quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:27 schreef Phedo het volgende:
Gevolg is een dikke bult en een blauwe plek. Ik heb nu last van duizelingen en voel me absoluut niet meer lekker en veilig op mijn werk.
Blijf iig de komende week lekker thuis, zie er zo echt niet uit met die bult en blauwe plek.
Ik dacht echt serieus dat je een vrouw was. Zo klink je iig wel.quote:Geslacht: Man
My thoughts exactly! Jezus man, stel je niet aan. Goed, hij had dat niet moeten doen, maar om nou meteen een hele week thuis te gaan blijven omdat je een bult op je hoofd hebt, lijkt me zeer overdreven. En om hem nou meteen aan te klagen, ook overdreven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:30 schreef GateWayX het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht echt serieus dat je een vrouw was. Zo klink je iig wel.
O.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
My thoughts exactly! Jezus man, stel je niet aan. Goed, hij had dat niet moeten doen, maar om nou meteen een hele week thuis te gaan blijven omdat je een bult op je hoofd hebt, lijkt me zeer overdreven. En om hem nou meteen aan te klagen, ook overdreven.
Kan me best voorstellen dat je collega het op een dag zat is dat jij altijd zo stinkt.![]()
ok, foutje dus, tis weer 1 of ander verzonnen verhaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:36 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind 'm best grappig... kickje ONZ
Was niet de bedoeling dat ik 't met een kloon ging postenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:38 schreef lotje11 het volgende:
kutklonen ook!
quote:
Godver, nee!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:43 schreef hamkaastosti het volgende:
HEJ JONGENS DIT IS EEN LEMMING
tyfus he, ben ik er zoeven ingetraptquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:43 schreef hamkaastosti het volgende:
HEJ JONGENS DIT IS EEN LEMMING
Nitwitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
tyfus he, ben ik er zoeven ingetrapt
JA ECHTquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
tyfus he, ben ik er zoeven ingetrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |