abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52845325
100 ...
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

Misschien moet je eens beginnen met een betere kwaliteit brood? En de verhouding brood-beleg klopt ook niet helemaal bij jou geloof ik
Ok overdrijven is ook een vak waar ik goed in ben ... maar aan het brood zal het niet liggen: dat is gewoon Albert Heijn brood (Zaanse snijder volkoren ) met margarine ...

Vandaag was het bevroren brood op, dus gewoon brood met kaas meegenomen. Ging al wat beter, omdat ik er meteen ook 2 zakjes omheen had gedaan. Wat natuurlijk niet hield was dat ik in de kleine pauze (11 uur) zo'n schreeuwende honger had dat ik het zakje al opgescheurd had, en het tweede broodje in de pauze (half 1) dus niet helemaal goed meer was ... maar het ging al beter

Ik wil foto's van kittens (en lekker dat je mooi weer gehad hebt, Miss S, ik ben daarnet nog natgeregend)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52848760
De fotos

Sam gaat op onderzoek uit

Tom blijft vooral in de krabpaal liggen

Sam heeft wel zin in water uit de kraan

En toen hebben we Tom er ook maar bij gezet

Tom is nog heel onwennig en bang maar hoop dat dat snel overgaat
pi_52850721
aaahw lieve katjes
pi_52850964
En Tom wil eindelijk ook geaait worden en spelen
pi_52851954
Wat een schatjes!!
pi_52852879
schatjes zijn het zeker
ze rennen nu alleen al door de kamer achter elkaar aan dus ik ben benieuwd hoe het gaat worden
pi_52855644
Niemand meer online? Ik verveel me momenteel, heb zo juist al chocoladepudding gemaakt, wat ik absoluut niet mocht!

Maar ben momenteel in een dipje aan het glijden door vanalles en ik raak er niet echt uit
pi_52855915
Dan ga ik maar mijn bed in Slaapwel iedereen die het nog leest
pi_52855955
Aaaaaaah wat lief

... enne voor Stefani ... hou vol meid, die pudding, dat is nu te laat, maar het hoeft niet erger te worden. Knabbel een komkommer weg ofzo (helpt echt bij mij tenminste)

Heb daarnet heerlijk getraind, superfanatiek (en natuurlijk weer helemaal blauw geschopt, iedereen moet weer leren mikken) ... en daarna chips gegeten daar gaat het effect van een training hard je best doen ... en het was nog best veel ook, ik had honger. Maargoed, dat zien we morgen wel
pi_52855988
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:56 schreef StefanieV het volgende:
Dan ga ik maar mijn bed in Slaapwel iedereen die het nog leest
Weltrusten ik duik mn bed ook maar in zo
pi_52856088
Ik lust geen komkommer

Maar ik ga toch maar slapen, morgen volleybal dus die chocoladepudding werk k er wel af.. Ik had er alleen al 2 weken zin in..

Tot morgen ofzo
  zaterdag 1 september 2007 @ 01:55:46 #37
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_52860227
Ik heb net een kipburger gehad mijn god, wat zijn die dingen vies zeg ik neem er nooit meer een
Bernie en ik zijn tof.
pi_52862022
Goedemorgen!

* veiligheidsspeldje heeft gister ook kipburger gehad, idee van vriendje, slecht idee...
Miss_s: lieve katjes zeg
En viking ik was een weekend later dus we konden niet zwaaien

Straks maar eens lekker een evy lesje hardlopen, nu moet het weer eens goedgaan vind ik!
Het mooi kotsende meisje.
  zaterdag 1 september 2007 @ 09:22:03 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52862341
Die katjes .
Leuke kleuren .

Ik ben gisteravond uit eten geweest (naar van der Valk) en naar de film . Maar vanaf nu is het afgelopen met alle vreterij. Vanavond weer hardlopen en ik ben geplaatst voor spinning op maandag van 20:30 tot 21:30 (mooie tijd, want dan kan ik rustig aan doen 's avonds). Bootcamp ga ik het eerste blok niet doen. Vind het met spinning en 3 keer per week hardlopen wel even voldoende .
Niet meer actief op Fok!
pi_52862421
goedemorgen

renske ben je echt weer terug in dit topic?

vanmorgen toen wij wakker werden lagen Tom en Sam samen in het mandje
en toen we de kraan aan zetten om water te pakken voor de koffie vloog Tom op de kraan af

en dan weer on topic
ik woog vanmorgen 74, normaal in het weekend weeg ik tussen de 72,5 en 73,5 dus ben denk ik ongeveer een kilo aangekomen in de vakantie
pi_52862526
Mogge!!

Nou dat gaat lekker zeg: ben ik én ongesteld (met alle bijbehorende pijnen die elke maand lijken te verergeren), en dus op z'n minst een kilo zwaarder, voel ik vanochtend aan m'n lip, is dat ding gezwollen tot maatje Vanessa in het kwadraat: koortslip. (Het valt me nog mee dat ik geen feest heb, de vorige 2 LIPPEN had ik tijdens het oud hollandsch acid feest en die andere toen ik trouwde )

Lieve katjes, miss S, dat dan weer wel.
  zaterdag 1 september 2007 @ 09:57:14 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52862572
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 09:34 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen

renske ben je echt weer terug in dit topic?

vanmorgen toen wij wakker werden lagen Tom en Sam samen in het mandje
en toen we de kraan aan zetten om water te pakken voor de koffie vloog Tom op de kraan af

en dan weer on topic
ik woog vanmorgen 74, normaal in het weekend weeg ik tussen de 72,5 en 73,5 dus ben denk ik ongeveer een kilo aangekomen in de vakantie
jullie gaan nog wat beleven met die katjes . Twee is veel leuker dan één .

En nee, ik ben niet terug, hoor, dat lijkt maar zo . Maar ik ga me niet bemoeien met ruzies e.d.
Jij gaat trouwens toch pedagogiek studeren komend studiejaar? Ben je al begonnen? .

En @ Conleche: ik ben ook ongesteld , maar ik kom daar nooit van aan, dus ik merk daar weinig van (behalve buikpijn en een vies gevoel dan).
Niet meer actief op Fok!
pi_52862755
ik begin maandag dus dat is wel ff spannend, heb (gelukkig) maar 2 uur les maandag om mee te beginnen dus dan kan ik een beetje wennen

en ruzie is hier toch nooit

ik zal trouwens niet te veel fotos en al posten van Sam en Tom hier dus ik heb een weblog gemaakt voor diegene die het leuk vinden om te kijken: http://tomensam.blogeiland.nl/
er komen zo fotos op te staan van de twee in de mand en Sam verstopt
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:35:50 #44
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52862945
Goedemorgen!

Ik snap niet waarom ik de afgelopen 2 weken niks ben afgevallen!!! En dat terwijl ik zoveel heb gesport en zo gezond ben gaan eten . Zit nog steeds op die 92 kilo. Ik wil verdorie zo graag van die 9 af... ik wil een 8 zien
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:37:24 #45
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_52862966
Dat komt door het sporten. Heb je al eens gebruik gemaakt van het meetlint? Is vaak dé oplossing, omdat je misschien geen gewicht, maar wel centimeters kwijt raakt.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_52863040
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:35 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen!

Ik snap niet waarom ik de afgelopen 2 weken niks ben afgevallen!!! En dat terwijl ik zoveel heb gesport en zo gezond ben gaan eten . Zit nog steeds op die 92 kilo. Ik wil verdorie zo graag van die 9 af... ik wil een 8 zien
waarschijnlijkspieren erbij gekregen en die wegen meer dan vet
dus gewoon door blijven gaan en dan komt die 8 vanzelf
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:45:01 #47
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52863052
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat komt door het sporten. Heb je al eens gebruik gemaakt van het meetlint? Is vaak dé oplossing, omdat je misschien geen gewicht, maar wel centimeters kwijt raakt.
Hmm.. grappig dat je het zegt, want mijn buik is wel platter en mijn benen zijn wat dunner geworden, dan zie ik heel duidelijk, en vooral in mijn kleding!!! Maar ik begin ook wat spieren te zien.

Gisteren droeg ik een spijkerbroek aan die ik 4 maanden geleden had gekocht en die zat toen zo strak bij mijn middel dat ik het bovenste knoopje niet dicht kreeg... zegt mijn moeder gisteren... uuhm.. koop eens een wat strakkere spijkerbroek.. deze zakt van je kont af!
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:45:42 #48
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52863060
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

waarschijnlijkspieren erbij gekregen en die wegen meer dan vet
dus gewoon door blijven gaan en dan komt die 8 vanzelf
Ik hoop het. Ben wel een beetje geobsedeert door die 8. Ik wil die 8 terug die ik jaren lang had .
pi_52863088
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:45 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik hoop het. Ben wel een beetje geobsedeert door die 8. Ik wil die 8 terug die ik jaren lang had .
dat heb ik op het moment met 6 maar lijkt wel hoe harder ik sport en hoe gezonder ik eet hoe minder snel het gaat
alleen verschil met mij dat ik niet kan herinneren wanneer ik voor het laatst een gewicht had dat begon met een 6
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:50:01 #50
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52863116
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat heb ik op het moment met 6 maar lijkt wel hoe harder ik sport en hoe gezonder ik eet hoe minder snel het gaat
alleen verschil met mij dat ik niet kan herinneren wanneer ik voor het laatst een gewicht had dat begon met een 6
Oh ik wil zo graag die 8. En dan wel een 85 of natuurlijk het allerliefst een 80... maar dat is nog zo ver!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')