dat Modric nooit is bekeken. Slecht hoor.
Daar kan ik dus echt boos over worden, Modric is een groot talent die je met de bakken geld die je krijgt van Sneijder en Babel kan 'lokken' naar Amsterdam
pi_52843852
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef andre347 het volgende:

[..]

Daar kan ik dus echt boos over worden, Modric is een groot talent die je met de bakken geld die je krijgt van Sneijder en Babel kan 'lokken' naar Amsterdam
Modric wil naar de Premier League, en heeft zelfs Bayern Munchen afgewimpeld. Totaal onhaalbaar voor Ajax.
pi_52843853
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef andre347 het volgende:

[..]

en als zo'n talentje mislukt heb je al t geld in een putje gegooid
dat is pas een geniaal beleid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')