Ok overdrijven is ook een vak waar ik goed in benquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien moet je eens beginnen met een betere kwaliteit brood? En de verhouding brood-beleg klopt ook niet helemaal bij jou geloof ik
Weltrustenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:56 schreef StefanieV het volgende:
Dan ga ik maar mijn bed inSlaapwel iedereen die het nog leest
jullie gaan nog wat beleven met die katjesquote:Op zaterdag 1 september 2007 09:34 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
renske ben je echt weer terug in dit topic?
vanmorgen toen wij wakker werden lagen Tom en Sam samen in het mandje
en toen we de kraan aan zetten om water te pakken voor de koffie vloog Tom op de kraan af
en dan weer on topic
ik woog vanmorgen 74, normaal in het weekend weeg ik tussen de 72,5 en 73,5 dus ben denk ik ongeveer een kilo aangekomen in de vakantie
waarschijnlijkspieren erbij gekregen en die wegen meer dan vetquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:35 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen!
Ik snap niet waarom ik de afgelopen 2 weken niks ben afgevallen!!! En dat terwijl ik zoveel heb gesport en zo gezond ben gaan eten. Zit nog steeds op die 92 kilo. Ik wil verdorie zo graag van die 9 af... ik wil een 8 zien
Hmm.. grappig dat je het zegt, want mijn buik is wel platter en mijn benen zijn wat dunner geworden, dan zie ik heel duidelijk, en vooral in mijn kleding!!! Maar ik begin ook wat spieren te zien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat komt door het sporten.Heb je al eens gebruik gemaakt van het meetlint? Is vaak dé oplossing, omdat je misschien geen gewicht, maar wel centimeters kwijt raakt.
Ik hoop het. Ben wel een beetje geobsedeert door die 8. Ik wil die 8 terug die ik jaren lang hadquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarschijnlijkspieren erbij gekregen en die wegen meer dan vet
dus gewoon door blijven gaan en dan komt die 8 vanzelf
dat heb ik op het moment met 6 maar lijkt wel hoe harder ik sport en hoe gezonder ik eet hoe minder snel het gaatquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben wel een beetje geobsedeert door die 8. Ik wil die 8 terug die ik jaren lang had.
Oh ik wil zo graag die 8. En dan wel een 85 of natuurlijk het allerliefst een 80... maar dat is nog zo ver!!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat heb ik op het moment met 6 maar lijkt wel hoe harder ik sport en hoe gezonder ik eet hoe minder snel het gaat
alleen verschil met mij dat ik niet kan herinneren wanneer ik voor het laatst een gewicht had dat begon met een 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |