Puckzzz ben je aanwezi? Heb even je hulp nodigquote:Op zondag 30 september 2007 18:16 schreef Puckzzz het volgende:
beetje erg witte vlakken, ik kan het niet uitgebeten noemen maar het hangt op het randje.
+ het lijnenspel
+ gefeliciteerd met je camera terug, ik moet er niet aan denken
[afbeelding]
no worries. foto's mooi vinden is net zoiets als eten; niet iedereen vind hetzelfde lekker.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:06 schreef Sugar het volgende:
Shark.Bait, ik vind er niet zoveel aan, sorry. Vlak en kil ofzo.
Het onderwerp is wel leuk, doet aan verstrengelde mensenlichamen denken.
Leuke compositie. Helaas wat donker dankzij de randen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:21 schreef Sugar het volgende:
Mijn mooiste van vandaag:
[afbeelding]
Station 's-Hertogenbosch
Gorgeous. Genomen in Lisserbroek (?), afgaande op de bestandsnaam? Toch maar eens een dagje of zo gaan bezichtigen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:22 schreef faqw35346734sed het volgende:
Foto van vanochtend:
[afbeelding]
Prachtig, echt herfstquote:
Bofkont...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
Marty26
+ Leuke compo, leuke pose, mooi scherp
- De strepen schaduw van de koptelefoon over zijn kale knar
Mijne, het was vanmorgen wel erg mooi licht. Ik was op weg naar mijn werk, en de zon scheen aan de rechterkant van de weg, terwijl aan de linkerkant de wolken binnendreven. Deze is dan ook genomen met de zon in de rug. Aan de linkerkant zie je Ross Abbey, een ruine klooster vlak bij mij in de buurt. Ik vond de herfstkleuren erg mooi uitkomen in de zon. Achter de bomen is een klein meertje, en daar zie je nog wat mist uit omhoog komen. Althans, op de grote versie wel denk ik
Aan deze foto is niet veel gedaan, alleen de horizon rechtgetrokken, iets contrast toegevoegd en een border erom.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Gorgeous. Genomen in Lisserbroek (?), afgaande op de bestandsnaam? Toch maar eens een dagje of zo gaan bezichtigen.
ik heb idd ietsje aan de saturatie en hue getrokken. best weinig eik, maar vond het origineel zo kil.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:36 schreef Dizer het volgende:
@ PuckzzzzzzzzZZZzzzzzzZz
+ Die lichtstralen.. heb je echt heel mooi te pakken
+ Mooie groene kleur (bewerkt?)
- Dat rode ruis doorheen... die werkt een beetje op mijn zenuwen...
Sprookjesachtig inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
Nederland kan ook af en toe sprookjesachtig mooi zijn
[ afbeelding ]
Mooie foto en geweldige kleuren, echter de foto "helt" een beetje over naar links omdat het klooster wel erg links tegen de rand aan staat. Daardoor zoeken je ogen naar een onderwerp in de foto. Persoonlijk had ik het klooster iets naar rechts geplaats waardoor het meer je onderwerp zou worden, wat dan weer voor meer rust in je plaat zorgtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
Marty26
+ Leuke compo, leuke pose, mooi scherp
- De strepen schaduw van de koptelefoon over zijn kale knar
Mijne, het was vanmorgen wel erg mooi licht. Ik was op weg naar mijn werk, en de zon scheen aan de rechterkant van de weg, terwijl aan de linkerkant de wolken binnendreven. Deze is dan ook genomen met de zon in de rug. Aan de linkerkant zie je Ross Abbey, een ruine klooster vlak bij mij in de buurt. Ik vond de herfstkleuren erg mooi uitkomen in de zon. Achter de bomen is een klein meertje, en daar zie je nog wat mist uit omhoog komen. Althans, op de grote versie wel denk ik
Aan deze foto is niet veel gedaan, alleen de horizon rechtgetrokken, iets contrast toegevoegd en een border erom.
[ afbeelding ]
Iets minder magenta en iets meer geel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
+ goed gezien, erg grappig
- het witte uitgebeten stuk muurtje en boompjes links onderin, en hij oogt scheef.
Nederland kan ook af en toe sprookjesachtig mooi zijn
[ afbeelding ]
Waarom nou niet even die twee palen eraf gecropt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Leuke compositie. Helaas wat donker dankzij de randen.
[ afbeelding ]
Afgelopen zondag tijdens de A1GP in Zandvoort.
Lekker plaatje (letterlijk) Ik weet uit ervaring hoe moeilijk food is. Ik mis hier toch wat glimmertjes op de tomaten en het groen. Dat maakt de foto wat minder plastic.quote:Op zondag 30 september 2007 18:16 schreef Puckzzz het volgende:
beetje erg witte vlakken, ik kan het niet uitgebeten noemen maar het hangt op het randje.
+ het lijnenspel
+ gefeliciteerd met je camera terug, ik moet er niet aan denken
[ afbeelding ]
Coolquote:Op zondag 7 oktober 2007 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
Roi
+ Mooi onderwerp, je blijft kijken naar die jaarringen, er is zoveel in te zien!!
- Ik had de foto denk ik met een kleine achtergrond genomen. Bijvoorbeeld de stapel stammen waar hij tussen ligt, of het bospad waarop hij ligt.....
Mijne
Pony staat sinds een week aan de oever van ons meer. Het lijkt soms of het beestje, net als wij, gewoon geniet van zijn uitzicht!! Het was geweldig weer vandaag, dus heb ik hem maar eens op de foto geknald. Ik had overigens de neiging om er een hoorn op te plakken met photoshop
Grote versie
[ afbeelding ]
van het broodje natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
(ik had trouwens het dopje van de fles gehaald. waar komen anders die vlammen vandaan :-) )
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:37 schreef Dickies het volgende:
[..]
Sprookjesachtig inderdaadKleuren net iets onnatuurlijk misschien.
[afbeelding]
+mooi emotiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:26 schreef _Kaatje_ het volgende:
@ Dickies:
+ Mooie actiefoto, mooie felle/verzadigde kleuren.
- Jammer dat de context niet meer in beeld is, nu 'hangt' de snowboarder (toch?) een beetje in de lucht. Je hebt geen idee hoe hoog of waar hij mee bezig is.
Van fotoshoot afgelopen weekend:
[afbeelding]
@ Puckzzz: is mooier zo ja!Prachtplaatje hoor!
Door de zwaartekracht heeft ie niet veel keuzequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef Marty26 het volgende:
[..]
leuk maar waar vliegt die vandaan? of waar gaat die landen?
dat is bij snowboard skateboard etc.. foto's altijd wel van belang.. nu lijkt het net als of die naar de hemel gaat...niet lullig bedoelt hoor....
Ja dat vind ik persoonlijk al beter.. Omdat ik nu kan zien wat die doet of waar die heen gaat zegmaar....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:35 schreef Dickies het volgende:
[..]
Door de zwaartekracht heeft ie niet veel keuzeMaar commentaar is terecht hoor. Het was ook niet zo heel eenvoudig schieten daar.
Voorbeeld van andere foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |