Heb je vandaag weer geen les?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
van 13:30 - 15:15 heb ik collegequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je vandaag weer geen les?
Hoe ziet je rooster er uit?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:33 schreef OA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emo?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Lopende zaken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
van 13:30 - 15:15 heb ik college
Verder poog ik hier wat zelfstudie te doen en wat lopende zaken af te handelen.
Als ik tijd over heb epibreer ik nog wat.
Nee joh...quote:
Middag Buzz!quote:
sjaloomquote:
Ja. Slepende zaken uit vorig jaar, extracurriculaire activiteiten, en uiteraard hobbyisme en verenigingsactiviteiten die niets met de studie of de TU/e te maken hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
Lopende zaken?
Op de 5e dag van het studiejaar, dan al?![]()
Buzz.quote:
Wat een mooi woord: extracurriculairequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Slepende zaken uit vorig jaar, extracurriculaire activiteiten, en uiteraard hobbyisme en verenigingsactiviteiten die niets met de studie of de TU/e te maken hebben.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:39 schreef OA het volgende:
[..]
Wat een mooi woord: extracurriculaire![]()
Dat zou verboden moeten worden![]()
leuk inderdaadquote:
kom op met die foto'squote:
Netjesquote:
sowieso.quote:
Whehe... mooi toch!?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso.
Ik haat het echter wel altijd.
Dat ze allemaal dingen gaan zeggen enzo
Zit je daar van: ja, maar i kheb helemaal niks gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |