THNX!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:03 schreef _Kaatje_ het volgende:
[..]
Ik ben er ook al eens mee aan de gang geweest, maar ook mij is het vooralsnog niet gelukt. Pet diep af dus!![]()
probeer maar eens een vlinder op de kiek te zetten, da's beremoeilijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pffffffffffff uitgebeten witten
ik had er dan ook deze PIquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:38 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
probeer maar eens een vlinder op de kiek te zetten, da's beremoeilijk
@Shark-Bait:
+ prachtige plaat, mooie kleuren!
- beetje rare hoek van een van de vleugels
Ook ik heb een veul mindere foto van een vlinder, maar wel een die je minder vaak ziet:
Ik denk dat een soort heivlinder is..
ik hem hem geschoten op Vlieland:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 06:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had er dan ook deze PIbij staan omdat ik dat weet en de foto al uitgebreid via MSN met Shark heb besproken
I know, maar hij was er zo onzeker over, dat ie eerst ff een expert opinion wou.quote:
Ik niet ze volgende keer wel vastquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:38 schreef klappernoot2000 het volgende:
- beetje rare hoek van een van de vleugels
quote:Op zondag 23 september 2007 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I know, maar hij was er zo onzeker over, dat ie eerst ff een expert opinion wou.![]()
argh leer ik het nou nooitquote:Op zondag 23 september 2007 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:, de bedoeling van het commentaar is meer voor je voorganger bedoeld, eigenlijk.
Nou, dan geef je het nu alsnog?quote:Op zondag 23 september 2007 14:14 schreef JanAmsterdamEnzo het volgende:
[..]
argh leer ik het nou nooit![]()
dat deed ik ook ! :-)quote:Op zondag 23 september 2007 14:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou, dan geef je het nu alsnog?
quote:
Ow gosh!! Jakkes!!! Ben ik blij dat de foto niet zo heel erg licht is!!!!quote:Op zondag 23 september 2007 18:10 schreef kvdv het volgende:
@ElizabethR
+ Mooie lucht, voldoende scherpte in de verte. Weerspiegeling in het water
- Beetje klein formaat zo.... Een dergelijke foto wil je op wallpaperformaat
(niet echt negatief dus)
mijne (niet al te fris):
[afbeelding]
Hehe, heb een sterke maag wat dat betreft... voor de bewerking was hij wel wat lichter overigensquote:Op zondag 23 september 2007 18:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow gosh!! Jakkes!!! Ben ik blij dat de foto niet zo heel erg licht is!!!!
Ging je niet over nek om dat te fotograferen??
Ik ga er van uit dat hij die plee zelf heeft 'voorbewerkt'quote:Op zondag 23 september 2007 18:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow gosh!! Jakkes!!! Ben ik blij dat de foto niet zo heel erg licht is!!!!
Ging je niet over nek om dat te fotograferen??
Nou, ik niet hoor.... *ril*quote:Op zondag 23 september 2007 19:05 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat hij die plee zelf heeft 'voorbewerkt'![]()
Hij spetterde toch nog niet hoog genoeg..quote:Op zondag 23 september 2007 19:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor.... *ril*
Ik moet nog even zeggen dat ik het, ondanks het smerige onderwerp, een hele gave foto vind. Alleen een beetje jammer dat de deksel wel erg licht overkomt in vergelijking met de rest.
Gefeliciteerdquote:
Is weer lekkerquote:Op zondag 23 september 2007 17:59 schreef ElizabethR het volgende:
In Lough Corrib ligt een eilandje, Inishmacatreer geheten, waar mensen op wonen, dat eilandje is alleen bereikbaar met een brug. Als je over die brug loopt zie je dit. De meest vreemde stenen en kleuren.
Grote versie
[afbeelding]
Ik vind het een mooie foto.quote:Op zondag 23 september 2007 20:32 schreef Ame_thyst het volgende:
+ Mooie zachte kleuren, licht inval en schaduw erg goed gelukt.
- Rechterkant is nogal blurry, Links staat haar wenkbrauw er half op en jammer van die haar rechts onder.
[afbeelding]
Mijn eerste foto post
quote:Op zondag 23 september 2007 19:14 schreef pea4fun het volgende:
Elizabeth, je foto's worden steeds mooier. op het moment ben je mijn absolute favorite landschapsfotograaf van FOT![]()
heb je een speciale manier van nabewerken? je hebt altijd van die prachtige kleuren in je landschappen.
Je hebt de lucht erg mooi vast weten te leggenquote:Op zondag 23 september 2007 23:30 schreef Terayon het volgende:
Dark
+ Ik vind het een mooie foto, de lucht spreekt me zeer aan in combinatie met de belichting.
- Jammer van de iet wat lichtere objecten in het donkere gedeelte van de foto.
Mijn eerste foto post:
http://i232.photobucket.com/albums/ee316/T3rayon/PICT1823.jpg
Ik moet nog even uitzoeken hoe foto's te resizen.
Ah okequote:Op zondag 23 september 2007 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:
achter me was een "disco" aan de gang
Inclusief gekleurde lichten...
Goed bezigquote:Op zondag 23 september 2007 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt de lucht erg mooi vast weten te leggen, maaar... die lamp rechtsonder vind ik toch wel een stuk minder
[afbeelding]
Gisteren een betaalde opdracht, een bedrijfsfeest. Deze candygirls waren om op te eten, prrrrrrrrrr
Achtergrond was helaas verplicht, maar ik wed dat niemand die gezien heeft...nou ja, de mannen iig dan
Deze is gaafquote:Op zondag 23 september 2007 19:43 schreef freud het volgende:
@kvdv
- toiletrolhouder links en sticker passen er niet zo in. De WC staat niet in het midden van je foto, zou wel sterker effect geven.
+ SPETTEREND!! Echt tof onderwerp
(Wist trouwens niet dat je de sleutel van mijn huis had)
Mijn bijdrage:
[afbeelding]
+ Mooi scherp, felle kleurenquote:Op maandag 24 september 2007 17:13 schreef PimpofPersia het volgende:
+Mooi, sereen vooral
-Mis een beetje een scheiding tussen rug en achtergrond.
[[url=http://media.insidegamer.nl/dump/1190646687.jpg]afbeelding][/url]
Is klikbaar voor de ongecropte, originele versie; er is verder niets aan bewerking gedaan.
ik sta open voor meer commentaarquote:Op maandag 24 september 2007 09:33 schreef ForrestX het volgende:
@ ikJur: ten eerste mooie plaat!! Gaaf moment, fijne compositie. Moeilijk om een echt puntje van kritiek te vionden, maar als het dan toch moet sluit ik me bij freud aan en zeg ook dat het beton rechts onder wellicht iets te nadrukkelijk/ioverbelicht aanwezig is.
van gisteren mijn vriendin met ons project in aanbouw:
-klik hier voor grotere versie-
[afbeelding]
edit @ 14.29: versie met kader geplaatst
Erg wit, iets meer verschil tussen vrouw en achtergrond was mooier geweest imhoquote:Op maandag 24 september 2007 21:34 schreef ForrestX het volgende:
[..]
ik sta open voor meer commentaar...of zijn er andere feedback topics?
+ Mooie scherptediepte en kleurenquote:Op maandag 24 september 2007 18:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[afbeelding]
De mijne. Hoewel de laatste week er weinig heel spectaculairs uit mn camera is kommen rollen![]()
Is overigens een crop van het origineel
Ik vind hem top: kader, onderwerp, herhaling erachter.quote:Op maandag 24 september 2007 22:33 schreef MrTimbo.B het volgende:
Gister waarschijnlijk voor het laatst dit jaar wezen varen. Toch nog wat foto's gemaakt en was wel tevreden over deze foto.
[afbeelding]
+Leuke foto, leuk gedaan met die trein zo.quote:Op maandag 24 september 2007 22:54 schreef pauld het volgende:
Gisteren op het station geschoten.. Voor de treinofielen: de nieuwste ICM
[afbeelding]
klikbaar voor groter
Leuke vogels om te fotograferen, khad er ook een een tijdje geleden gepostquote:Op maandag 24 september 2007 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind hem top: kader, onderwerp, herhaling erachter.
[..]
+Leuke foto, leuk gedaan met die trein zo.
-geen kader(ja precies, you can't please everyone)
[afbeelding]
De gekroonde kraanvogel die zijn verenpakket onderhoud in wat waarschijnlijk het laaste lekker warme ochtendzonnetje van het jaar was....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |