Onderschatting, de eerste de beste speler die ook maar iets laatdunkends zegt over welke ploeg dan ook, al is het 3de divisie, mag meteen oprotten ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dinamo Zagreb dus. Ben afgelopen maand in een (leeg) Maksimir Stadion in Zagreb geweest, maar het lijkt me geen pretje om daar als tegenstander te moeten spelen. Als Ajax weer aan onderschatting doet, vliegen ze er meteen uit.
Standaard uitspraak. Hou dan gewoon je teringsmoel dichtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Blight het volgende:
Ten Cate: 'Loting met mogelijkheden'
Hm?
IK Start en Zulte Waregemquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onderschatting, de eerste de beste speler die ook maar iets laatdunkends zegt over welke ploeg dan ook, al is het 3de divisie, mag meteen oprotten ook.
65 miljoen MEER budget dan Slavia en 2 keer eigenlijk kansloos verliezen... waar denk je dan nog WEL van te kunnen winnen??
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Blight het volgende:
Hm?
wow, in 2 wedstrijden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Standaard uitspraak. Hou dan gewoon je teringsmoel dicht.
Zagreb gaan we niet redden denk ik. Modric killt ons. Als ze slim zijn stellen ze 'm op links op. 3 hattricks gok ik.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onderschatting, de eerste de beste speler die ook maar iets laatdunkends zegt over welke ploeg dan ook, al is het 3de divisie, mag meteen oprotten ook.
65 miljoen MEER budget dan Slavia en 2 keer eigenlijk kansloos verliezen... waar denk je dan nog WEL van te kunnen winnen??
Hou toch op met je kansloos verliezen gek. Ajax heeft genoeg 100% kansen gehad om te winne in beide wedstrijden. Negatief ok, maar niet lopen liegenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsjah, ik was altijd iemand die zei: Nederlands voetbal interesseert me niet, als psv en ajax er maar zo snel mogelijk uitvliegen... Vind ik nog steeds overigens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Voormalig Oostblok vliegt ons links en rechts voorbij.
NEE!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hou toch op met je kansloos verliezen gek. Ajax heeft genoeg 100% kansen gehad om te winne in beide wedstrijden. Negatief ok, maar niet lopen liegen
Ik denk niet dat zij nou zo staan te springen en te juichen hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:43 schreef Roflbroek het volgende:
Dinamo Zagreb eat your hart out!!!!
Dat denk ik wel, het is één van de minst zware ploegen die ze konden treffen....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij nou zo staan te springen en te juichen hoor.
Als je tenminste nog een keer had gewonnen, zelfs dat niet!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NEE!
je verliest gewoon kansloos omdat je in 2 fucking wedstrijden maar liefst 1 HELE goal maakt!! Nee, dat is knap zeker???
Dat ze doelkansen gehad hebben zegt niet, ze scoren niet, dus ben je kansloos hoor!
Jongens, jongens! Jullie begrijpen dat ik dit verzin hè?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Blight het volgende:
Hm?
Hij had het zo kunnen zeggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Jongens, jongens! Jullie begrijpen dat ik dit verzin hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |